Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: Hobro - OB, 19/3 2016 kl 16.00
Collapse
X
-
Smuk bold fra Fester og selvfølgelig scorer AK. Alle jer der vrængede ved udsigten til at han skulle spille i stedet for Zohore... Jokes on you.
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJA og det er jeg reddi træt af159krfor at se den kamp og så får vi "sådan noget lo.." i stedet for. Jeg har kontaktet Dplay, men forventer ikke svar hurtigt
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægAri og Barrett ser ikke godt ud i dag, HJ har også haft en enkelt hjerneblødning. Det er sådan en kamp der kan åbne sig hvis vi får spillet lidt mere direkte og undgår hjernedøde krydspasninger midt på banen, og/eller vi får een mere i boksen til at tage imod tilbagespilningerne fra AK og Fester når de bryder igennem.
Det kan også blive helt hat og briller og slutte 0-0 eller 1-0.
Leave a comment:
-
det bliver for småt det spil - og så gode boldspillere har vi heller ikke...
Leave a comment:
-
Ari og Barrett ser ikke godt ud i dag, HJ har også haft en enkelt hjerneblødning. Det er sådan en kamp der kan åbne sig hvis vi får spillet lidt mere direkte og undgår hjernedøde krydspasninger midt på banen, og/eller vi får een mere i boksen til at tage imod tilbagespilningerne fra AK og Fester når de bryder igennem.
Det kan også blive helt hat og briller og slutte 0-0 eller 1-0.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHvordan løber kampen? Er der nogen som kan give en kort kampreferat af 1. halvtid?
Leave a comment:
-
Det har været skidt, men vi har haft fine muligheder. Vi skal bare formå at holde bedre i bolden, så kommer fejlene fra Hobro. De sidste 20 min. var ringe. Mange tabte dueller og alt for mange bolde i luften. Det skal blive bedre og Ari skal ud
Leave a comment:
Leave a comment: