Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Hobro - OB, 19/3 2016 kl 16.00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sheed
    replied
    Smuk bold fra Fester og selvfølgelig scorer AK. Alle jer der vrængede ved udsigten til at han skulle spille i stedet for Zohore... Jokes on you.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    JA og det er jeg reddi træt af 159krfor at se den kamp og så får vi "sådan noget lo.." i stedet for. Jeg har kontaktet Dplay, men forventer ikke svar hurtigt
    NU er jeg så træt af det at jeg har skrevet til dem og forklaret at handlen må gå tilbage når de ikke leverer det der er stillet i udsigt

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Jaaaaa!!!!

Leave a comment:

• B(ob)
    replied
    Sådan, AK! Lige nøjagtig gennembrud og tilbageaflevering i feltet...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Anders K

Leave a comment:

• Løvkvist_jr.
    replied
    Ak! 1-0

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Jaaaa!!!!!!!!

Leave a comment:

• B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Ari og Barrett ser ikke godt ud i dag, HJ har også haft en enkelt hjerneblødning. Det er sådan en kamp der kan åbne sig hvis vi får spillet lidt mere direkte og undgår hjernedøde krydspasninger midt på banen, og/eller vi får een mere i boksen til at tage imod tilbagespilningerne fra AK og Fester når de bryder igennem.

Det kan også blive helt hat og briller og slutte 0-0 eller 1-0.
    Vi mangler at flytte bolden uden at den er på fødderne, så vi kan få Hobro ud at løbe. Når vi skifter side løber vi bolden hele vejen over.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    det bliver for småt det spil - og så gode boldspillere har vi heller ikke...

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Ufatteligt, at Skulason ikke er blevet skiftet ud i pausen!

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Tak for det. :-)

Leave a comment:

• B(ob)
    replied
    Ari og Barrett ser ikke godt ud i dag, HJ har også haft en enkelt hjerneblødning. Det er sådan en kamp der kan åbne sig hvis vi får spillet lidt mere direkte og undgår hjernedøde krydspasninger midt på banen, og/eller vi får een mere i boksen til at tage imod tilbagespilningerne fra AK og Fester når de bryder igennem.

Det kan også blive helt hat og briller og slutte 0-0 eller 1-0.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hvordan løber kampen? Er der nogen som kan give en kort kampreferat af 1. halvtid?
    Vi startede godt og havde bolden mest det første kvarter , uden at skabe de store chancer , siden er Hobro lykkedes med at slå vores spil i stykker og den sidste halve time har været ret lige i noget der bestemt ikke er kønt . Højre siden er helt væk , mens der er kommet et par gennembrud i venstre . Intet fra vores centrale midt . AK har vist agrasivitet , og havde et gennembrud hvor han ville have fået et straffe hvis han havde ladet sig falde , men han holdt sig på benene .

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Det har været skidt, men vi har haft fine muligheder. Vi skal bare formå at holde bedre i bolden, så kommer fejlene fra Hobro. De sidste 20 min. var ringe. Mange tabte dueller og alt for mange bolde i luften. Det skal blive bedre og Ari skal ud

Leave a comment:

Working...
X