Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Albani ville rigtig gerne OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Albani ville rigtig gerne OB

    Overskrift siger sig selv

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-gerne-have-ob

    #2
    Royal Unibrew burde fandeme komme ind i kampen. Det er så tydeligt, at det er en jysk og nærig koncern. Hvis de virkelig VILLE, kunne de jo sagtens blive sponsor for både OB og H.C.A Festivals (som de også lige har tabt til Carlsberg). Men de giver åbenbart nogle rigtigt dårlige bud, hvorefter Carlsberg altid vinder. Og så bliver fynboerne jo forståeligt nok vrede, fordi Albani bare ER bedre end Carlsberg. Det betyder, at vi bare køber endnu mere Albani til os selv, og så vinder Royal Unibrew sikkert på det i sidste ende.

    Men det ville FANDEME være lækkert, hvis der var Albani i hanerne på stadion igen.

    Jeg hader at se Carlsberg i Odense. Hæld det københavnerpis i kloakken.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Royal Unibrew burde fandeme komme ind i kampen. Det er så tydeligt, at det er en jysk og nærig koncern. Hvis de virkelig VILLE, kunne de jo sagtens blive sponsor for både OB og H.C.A Festivals (som de også lige har tabt til Carlsberg). Men de giver åbenbart nogle rigtigt dårlige bud, hvorefter Carlsberg altid vinder. Og så bliver fynboerne jo forståeligt nok vrede, fordi Albani bare ER bedre end Carlsberg. Det betyder, at vi bare køber endnu mere Albani til os selv, og så vinder Royal Unibrew sikkert på det i sidste ende.

      Men det ville FANDEME være lækkert, hvis der var Albani i hanerne på stadion igen.

      Jeg hader at se Carlsberg i Odense. Hæld det københavnerpis i kloakken.
      Kunne ikke være mere enig

      Comment


        #4
        Lokalt bryggeri - jysk ejet.
        Tja...jeg er lidt ligeglad med om Albani er sponsor eller ej, må jeg indrømme.

        I øvrigt drikker jeg hellere en Carlsberg, så det er helt fint med mig, at de er sponsor for OB.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #5
          Hold nu op, det der sjatpilsnerpis smager da ens, jeg vil sætte en fadbamse på højkant for, at ingen af jer kan smage forskel i en blindtest. Gjorde det engang for sjov til en fest, hvor deltagerne seriøst ikke kunne smage forskel på den billigste lidl/aldi pilsner og så Carlberg /tuborg, når de ikke vidste, hvad der var i glasset.

          Hvis unibrew vil være med i klubben, må de æde den skovsnegl og smide et passende beløb, det er jo ikke velgørenhed det her. Længere er den ikke.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Hold nu op, det der sjatpilsnerpis smager da ens, jeg vil sætte en fadbamse på højkant for, at ingen af jer kan smage forskel i en blindtest. Gjorde det engang for sjov til en fest, hvor deltagerne seriøst ikke kunne smage forskel på den billigste lidl/aldi pilsner og så Carlberg /tuborg, når de ikke vidste, hvad der var i glasset.

            Hvis unibrew vil være med i klubben, må de æde den skovsnegl og smide et passende beløb, det er jo ikke velgørenhed det her. Længere er den ikke.
            Jeg er enig med dig i, at der nok ikke er den store forskel i smag, og at man sikkert ikke vil kunne genkende øllene i en blindtest.
            Jeg lavede i øvrigt en blindtest forrige sommer mellem en Tuborg og en Carlsberg, og var overbevist om at jeg ville vælge Carlsberg som den bedste. Jeg smagte endda over to omgange for at se, om jeg ville vælge den samme begge gange. Og ja, jeg valgte så åbenbart Tuborg.

            Så mest af alt, foregår det med ølvalg oppe i hovedet mere end det foregår via smagen, når vi handler. Dog vil jeg godt vove den påstand, at der findes et par billig-ølmærker derude, der bestemt ikke egner sig til at blive drukket. Fx. købte jeg engang Harboes billig-pilsner...den er for mig udrikkelig. Andre billig-mærker kan jeg sagtens drikke. Så jo, man kan godt smage forskel.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Royal Unibrew burde fandeme komme ind i kampen. Det er så tydeligt, at det er en jysk og nærig koncern. Hvis de virkelig VILLE, kunne de jo sagtens blive sponsor for både OB og H.C.A Festivals (som de også lige har tabt til Carlsberg). Men de giver åbenbart nogle rigtigt dårlige bud, hvorefter Carlsberg altid vinder. Og så bliver fynboerne jo forståeligt nok vrede, fordi Albani bare ER bedre end Carlsberg. Det betyder, at vi bare køber endnu mere Albani til os selv, og så vinder Royal Unibrew sikkert på det i sidste ende.

              Men det ville FANDEME være lækkert, hvis der var Albani i hanerne på stadion igen.

              Jeg hader at se Carlsberg i Odense. Hæld det københavnerpis i kloakken.
              Unibrew har da vist hovedsæde i Faxe , men derfor kan de selvfølgelig godt være jysk styret
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                I den trykte FS står der også at Carlsberg lige er blevet hovedsponsor for Svendborg.

                Man må sige Unibrew er blevet udkonkurreret efterhånden, men som andre er inde på er der også noget manglende vilje over det.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Jeg er enig med dig i, at der nok ikke er den store forskel i smag, og at man sikkert ikke vil kunne genkende øllene i en blindtest.
                  Jeg lavede i øvrigt en blindtest forrige sommer mellem en Tuborg og en Carlsberg, og var overbevist om at jeg ville vælge Carlsberg som den bedste. Jeg smagte endda over to omgange for at se, om jeg ville vælge den samme begge gange. Og ja, jeg valgte så åbenbart Tuborg.

                  Så mest af alt, foregår det med ølvalg oppe i hovedet mere end det foregår via smagen, når vi handler. Dog vil jeg godt vove den påstand, at der findes et par billig-ølmærker derude, der bestemt ikke egner sig til at blive drukket. Fx. købte jeg engang Harboes billig-pilsner...den er for mig udrikkelig. Andre billig-mærker kan jeg sagtens drikke. Så jo, man kan godt smage forskel.
                  Prøv at lave en blindsmagning mellem billig-pilsnere og standard-pilsnere. Du vil blive overrasket. Temperatur spiller naturligvis ind. Jo koldere, jo nemmere glider de ned - og desto mere camoufleres smagforskelle.

                  Der er meget lidt forskel på danske pilsnere.

                  Jeg så dog gerne, at vi havde Albani som sponsor. Udelukkende af symbolske årsager. Men de skal naturligvis punge ud.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Jeg er enig med dig i, at der nok ikke er den store forskel i smag, og at man sikkert ikke vil kunne genkende øllene i en blindtest.
                    Jeg lavede i øvrigt en blindtest forrige sommer mellem en Tuborg og en Carlsberg, og var overbevist om at jeg ville vælge Carlsberg som den bedste. Jeg smagte endda over to omgange for at se, om jeg ville vælge den samme begge gange. Og ja, jeg valgte så åbenbart Tuborg.

                    Så mest af alt, foregår det med ølvalg oppe i hovedet mere end det foregår via smagen, når vi handler. Dog vil jeg godt vove den påstand, at der findes et par billig-ølmærker derude, der bestemt ikke egner sig til at blive drukket. Fx. købte jeg engang Harboes billig-pilsner...den er for mig udrikkelig. Andre billig-mærker kan jeg sagtens drikke. Så jo, man kan godt smage forskel.
                    Tror godt man kan finde nogle pilsnere, som ikke er egnet som menneskeføde, flueøllen f.eks. Men generelt er de meget ens.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Hold nu op, det der sjatpilsnerpis smager da ens, jeg vil sætte en fadbamse på højkant for, at ingen af jer kan smage forskel i en blindtest. Gjorde det engang for sjov til en fest, hvor deltagerne seriøst ikke kunne smage forskel på den billigste lidl/aldi pilsner og så Carlberg /tuborg, når de ikke vidste, hvad der var i glasset.

                      Hvis unibrew vil være med i klubben, må de æde den skovsnegl og smide et passende beløb, det er jo ikke velgørenhed det her. Længere er den ikke.
                      Jeg skal da love for at jeg 100 ud af 100 gange kan smage forskel på en Carlsberg og en Odense Pilsner.....

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg skal da love for at jeg 100 ud af 100 gange kan smage forskel på en Carlsberg og en Odense Pilsner.....
                        Aarrghhh.....tænker at du efter nummer 47 er ved at være så stiv at du får svært ved det:-D

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg skal da love for at jeg 100 ud af 100 gange kan smage forskel på en Carlsberg og en Odense Pilsner.....
                          Ja, det påstår de fleste. Har du prøvet? Du kan med stor sandsynlighed ikke smage forskel. Det er nemlig stort set samme øl.

                          Comment


                            #14
                            http://www.fyens.dk/erhverv/Uden-fynsk-oel-HCA-Festivals-lukker-for-oellet-fra-Albani/artikel/2962353
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Alt de siger er. JA vi vil ob men gider ikek betale. For os er AGF og andre klubber vigtigere.. Så det kan blive væk.
                              Unibrew smed varemærket Albani på gulvet.
                              Der var engang man blev sur hvis man ikke kunne få en Albani i Odense. Det var den lokale øl og den var vigtig.
                              Idag er det et mærke ligesom alle de andre.

                              Comment

                              Working...
                              X