Annoncering

Collapse
No announcement yet.

De største forræddere (Top 5)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Top-5 til Kadrii er også lige voldsomt nok, enig... Jeg vil i stedet sige det sådan at jeg forstår godt hvis man har en bitterhed over Kadrii, det var ikke så kønt med den megen frustration han af flere omgange har ladet ramme OB i medierne...

    Enig omkring Dalgas, jeg husker ingen dårlige vibes omkring det skifte, ud over det selvfølgelig altid er svært når det er BIF...
    Kadrii har efter skiftet nedgjort OB med sind udtalelser .

    Når man efter kun et år i OB bliver helvedes pissetrængende efter at komme til BIF så hurtigt som muligt så ryger man på listen .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Jeg har faktisk været i en kort praktik i Spillerforeningen her i efteråret, og faktum er, at RIGTIG mange af Superliga-spillerne ikke giver efterfodboldtiden så meget som 10 sekunders tanke. Så snart de er færdige, og de ikke længere skal møde ind til træning - så begynder de at overveje, hvad der så skal ske. Og for mange er det ikke specielt nemt at få et job, hvis man hverken har gymnasiel uddannelse eller lignende, fordi man satte karrieren i første række som 16., 17. eller 18.-årig. Nu er det jo ikke alle, der kan blive TV-kommentatorer, så mange er der alligevel ikke behov for, så når de skal ud på det rigtige arbejdsmarked og arbejde med marketing, produktudvikling, regnskaber eller what ever, så giver 100 Superliga-kampe ikke meget. Jo, det åbner da nogle døre, der som udgangspunkt er lukkede for os andre, men bag de døre er der ikke plads til alle de professionelle fodboldspillere.
      Men det er jo ikke vores skyld, at det kun er et fåtal der ligesom Absolonsen sørger for at læse sideløbende med fodboldlivet... især i forhold til hvor meget fritid de har til at læse.

      mvh

      MaxHH

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Men det er jo ikke vores skyld, at det kun er et fåtal der ligesom Absolonsen sørger for at læse sideløbende med fodboldlivet... især i forhold til hvor meget fritid de har til at læse.

        mvh

        MaxHH
        Nej, selvfølgelig er det ikke vores skyld. In related news: Månen er ikke lavet af grøn ost.

        Virkeligheden er, at de fleste superligaspillere har 10-15 år til for alvor at skrabe knaster sammen. Herefter går det ned ad bakke, da de fleste intet andet har at profilere sig på.

        Og ja, flere superligaspillere burde uddanne sig. De har bestemt tiden. Men fodboldmiljøet er måske ikke det mest fordrende for intellektuel udfoldelse? Jeg erindrer, at Asbjørn Sennels i BIF blev mobbet med, at han læste bøger.
        Last edited by Bebeto999; 16-03-2016, 18:47.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
          Jeg erindrer, at Asbjørn Sennels i BIF blev mobbet med, at han læste bøger.
          Han var vel også den eneste i hele kommunen der kunne læse...

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Han var vel også den eneste i hele kommunen der kunne læse...
            Ha ha , han var også udenby's fra ;-)
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
              Jeg erindrer, at Asbjørn Sennels i BIF blev mobbet med, at han læste bøger.
              Han havde en bachelor i Idéhistorie.

              I en universitetssammenhæng er det noget man kunne mistænke Reality-Amalie for at kunne bestå. I en fodboldsammenhæng gør det ham til Stephen Hawkings og Einsteins kærlighedsbarn.

              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                Nej, selvfølgelig er det ikke vores skyld. In related news: Månen er ikke lavet af grøn ost.

                Virkeligheden er, at de fleste superligaspillere har 10-15 år til for alvor at skrabe knaster sammen. Herefter går det ned ad bakke, da de fleste intet andet har at profilere sig på.

                Og ja, flere superligaspillere burde uddanne sig. De har bestemt tiden. Men fodboldmiljøet er måske ikke det mest fordrende for intellektuel udfoldelse? Jeg erindrer, at Asbjørn Sennels i BIF blev mobbet med, at han læste bøger.
                Du har fuldstændig ret, Bebeto. Sådan HAR det i hvert fald været. Der er sket en stigning i antallet af spillere, der begynder at tage efterfodboldlivet seriøst på et tidligt stadie, og det er jo positivt, og jeg ved også, at Spillerforeningen satser meget hårdt på at uddanne spillerne, mens de er aktive. Men tendensen har helt klart tidligere været, at man godt har kunne få en stikpille med på vejen, hvis man i sin fritid var for boglig, og det er jo et kulturproblem, som sikkert har været svært at gøre op med. Og så er der self. typer som Absalonsen, Kvist osv. der har været begavede nok til at trodse flertallet i branchen.

                Comment

                Working...
                X