Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB- Nordsjælland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
    Jeg tror ikke helt på de tal .. Der var MEGET mere larm mod AGF, men det er også fyraftens-fredags-øl-opvarmning-til-bytur - i modsætning til eventuelt tømmermændsramte søndag først på eftermiddagen. MEN det så altså ikke meget anderledes ud fra hvor jeg stod, og der var angiveligt tæt på 50% flere til AGF end mod FCN.

    Når det så er sagt, så vil jeg 100 gange hellere til kamp søndag kl. 13, end fredag midt i spisetiden og mandag aften :). Men sådan er vi så forskellige.
    Enig... læg alle kampe søndag, så levede jeg sågar med en kamp kl 10... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Enig... læg alle kampe søndag, så levede jeg sågar med en kamp kl 10... ,o)

      Mvh

      MaxHH
      Ja nyder nu ellers de 2-3 spillerunder der er i løbet af en sæson hvor alle kampe er kl. 15:00 om søndagen.

      Kan man ikke se dem, så er det super hyggeligt at høre i radioen :)

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Ja nyder nu ellers de 2-3 spillerunder der er i løbet af en sæson hvor alle kampe er kl. 15:00 om søndagen.

        Kan man ikke se dem, så er det super hyggeligt at høre i radioen :)
        I den perfekte verden havde vi alle kampe søndag kl 15, og dong-resultater ind på stadion. Men jeg har forståelse for at TV-selskaberne naturligvis skal have valuta for de penge de lægger for ligaen, og det får de jo mest hvis de får seere på alle deres kampe, hvorfor de skal deles ud. Men ville foretrække de var delt ud på søndagen, i stedet for det halve af ugen...

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          I den perfekte verden havde vi alle kampe søndag kl 15, og dong-resultater ind på stadion. Men jeg har forståelse for at TV-selskaberne naturligvis skal have valuta for de penge de lægger for ligaen, og det får de jo mest hvis de får seere på alle deres kampe, hvorfor de skal deles ud. Men ville foretrække de var delt ud på søndagen, i stedet for det halve af ugen...

          Mvh

          MaxHH
          Jeg følger dig 100 % i det med tv-selskaberne.

          Siger også bare jeg nyder de runder hvor det er samme tid, for kan man ikke være på stadion, er det så meget federe at der bliver skiftet rundt imellem stadion hele tiden :)

          Comment


            #65
            Hallgrimur og Fester på ugens hold i tipsbladet

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...21-spillerunde

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hallgrimur og Fester på ugens hold i tipsbladet

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...21-spillerunde
              Jonasson, der var indblandet i FCNs mål og havde til tider tvivlsom omgang med bolden? Really? Thumbs up for den akrobatiske redning, though. Der redede han vores (og Grytebusts) røv. Udmærket kamp. Men rundens hold? Ah?

              Og så spillede Fester altså ikke nogen særlig god kamp foruden det flotte mål. AKJ var da langt mere synlig.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Jonasson, der var indblandet i FCNs mål og havde til tider tvivlsom omgang med bolden? Really? Thumbs up for den akrobatiske redning, though. Der redede han vores (og Grytebusts) røv. Udmærket kamp. Men rundens hold? Ah?

                Og så spillede Fester altså ikke nogen særlig god kamp foruden det flotte mål. AKJ var da langt mere synlig.

                MvH ChrisOB
                Helt enig. Men dette er jo bare 1 mands mening. Og heldigvis er han OB fan så vi får nogle på engang imellem

                Comment

                Working...
                X