Annoncering

Collapse
No announcement yet.

træning 11/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Ingen indlæg i denne tråd, efter kampen? Jeg fik ikke selv set kampen, så er oprigtig interesseret i at høre, om jeres manglende indlæg efter kampen, skyldes at Kent havde set rigtigt?
    Come on Komsi... Hvis du var oprigtig interesseret i at høre om Skulasons præstation, så havde du nok brugt de maksimum fem minutter, det tager at læse kamptråden igennem her på forum - ligesom du højst sandsynligt har haft chancen for at spørge en i din omgangskreds.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Præstationen taget i betragtning har Kent hjemmel til at fortsætte. Jeg tvivler stadig på langtidsholdbarheden.

      MvH ChrisOB
      ChrisOB, du siger indirekte at Kent er super god til at kæmpe med træske

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        ChrisOB, du siger indirekte at Kent er super god til at kæmpe med træske

        MvT
        He he, ja det gør jeg vel. Hvis du tænker lidt over det, så er det jo præcis sådan en træner, man vil ha, når man ikke har råd til de dyre sværd...

        ;-)

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          He he, ja det gør jeg vel. Hvis du tænker lidt over det, så er det jo præcis sådan en træner, man vil ha, når man ikke har råd til de dyre sværd...

          ;-)

          MvH ChrisOB
          Jeg har i hvert fald lært at gemme min høtyv lidt væk, når Kent disker op med eksperimenter. Det lader til der er mere substans i dem, end fortidens spøgelser.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Jeg har i hvert fald lært at gemme min høtyv lidt væk, når Kent disker op med eksperimenter. Det lader til der er mere substans i dem, end fortidens spøgelser.

            MvT
            Jeg har ikke en høtyv - jeg har en bazooka og jeg er ikke bange for at bruge den eller køre den i stilling, før en kamp, op til en kamp, whatever! ;-)

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Jeg har ikke en høtyv - jeg har en bazooka og jeg er ikke bange for at bruge den eller køre den i stilling, før en kamp, op til en kamp, whatever! ;-)

              MvH ChrisOB
              Bazooka er bare for plat og ALT for moderne. Du kan kun vælge våben der er opfundet før år 1500. Hvis jeg er rigtig vred, så er armbrøst helt klart mit foretrukne våben.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Bazooka er bare for plat og ALT for moderne. Du kan kun vælge våben der er opfundet før år 1500. Hvis jeg er rigtig vred, så er armbrøst helt klart mit foretrukne våben.

                MvT
                Morgenstjernen er også fed... ,o)

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #53
                  Jeg kan muligvis skaffe en stridsvogn, hvis det skulle være... :-)
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg kan muligvis skaffe en stridsvogn, hvis det skulle være... :-)
                    Den ville tage dem på sengen... ,o)

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Den ville tage dem på sengen... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH
                      Haha, helt sikkert...

                      Det ville også være dejligt forfriskende med stridsvogn, morgenstjerne, og bazooka... Altså fakler og høtyv er efterhånden lidt passé...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Haha, helt sikkert...

                        Det ville også være dejligt forfriskende med stridsvogn, morgenstjerne, og bazooka... Altså fakler og høtyv er efterhånden lidt passé...
                        Kunne også give lidt anderledes pressedækning...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #57
                          Give peace a chance.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Come on Komsi... Hvis du var oprigtig interesseret i at høre om Skulasons præstation, så havde du nok brugt de maksimum fem minutter, det tager at læse kamptråden igennem her på forum - ligesom du højst sandsynligt har haft chancen for at spørge en i din omgangskreds.
                            Slap da af tudefjæs, jeg faldt over tråden herinde og fandt det besynderligt at der ikke var fulgt op på den, derfor spurgte jeg.

                            Comment

                            Working...
                            X