Oprindeligt indsendt af Komsi
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
træning 11/3
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægPræstationen taget i betragtning har Kent hjemmel til at fortsætte. Jeg tvivler stadig på langtidsholdbarheden.
MvH ChrisOB
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægChrisOB, du siger indirekte at Kent er super god til at kæmpe med træske
MvT
;-)
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægHe he, ja det gør jeg vel. Hvis du tænker lidt over det, så er det jo præcis sådan en træner, man vil ha, når man ikke har råd til de dyre sværd...
;-)
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægJeg har i hvert fald lært at gemme min høtyv lidt væk, når Kent disker op med eksperimenter. Det lader til der er mere substans i dem, end fortidens spøgelser.
MvT
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg har ikke en høtyv - jeg har en bazooka og jeg er ikke bange for at bruge den eller køre den i stilling, før en kamp, op til en kamp, whatever! ;-)
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægCome on Komsi... Hvis du var oprigtig interesseret i at høre om Skulasons præstation, så havde du nok brugt de maksimum fem minutter, det tager at læse kamptråden igennem her på forum - ligesom du højst sandsynligt har haft chancen for at spørge en i din omgangskreds.
Comment
Comment