Annoncering

Collapse
No announcement yet.

om 4 kampe overhaler vi BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det er bare så fedt det her. Superligaen er en crazy, crazy gave der ALDRIG holder op med at give. Når man tror den sidste kage er spist, så kommer der bare helt nyt fad med friskbagte småkager der kan tabes ud over det hele. Elsker fodbold for spillets skyld, men ærlig talt så elsker jeg også alt hvad der hedder drama, lir, intriger, skandaler and all that jazz.

    I dag har Brøndby IF vundet et kæmpe slag og indtaget The Throne of Crazyness. Det kan de ikke sidde overhørig på Fredensvang i Aarhus, så jeg forventer et snarligt frontalangreb så de kan indtage deres sande gakkelak status vi alle elsker dem for.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #32
      Seriously??
      HVIS det virkelig er sandt, at Jan Bech har leget med på BIFs forum, så slår den sgu det Aarhusianske galehus med mange længder
      Jeg VIDSTE de ville gå efter at blive bedst til et eller andet
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Det er bare så fedt det her. Superligaen er en crazy, crazy gave der ALDRIG holder op med at give. Når man tror den sidste kage er spist, så kommer der bare helt nyt fad med friskbagte småkager der kan tabes ud over det hele. Elsker fodbold for spillets skyld, men ærlig talt så elsker jeg også alt hvad der hedder drama, lir, intriger, skandaler and all that jazz.

        I dag har Brøndby IF vundet et kæmpe slag og indtaget The Throne of Crazyness. Det kan de ikke sidde overhørig på Fredensvang i Aarhus, så jeg forventer et snarligt frontalangreb så de kan indtage deres sande gakkelak status vi alle elsker dem for.

        MvT
        Nu mangler vi bare at få frem hvilke brugernavne Thomas Frank, Troels Bech osv. gemmer sig bag

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Seriously??
          HVIS det virkelig er sandt, at Jan Bech har leget med på BIFs forum, så slår den sgu det Aarhusianske galehus med mange længder
          Jeg VIDSTE de ville gå efter at blive bedst til et eller andet
          Do not underestimate the power of the dark side. GF will strike back!

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Nu mangler vi bare at få frem hvilke brugernavne Thomas Frank, Troels Bech osv. gemmer sig bag
            Thomas Frank er Krøllebølletrolden og Troels Bech er The Smoothtalking Android.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
              Kunne ikke dy mig for lige at kikke på deres fanforum. Havde regnet med at det ville være rødglødende, men der var kun sølle 20 indlæg om det her. Vores forum får af og til, og måske med rette, skyld for at være mere eller mindre dødt, men BronbyŽs var sq endnu mere dødt.

              http://www.bif-support.dk/sso/board.php?category=1

              Altså, jeg ved at Bronby-fansene notorisk har det svært med stavning og den slags, og med at sætte ord sammen til en meningsfuld sætning, men alliwl ... skuffende
              Vores forum er et af de mest aktive men hvis det kom frem at NT sad bag en af de mere kritiske profiler herinde ville jeg sq også resignere en smule ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Det er bare så fedt det her. Superligaen er en crazy, crazy gave der ALDRIG holder op med at give. Når man tror den sidste kage er spist, så kommer der bare helt nyt fad med friskbagte småkager der kan tabes ud over det hele. Elsker fodbold for spillets skyld, men ærlig talt så elsker jeg også alt hvad der hedder drama, lir, intriger, skandaler and all that jazz.

                I dag har Brøndby IF vundet et kæmpe slag og indtaget The Throne of Crazyness. Det kan de ikke sidde overhørig på Fredensvang i Aarhus, så jeg forventer et snarligt frontalangreb så de kan indtage deres sande gakkelak status vi alle elsker dem for.

                MvT
                Bliver fedt bare at læne sig tilbage og følge denne sag. Kan kun skade BIF på den store klinge.
                En pose popcorn og lidt guldkarameller. Så er jeg klar

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Vores forum er et af de mest aktive men hvis det kom frem at NT sad bag en af de mere kritiske profiler herinde ville jeg sq også resignere en smule ..
                  Én ting er sikkert, og det er, at der sidder folk fra OBs professionelle afdeling og læser med - og det kan jeg egentlig godt forstå. Der er ofte en rigtig god debat her, men samtidig kan man også hele tiden være lidt på forkant rent kommunikations-mæssigt med eventuelle konflikter, da det her ofte er ting, som er på tegnebrættet. Jeg kan også se, at nogle af de ting, som folk har foreslået er blevet til en realitet.

                  Comment


                    #39
                    Dagen derpå :D

                    Hele min krop "sitrer" af spænding. At Jan Bech Andersen har siddet og hængt tidligere og nuværende ledere, trænere og spiller ud på BIF's forum må ganske enkelt være den største skandale i dansk fodbold. Det er sådan noget, jeg kun kunne forestille mig kunne foregå i fx. Tyrkiet, Grækenland eller Italien.

                    Jeg forudser, at det kan få voldsomme konsekvenser for BIF:

                    Hvilke topspillere gider til BIF, når de ved, de kan blive stukket i ryggen af selveste bestyrelsesformanden?
                    Hvilken træner med respekt for sig selv gider til BIF af samme årsag som ovenstående?
                    Hvilke firmaer vil kaste millioner af kroner efter BIF, når der hele tiden er den ballade internt i klubben, og dermed risikere at skade firmanavnet mere end gavne det?
                    Hvad med Thomas Frank? Vil han fortsætte på trods af dette?
                    Hvad med Jan Bech Andersen? Bliver han siddende på posten, eller var det løbet, der var kørt der? Og kan BIF tåle at miste hans mange millioner?
                    Og hvad med bestyrelsen? Kan de blive siddende, hvis Jan Bech Andersen bliver siddende?

                    Én ting er, at man som bestyrelsesmedlem har lyst til at diskutere fodbold på lige fod med alle andre fans - den kan godt forsvares, hvis det "bare" er fodbold - altså fx. hvad gik godt og skidt i kampene, der diskuteres....men at lække oplysninger og stikke sine ansatte sådan i ryggen, som Jan Bech tilsyneladende har gjort, det er helt, helt tosset.

                    Jeg kan ikke regne ud, om han er usandsynlig dum, eller om det er helt bevidste handlinger, som har et nærmere defineret mål (som jeg i hvert fald ikke kan gennemskue).

                    Men spændende er det...og sjovt!
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Vores forum er et af de mest aktive men hvis det kom frem at NT sad bag en af de mere kritiske profiler herinde ville jeg sq også resignere en smule ..
                      Måske, normalt følger jeg ikke med i andre klubbers fora; jeg mener blot, at der af og til tales om herinde, hvor "stille" her er blevet, og kikker jeg bare tilbage på de 4-5 år, hvor jeg har været her, synes jeg bestemt også at aktiviteten har været for nedadgående, min egen incl.

                      Hvis det kom frem at NT havde lavet en "Jan Bech" , så ville jeg forvente at forum eksploderede i raseri over ham.

                      Comment


                        #41
                        Så kører toget. Både direktøren og Frank er fortid i klubben

                        På News lige nu.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                          Så kører toget. Både direktøren og Frank er fortid i klubben

                          På News lige nu.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                            Så kører toget. Både direktøren og Frank er fortid i klubben

                            På News lige nu.
                            Shiit. Jeg troede ikke på det, men når både Brüchmann, Cornelius, Thye-Petersen m.fl. alle bekræfter og Brøndby ikke selv melder ud + at Frank nu selv går - det er simpelthen for vildt.

                            Jan Bech Andersen har simpelthen tabt sutten fuldstændigt; nu bliver det interessant, hvor dårligt han kommer ud af det. Deres regnskab er utroligt ringe, der er oprør i bestyrelsen, de sportslige resultater matcher slet ikke den økonomiske satsning - vildt. vildt. Popcorn.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Shiit. Jeg troede ikke på det, men når både Brüchmann, Cornelius, Thye-Petersen m.fl. alle bekræfter og Brøndby ikke selv melder ud + at Frank nu selv går - det er simpelthen for vildt.

                              Jan Bech Andersen har simpelthen tabt sutten fuldstændigt; nu bliver det interessant, hvor dårligt han kommer ud af det. Deres regnskab er utroligt ringe, der er oprør i bestyrelsen, de sportslige resultater matcher slet ikke den økonomiske satsning - vildt. vildt. Popcorn.
                              Så mange popcorn, at jeg simpelthen må ud og investere i den største Margrethe skål der kan opdrives.

                              Comment


                                #45
                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lig-ked-af-det

                                Tilståelsen fra Jan Bech Andersen. Det er interessant fra sidelinjen at læse en reel fodboldklub-ejer, der står sammen med capo'en på sydsiden og skriver på deres forum. Vel nærmest det, man som fan kunne ønske sig. Og så viser bagsiden sig jo her: følelser og fornuft kan have det svært sammen.
                                Så længe der er professionel fodbold vil jeg nok foretrække et klub-ejerskab/ledelse, som er mere distanceret, kølig og tilbagetrukket. Og forhåbentlig baserer sig på fornuft. Så kan jeg svine dem herinde, hvis tingene ikke lykkes; men de postulerer i det mindste ikke, at vi er ligemænd i forhold til indflydelse, penge osv. - ligesom Jan Bech Andersen heller aldrig bliver det med BIFs almindelige fans.

                                Comment

                                Working...
                                X