Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Drømt længe nok nu, nu skal vi bare kæmpe om plads 6.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Uden Falk er vi igen Ordinære Boldflyttere, som vi har været mange gange. Trist trist trist. Men godt med Makrellen og Festen.
      det har vi jo vidst længe - vi har været nærmest totalt afhængige af falk når der skulles skabes noget fremad banen. Men vi skal jo for helvede lære det før eller siden....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Jeg hader når jeg får ret om OB. Vi har spillet 12 halvlege i foråret. 8 af dem har været decideret dårlige. Det er et under, at vi trods alt har 10 point.
        Tjo. Det var da en dårlig kamp, i hvert fald offensivt. Det var det også mod Randers. Jeg synes dog godt vi kan have lidt mere perspektiv med i en samlet vurdering. Man bliver nødt til at have med hvor vi kom fra.

        Hvis vi kigger tilbage på de seneste sæsoner, særligt under TB, der spillede vi ganske enkelt klart værre. Man kunne ikke se en plan i vores opspil (det synes jeg trods alt man kan nu) og vi sejlede konstant i defensiven. I alt for mange kampe lignede vi bare ikke et hold, der hørte hjemme i superligaen.

        I de to seneste kampe synes jeg trods alt ikke det har været tilfældet. De chancer vi har givet væk kan vel tælles på en hånd. Vi taber fortjent i dag, men udover scoringen har de nærmest ikke en chance. Vi har trods alt to meget store chancer til Festersen og JJT.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Jeg hader når jeg får ret om OB. Vi har spillet 12 halvlege i foråret. 8 af dem har været decideret dårlige. Det er et under, at vi trods alt har 10 point.
          hvis du altid har ret, kan du så ikke begynde at være jubeloptimist :-)

          Comment


            Det er bekymrende, at vi har så svært ved at skabe chancer og tryk rent offensivt. For dælen, hvor var der mange fejlafleveringer. Jeg håber, at det alligevel faktisk er et positivt tegn: de fleste andre kampe på Brøndby Stadion har vi spillet rent på kontra, men i går har vi faktisk initiativet i flere perioder - vi havde bare svært ved at bruge det. Det var samme billede som imod Randers, der havde vi faktisk bolden mest. Håber ganske enkelt det handler om tilvænning; vi har ikke været vant til at have bolden og beholde den!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              det har vi jo vidst længe - vi har været nærmest totalt afhængige af falk når der skulles skabes noget fremad banen. Men vi skal jo for helvede lære det før eller siden....
              Man kan jo ikke lære Makrini ,Ari , Izunna eller Azer at have kreative evner , fart og blik for det chanceskabende spil , for det har de aldrig haft og får det heller aldrig . Azer han en flig af det men han er for langsom i tanke og handling .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Det er bekymrende, at vi har så svært ved at skabe chancer og tryk rent offensivt. For dælen, hvor var der mange fejlafleveringer. Jeg håber, at det alligevel faktisk er et positivt tegn: de fleste andre kampe på Brøndby Stadion har vi spillet rent på kontra, men i går har vi faktisk initiativet i flere perioder - vi havde bare svært ved at bruge det. Det var samme billede som imod Randers, der havde vi faktisk bolden mest. Håber ganske enkelt det handler om tilvænning; vi har ikke været vant til at have bolden og beholde den!
                Det er en logisk konsekvens af de indkøb der er foretaget .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Slutspurten nærmer sig - hvor tror folk vi ender henad? Tror vi snakker mellem 5-9 plads, dvs vi kæmper mod BIF, RFC, VFF, og FCN.
                  5. pladsen tror jeg er lidt højt sat - men da der kun er 2 point op, og BIF ikke ligefrem har været de mest stabile i foråret bør der være muligheder. Omvendt så har Randers desværre fået rystet hele Borring/Keller sagen af sig - ser det ihvertfald ud til på resultaterne.

                  Nuværende stilling
                  5 BIF 42p 2
                  6 OB 40p 1
                  7 RFC 37p 0
                  8 VFF 34p -4
                  9 FCN 34p -10
                  Slutprogram
                  OB
                  OB - FCK
                  FCN - OB
                  OB - Hobro
                  Sdjr - OB
                  AGF - OB
                  OB - AAB
                  RFC VFF FCN BIF
                  RFC - Hobro VFF - AAB BIF - FCN BIF - FCN
                  RFC - BIF Sdjr - VFF FCN - OB RFC - BIF
                  VFF - RFC VFF - RFC FCK - FCN EFB -BIF
                  RFC - FCM BIF - VFF FCN - AGF BIF - VFF
                  Sdjr - RFC FCN - VFF FCN - VFF Hobro - BIF
                  RFC - EFB VFF - Hobro FCM - FCN BIF - Sdjr
                  Kan vi holde 6 pladsen tror jeg vi skal være glade - kan godt se randers gå forbi os - så medmindre vi får passeret BIF så tror jeg nok mest på en 7 plads som det ser ud nu.
                  Last edited by mhbp; 08-05-2016, 12:22.

                  Comment


                    Randers kan jeg desværre også se komme forbi, især fordi de har Hobro og EfB hjemme; ligesom jeg tror at de kan tage BIF og VFF. De kan godt komme over 2 points pr kamp i slutprogrammet, og så bliver det svært for os at følge med. Omvendt skal der ikke gå så meget galt for dem og godt for os, så har vi bedre odds. BIF er svære at blive kloge på; men det er meget op til os selv. Tager vi Hobro, AGF og én mere + 1 uafgjort, f.eks., så kan 10 points her til sidst være nok til en 6.plads, måske endda 5.plads, hvis BIF folder sammen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Slutspurten nærmer sig - hvor tror folk vi ender henad? Tror vi snakker mellem 5-9 plads, dvs vi kæmper mod BIF, RFC, VFF, og FCN.
                      5. pladsen tror jeg er lidt højt sat - men da der kun er 2 point op, og BIF ikke ligefrem har været de mest stabile i foråret bør der være muligheder. Omvendt så har Randers desværre fået rystet hele Borring/Keller sagen af sig - ser det ihvertfald ud til på resultaterne.

                      Nuværende stilling
                      5 BIF 42p 2
                      6 OB 40p 1
                      7 RFC 37p 0
                      8 VFF 34p -4
                      9 FCN 34p -10
                      Slutprogram
                      OB
                      OB - FCK
                      FCN - OB
                      OB - Hobro
                      Sdjr - OB
                      AGF - OB
                      OB - AAB
                      RFC VFF FCN BIF
                      RFC - Hobro VFF - AAB BIF - FCN BIF - FCN
                      RFC - BIF Sdjr - VFF FCN - OB RFC - BIF
                      VFF - RFC VFF - RFC FCK - FCN EFB -BIF
                      RFC - FCM BIF - VFF FCN - AGF BIF - VFF
                      Sdjr - RFC FCN - VFF FCN - VFF Hobro - BIF
                      RFC - EFB VFF - Hobro FCM - FCM BIF - Sdjr
                      Kan vi holde 6 pladsen tror jeg vi skal være glade - kan godt se randers gå forbi os - så medmindre vi får passeret BIF så tror jeg nok mest på en 7 plads som det ser ud nu.
                      du får et et af mine "levelheadede" svar her.
                      Placeringen skal "bare" være den solide midterplacering som der er meldt ud.

                      Ønskescenariet for mig må være foran BIF og så højt som muligt.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Jeg synes at tendensen for ob i øjeblikket er at vi slår dem vi "skal " slå og taber til dem vi nok "bør" tabe til. Så 10 point de sidste kampe er mit bud.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Jeg synes at tendensen for ob i øjeblikket er at vi slår dem vi "skal " slå og taber til dem vi nok "bør" tabe til. Så 10 point de sidste kampe er mit bud.
                          joh selvf. Der er vel en grund til at vi ligger nr. 6 pt. Jeg synes dog også det er vigtigt at holdet (og os fans) får succesen ved nogen sejre mod stærkere modstandere som AaB og FCK og at vi spiller fornuftige kampe mod alle hold hvor vi ikke er "spillet ud af brættet"
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            joh selvf. Der er vel en grund til at vi ligger nr. 6 pt. Jeg synes dog også det er vigtigt at holdet (og os fans) får succesen ved nogen sejre mod stærkere modstandere som AaB og FCK og at vi spiller fornuftige kampe mod alle hold hvor vi ikke er "spillet ud af brættet"
                            Jo jo - men det er lettere sagt end gjort - jeg synes at vi i øjeblikket løber ind i en mur, når vi møder de bedre organiserede mandskaber - der mangler tempo og teknik fra for mange spillere til at vi for alvorligt kan true deres defensiv.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Jeg synes at tendensen for ob i øjeblikket er at vi slår dem vi "skal " slå og taber til dem vi nok "bør" tabe til. Så 10 point de sidste kampe er mit bud.
                              10p lyder ganske godt - og ikke helt urealistisk. Sejre over fcn, hobro og agf - og så en uafgjort mod et af topholdene - den er solgt ;)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Jo jo - men det er lettere sagt end gjort - jeg synes at vi i øjeblikket løber ind i en mur, når vi møder de bedre organiserede mandskaber - der mangler tempo og teknik fra for mange spillere til at vi for alvorligt kan true deres defensiv.
                                mit håb er at den mur bliver lettere at bryde ned næste sæson når vi får et mere boldsikkert cf. så det ikke er nødvendigt, som vi har set i nogen kampe, at El Mak og Izu falder ned og bygger spillet op for HJ/LN. Det må komme til at gå hurtigere til den tid.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X