Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Nu stopper det...

    Comment


      #32
      Steffen Rasmussen score til 2-2, hvor er det sindssygt!!!

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Steffen Rasmussen score til 2-2, hvor er det sindssygt!!!
        vanvittigt afslutning på den kamp....og med pointtab til AAB vil vi med en sejr i morgen kun være 2 point efter dem - det er fandme også vildt

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          vanvittigt afslutning på den kamp....og med pointtab til AAB vil vi med en sejr i morgen kun være 2 point efter dem - det er fandme også vildt
          Hvor er fodbold bare fantastisk! Nu skal vores drenge bare modstå presset og tage de tre point. Midtjylland og Sønderjydske skal møde hinanden, det er godt nok lang tid siden, at man som OB-fan har været så spændt på en runde!

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              Hør lige Peter Graulund kommentere.. Det kan godt være han er kæmpe GF fan, men det var rimelig meget den reaktion jeg selv havde.. Vanvittig afslutning

              http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/vanvid-agf-keeper-scorer-overtiden/

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Hvor er fodbold bare fantastisk! Nu skal vores drenge bare modstå presset og tage de tre point. Midtjylland og Sønderjydske skal møde hinanden, det er godt nok lang tid siden, at man som OB-fan har været så spændt på en runde!
                jeg synes nu ikke det er SÅ lang tid siden, bare ikke på den samme fede måde men lad os nu skyde bjørnen først, inden vi sælger skindet.
                Last edited by manner; 19-03-2016, 07:17.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Nu hvor ligaen er så tæt igen i år er det fedt at se vi i skrivende stund ligger nr. 6 og kun ganske få point fra at kravle yderligere op i tabellen.

                  Men er det bare mig som stadig kigger bagud på de hold som ligger under os. Hvis vi ikke holder snoren stram så kan vi hurtigt blive overhalet af et par hold.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                    Nu hvor ligaen er så tæt igen i år er det fedt at se vi i skrivende stund ligger nr. 6 og kun ganske få point fra at kravle yderligere op i tabellen.

                    Men er det bare mig som stadig kigger bagud på de hold som ligger under os. Hvis vi ikke holder snoren stram så kan vi hurtigt blive overhalet af et par hold.
                    Tror vi er mange der er blevet grebet lidt af stemningen, pga. de fine resultater, men jeg ser os stadig ikke blive overhalet af nogen. Randers har et okay hold og kunne gøre det, hvis Keller og Borring spillede, det gør de ikke og de er vigtige for dem. De øvrige hold skal er ikke gode nok og vil miste for mange point til at vi overhales, selvom vi skulle løbe ind i en dårlig periode. Hvis Randers bruger Keller igen snart, vil de godt kunne gøre det, men ellers vil det være overraskende i mine øjne hvis vi mister den plads, ligesom jeg i øvrigt heller ikke regner med vi avancerer.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                      Nu hvor ligaen er så tæt igen i år er det fedt at se vi i skrivende stund ligger nr. 6 og kun ganske få point fra at kravle yderligere op i tabellen.

                      Men er det bare mig som stadig kigger bagud på de hold som ligger under os. Hvis vi ikke holder snoren stram så kan vi hurtigt blive overhalet af et par hold.
                      nej det er ikke bare dig. Det er jo ikke længere siden end forårets første kamp hvor vi i 1 halvleg så rigtigt skidt ud - der var jeg overbevist om det blev endnu et forfærdeligt forår. Siden har præstationerne været - okay men jo heller ikke mere - resultaterne har dermid været rigtigt gode. Men der skal jo ikke mere end 2 tabte kampe i streg før vi finder os uden for top 6 igen, og så ustabile vi har været gennem de sidste mange år kan det jo sagtens forekomme.
                      Mener målet bør være top 6 - det er heller ikke komplet urealistisk - at det så er så tæt at vi med lidt vind i sejlene kan klatre højere op er jo bare fedt. Men som du siger; det kan hurtigt gå den anden vej også

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Nu hvor ligaen er så tæt igen i år er det fedt at se vi i skrivende stund ligger nr. 6 og kun ganske få point fra at kravle yderligere op i tabellen.

                        Men er det bare mig som stadig kigger bagud på de hold som ligger under os. Hvis vi ikke holder snoren stram så kan vi hurtigt blive overhalet af et par hold.
                        Det er ikke kun dig: jeg ser FCN som et hold, der sagtens kunne indhente os, hvis vi falder lidt - hvis Randers kommer sig lidt over Keller-gate har de klart også holdet til at stige i niveau. De øvrige hold tror jeg ikke på pludselig slår hul på en stribe sejre eller stiger i niveau; så skal vi selv falde i et hul, hvis de skal nå os.
                        Opad ser det lidt svært ud: måske klasker AaB lidt sammen og kan nås, og Brøndby har jo altid potentiale til at skuffe deres fans, men FCM og Sønderjyske tror jeg er udenfor realistisk rækkevidde, FCM pga kvalitet og bredde, Sønderjyske simpelthen fordi de er så solide i denne sæson.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Nu hvor ligaen er så tæt igen i år er det fedt at se vi i skrivende stund ligger nr. 6 og kun ganske få point fra at kravle yderligere op i tabellen.

                          Men er det bare mig som stadig kigger bagud på de hold som ligger under os. Hvis vi ikke holder snoren stram så kan vi hurtigt blive overhalet af et par hold.
                          Nr. 7 og 8 mødes i denne runde, så med en sejr over Hobro kan vi virkelig slå et hul, om ikke andet så til nr. 8 i hvert fald... og så møder vi nr. 7(Randers) i næste runde... Det er en gylden mulighed vi har, håber dælme vi hænger i...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Så er det RFC, BIF, VIFF og FCM i april ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Så er det RFC, BIF, VIFF og FCM i april ...
                              ja det er et lidt sværere program. RFC er ikke let - men vi bør have en mulighed. VFF er vel en af de kampe vi bør vinde. De sidste 2 er på papiret svære - men omvendt har ingen af de hold været vildt overbevisende på det sidste.

                              Comment


                                #45
                                Jeg vil mene vi bør slå Rend'os, de ser shaky ud i det her forår, tror kun der er en vej for dem, og det er ned
                                1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                                Comment

                                Working...
                                X