Nu stopper det...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægvanvittigt afslutning på den kamp....og med pointtab til AAB vil vi med en sejr i morgen kun være 2 point efter dem - det er fandme også vildt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHvor er fodbold bare fantastisk! Nu skal vores drenge bare modstå presset og tage de tre point. Midtjylland og Sønderjydske skal møde hinanden, det er godt nok lang tid siden, at man som OB-fan har været så spændt på en runde!Last edited by manner; 19-03-2016, 07:17.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Nu hvor ligaen er så tæt igen i år er det fedt at se vi i skrivende stund ligger nr. 6 og kun ganske få point fra at kravle yderligere op i tabellen.
Men er det bare mig som stadig kigger bagud på de hold som ligger under os. Hvis vi ikke holder snoren stram så kan vi hurtigt blive overhalet af et par hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægNu hvor ligaen er så tæt igen i år er det fedt at se vi i skrivende stund ligger nr. 6 og kun ganske få point fra at kravle yderligere op i tabellen.
Men er det bare mig som stadig kigger bagud på de hold som ligger under os. Hvis vi ikke holder snoren stram så kan vi hurtigt blive overhalet af et par hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægNu hvor ligaen er så tæt igen i år er det fedt at se vi i skrivende stund ligger nr. 6 og kun ganske få point fra at kravle yderligere op i tabellen.
Mener målet bør være top 6 - det er heller ikke komplet urealistisk - at det så er så tæt at vi med lidt vind i sejlene kan klatre højere op er jo bare fedt. Men som du siger; det kan hurtigt gå den anden vej også
Comment
-
Opad ser det lidt svært ud: måske klasker AaB lidt sammen og kan nås, og Brøndby har jo altid potentiale til at skuffe deres fans, men FCM og Sønderjyske tror jeg er udenfor realistisk rækkevidde, FCM pga kvalitet og bredde, Sønderjyske simpelthen fordi de er så solide i denne sæson.
Comment
-
Men er det bare mig som stadig kigger bagud på de hold som ligger under os. Hvis vi ikke holder snoren stram så kan vi hurtigt blive overhalet af et par hold.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSå er det RFC, BIF, VIFF og FCM i april ...
Comment
Comment