En sejr vil slå et hul på 5 point til FCN. Så er det også spændende hvordan ugens skandaleklubber klare deres indbyrdes opgør. Alle resultater der er brugbare for OB, så længe OB klare ærterne selv og sejrer. ALLE MAND PÅ STADION. Det bliver SÅ GODT 🌞🌞
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-FCN 13/3
Collapse
X
-
Nu er det meget længe siden jeg har været på stadion, og nu på søndag har jeg endelig muligheden for det igen, så det skal udnyttes! Har et spørgsmål til kamptrøjeprisen. Hvis man skal ind til en 50'er, skal man have den nuværende originale kamptrøje eller indløser en original kamptrøje fra start 00'erne også denne rabat?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wipf Se indlægNu er det meget længe siden jeg har været på stadion, og nu på søndag har jeg endelig muligheden for det igen, så det skal udnyttes! Har et spørgsmål til kamptrøjeprisen. Hvis man skal ind til en 50'er, skal man have den nuværende originale kamptrøje eller indløser en original kamptrøje fra start 00'erne også denne rabat?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægEr vejret rigtig fint, så tror jeg godt vi kan nærme os de 9.000. Det skal nok blive godt, og jeg er ret overbevist om en sejr!Believe OB
Comment
-
Hjulmand vil teste de unge i foråret
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...ge-i-foraaret/Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa lad os håbe det.. Har svært ved at se Ari gøre det"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægBegge dele er godt for os: John er en håndfuld pga sin speed, og Maxø er deres bedste midterforsvarer. FCN så gode ud imod FCM, men i dag er de på græs og vi har også noget momentum. Krydser alt for 3 points.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægalt der svækker vores modstandere styrker vel OB. Sejre vi i dag er både FCN og AGF distanceret for de næste par runder som minimum, og mon ikke RFC får Sydsidens kærlighed på sig senere på eftermiddagen, med en sejr og lidt held kan vi avancere i stillingen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment