Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCN 13/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Men Falk har jo også altid gerne ville lave det svære, som da han prøvede at lave tunnel på en modstander på omstilling og mistede bolden - og Kent gav ham et kæmpe møgfald.

    Hvis Falk holder det her niveau i FCK, vil han blive en af de mest overbetalte spillere i suppen, og nok næppe spille mere end 20 min hist og her.
    Det sidste er sød musik i mine ører...

    Falk vil gerne lave det svære, men der er forskel i intensiteten i aktionerne, og jeg synes ikke det lyste ud af ham, at han troede på, at hans aktioner havde en chance for at lykkes. Ved godt at man godt argumentere for, at det er lidt på fornemmelse (og måske forudtagenhed), men godt var det ikke.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Det var måske ikke helt fair at sammenligne Spalvis og Falks indsatser (eller mangel på samme) på en måde, så det kunne opfattes som 1 til 1.

      Men med mangel på fokus mente jeg flere af Falks offensive aktioner, som jeg mener i den grad manglede noget af det overskud, der ellers har præget ham. Det var som om, han gav op.

      Om det var fokus på det defensive, der trak overskuddet til det offensive ud, det får vi jo se, men det er da også et godt bud på en forklaring.

      MvH ChrisOB
      Tror faktisk det var pga at han ville det for meget. Brugte alt for meget energi på de forkerte ting. Og derfor ikke havde overskud i det offensive..
      Han vil vise fans og omverden for meget. Så man kan ikke sige at han ikke har fokus. Han bruger den bare lidt forkert IMO..
      Så det må ham og KN lige få afstemt de næste 9 dage

      efter min mening altså

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tror faktisk det var pga at han ville det for meget. Brugte alt for meget energi på de forkerte ting. Og derfor ikke havde overskud i det offensive..
        Han vil vise fans og omverden for meget. Så man kan ikke sige at han ikke har fokus. Han bruger den bare lidt forkert IMO..
        Så det må ham og KN lige få afstemt de næste 9 dage

        efter min mening altså
        Men hvis man vil det så meget, at man går i baglås, så er vi jo lige vidt, uanset forklaringen på nedgang i indsats.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Det er vi glade for. Næsten hellere Ebola end GF-syge.

          MvT
          Nu er OB-sygen også ekstrem slem.
          Man kan få en røvfuld på 5-1 til AaB, runden efter vinde 1-0 over FCK.
          Og som da vi nogle runder senere fik en 4-0 sæk mod Sønderjyske, for der efter at tæve FCN 5-1

          Jeg glæder mig over at vi har fået Sten på mål som virker til ikke at have sæbe på hanskerne. Vi skal have sat en prop i som vi fik set Idag mod AaB også holde noget bedre fast i bolden. Sætte kontra i gang når muligheden er der, men også turde spille bolden rundt.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Men hvis man vil det så meget, at man går i baglås, så er vi jo lige vidt, uanset forklaringen på nedgang i indsats.

            MvH ChrisOB
            Som jeg skriver så må ham og KN lige få styr på det. In Kent i trust

            Comment


              #36
              Hvis Maxsø får gult i morgen er han i karantæne mod os. Får Gregor og Ramon Rodrigues et gult til 4 point ryger de også i skammekrogen. Lad dem bare komme med andetholdet, så giver vi comeback til Jeppe Hansen

              Vores hold. Jeg er bare så lykkelig for Grytebust. Ved godt han ikke havde en redning i Aalborg, men man kan bare mærke noget, man ikke har kunne mærke siden Roy C. var forbi.

              Højresiden. Jeg er egentlig lidt pjattet med Lund, selv om det var skidt mod AGF. Kan dog godt se Desler giver mere ro og ja vi skal da også have Greve med.

              Eneste malurt i bægeret lige nu er, at Izunna ikke kører helt som håbet. Nu skal vi måske ligefrem til at at hive Azer ind på kontoret med den fine kuglepen!

              Barret/Ari, bliver spændende at se Kents valg, tror det er helt åbent.

              Jensen skal også starte mod FCN, snoren er dog blevet kortere.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Hvis Maxsø får gult i morgen er han i karantæne mod os. Får Gregor og Ramon Rodrigues et gult til 4 point ryger de også i skammekrogen. Lad dem bare komme med andetholdet, så giver vi comeback til Jeppe Hansen

                Vores hold. Jeg er bare så lykkelig for Grytebust. Ved godt han ikke havde en redning i Aalborg, men man kan bare mærke noget, man ikke har kunne mærke siden Roy C. var forbi.

                Højresiden. Jeg er egentlig lidt pjattet med Lund, selv om det var skidt mod AGF. Kan dog godt se Desler giver mere ro og ja vi skal da også have Greve med.

                Eneste malurt i bægeret lige nu er, at Izunna ikke kører helt som håbet. Nu skal vi måske ligefrem til at at hive Azer ind på kontoret med den fine kuglepen!

                Barret/Ari, bliver spændende at se Kents valg, tror det er helt åbent.

                Jensen skal også starte mod FCN, snoren er dog blevet kortere.
                fine oplysninger du kommer med og det er skidt for FCN er godt for OB næste weeend. Jeg tror KN er ret ligeglad med hvem FCN stiller med (ud ad til i hvert fald). KN vil helt sikkert stille med det bedst mulige og forsøge at dominere kampen, og have en solid defensiv igen ( ca 165 min. uden mål imod os) Det bliver spændende om vi kan distancere os fra FCN i denne kamp. Allerede nu kan OB næsten sikre sig målsætningen for sæsonen og derfra måske så småt begynde at kikke lidt frem i tabellen, og ikke mindst frem mod den næste vigtige sæson
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Lige nu er der 4 point op til 3. pladsen. Får OB en stime, og deraf selvtillid, så kan man snuse til de lidt sjovere pladser i ligaen.

                  Men lige nu er fokus på næste kamp - godt forsvar, kyniske angribere, minimering af fejl og 3 point - og sådan må det være hele tiden.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Lige nu er der 4 point op til 3. pladsen. Får OB en stime, og deraf selvtillid, så kan man snuse til de lidt sjovere pladser i ligaen.

                    Men lige nu er fokus på næste kamp - godt forsvar, kyniske angribere, minimering af fejl og 3 point - og sådan må det være hele tiden.

                    Som du siger én stime... Jeg har stadig mine betænkeligheder ved, at vi sammensætter en stime af fx tre-fire sejre i træk. Kampen mod FCN er selvfølgelig hamrende vigtig i og med, at SE og BIF mødes i dag, og at Randers har en svær udekamp i Esbjerg. Det er noget som virkelig skal indprintes i spillernes mentalitet, og en start med en udesejr i AaB er selvfølgelig en start.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                      Som du siger én stime... Jeg har stadig mine betænkeligheder ved, at vi sammensætter en stime af fx tre-fire sejre i træk. Kampen mod FCN er selvfølgelig hamrende vigtig i og med, at SE og BIF mødes i dag, og at Randers har en svær udekamp i Esbjerg. Det er noget som virkelig skal indprintes i spillernes mentalitet, og en start med en udesejr i AaB er selvfølgelig en start.
                      exactly 😊 Jeg minder lige om at efter 1-0 sejren i foråret over FCK tabte vi 0-4 i Haderslev
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        exactly 😊 Jeg minder lige om at efter 1-0 sejren i foråret over FCK tabte vi 0-4 i Haderslev
                        Ngggnnggnnn...
                        Det er søndag, der er ting jeg vil ikke gerne mindes til...
                        ;-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Så fik Maxøe gult og er i karantæne mod OB. Håber det hjælper os og gir en sejr.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Så fik Maxøe gult og er i karantæne mod OB. Håber det hjælper os og gir en sejr.
                            det skal nok blive godt med FCNs noget urutinerede forsvar...og vores knap så stærke defensiv
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #44
                              Jeg var imponeret af FCN på deres egen skøjtebane i går: de kørte rimeligt meget rundt med FCM, som dog virkede underligt fraværende.
                              Emre Mor er modbydeligt hurtig og godt kørende, Moberg virker også som en spiller, der er godt oppe i gear; og der var flere andre, der shinede - boldbesiddelse på 62%(!) siger ikke kun noget om 11 imod 10; de havde krammet på FCM inden da.

                              Heldigvis skal vi møde dem på en fodboldbane, og forhåbentlig kan vi få lagt noget pres på dem - Viborg lykkedes til dels med det i 1.runde; så er de unge drenge til at tale med. Det ligner også et hold, som vi får kontramuligheder imod. Det kan blive lidt af hvert - og træerne vokser ikke ind i himlen, bare fordi vi havde en god 2.halvleg imod AGF eller AaB var uskarpe.

                              Comment


                                #45
                                Det ser ud til, at både Maxøe og Joshua John er i karantæne mod os...
                                Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                                Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                                Comment

                                Working...
                                X