Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCN 13/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    En sejr vil slå et hul på 5 point til FCN. Så er det også spændende hvordan ugens skandaleklubber klare deres indbyrdes opgør. Alle resultater der er brugbare for OB, så længe OB klare ærterne selv og sejrer. ALLE MAND PÅ STADION. Det bliver SÅ GODT 🌞🌞
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Hvad vil være et forsigtigt estimat på antallet af tilskuere til kampen søndag?
      Jeg håber på godt vejr, og mellem 8- og 9000.

      Alle mand på stadion!

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
        Hvad vil være et forsigtigt estimat på antallet af tilskuere til kampen søndag?
        Jeg håber på godt vejr, og mellem 8- og 9000.

        Alle mand på stadion!
        8264 ... Plus/ minus 5
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #49
          Er vejret rigtig fint, så tror jeg godt vi kan nærme os de 9.000. Det skal nok blive godt, og jeg er ret overbevist om en sejr!

          Comment


            #50
            Nu er det meget længe siden jeg har været på stadion, og nu på søndag har jeg endelig muligheden for det igen, så det skal udnyttes! Har et spørgsmål til kamptrøjeprisen. Hvis man skal ind til en 50'er, skal man have den nuværende originale kamptrøje eller indløser en original kamptrøje fra start 00'erne også denne rabat?

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
              Nu er det meget længe siden jeg har været på stadion, og nu på søndag har jeg endelig muligheden for det igen, så det skal udnyttes! Har et spørgsmål til kamptrøjeprisen. Hvis man skal ind til en 50'er, skal man have den nuværende originale kamptrøje eller indløser en original kamptrøje fra start 00'erne også denne rabat?
              du kommer bare i hvad du har af blå/hvide striber nyt/gammelt..whatever
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Er vejret rigtig fint, så tror jeg godt vi kan nærme os de 9.000. Det skal nok blive godt, og jeg er ret overbevist om en sejr!
                jeg går og drømmer om 10.000 hvis det fantatiske vejr holder. Jeg selv har lokket datteren med sol og lækre fyre på lægterne
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Hjulmand vil teste de unge i foråret
                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...ge-i-foraaret/
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #54
                    JJ og Maxsø ude

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...ohn-og-maxsoe/

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      lad os håbe Fester og AK kan lægge et godt pres på deres unge midterforsvar og at KN/Bredahl kan lykkes med at tæmme deres livlige angreb med Emre Mor på toppen
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        lad os håbe Fester og AK kan lægge et godt pres på deres unge midterforsvar og at KN/Bredahl kan lykkes med at tæmme deres livlige angreb med Emre Mor på toppen
                        Ja lad os håbe det.. Har svært ved at se Ari gøre det

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja lad os håbe det.. Har svært ved at se Ari gøre det
                          Håber at Ari lægger ikke et pres på VORES forvar, hvis han skulle spille virkelig som hk... ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Begge dele er godt for os: John er en håndfuld pga sin speed, og Maxø er deres bedste midterforsvarer. FCN så gode ud imod FCM, men i dag er de på græs og vi har også noget momentum. Krydser alt for 3 points.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Begge dele er godt for os: John er en håndfuld pga sin speed, og Maxø er deres bedste midterforsvarer. FCN så gode ud imod FCM, men i dag er de på græs og vi har også noget momentum. Krydser alt for 3 points.
                              alt der svækker vores modstandere styrker vel OB. Sejre vi i dag er både FCN og AGF distanceret for de næste par runder som minimum, og mon ikke RFC får Sydsidens kærlighed på sig senere på eftermiddagen, med en sejr og lidt held kan vi avancere i stillingen.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                alt der svækker vores modstandere styrker vel OB. Sejre vi i dag er både FCN og AGF distanceret for de næste par runder som minimum, og mon ikke RFC får Sydsidens kærlighed på sig senere på eftermiddagen, med en sejr og lidt held kan vi avancere i stillingen.
                                Foretrækker i X i Brøndby , så går vi forbi RFC og henter 2 P på BIF med en sejr til os
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X