Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AaB - OB, 4/3 2016 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Har allerede fået de første takkebeskeder på SMS og FB fra FCK-venner. :O)

MvT
    Ja, det er sgu det værste. Hellere Aab som mestre end Fck. Men et hold der er så afhængig af en spiller, RW, går det jo ikke
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Ligesom mod FCK på hjemmebane, leverer vi en defensiv bundsolid præstation, og holder modstanderen fra store chancer. På en samme vis fantastisk og helt vildt frustrerende, når man ser på de andre defensive præstationer.

Comment

Lækkert! Havde ærlig talt frygtet det værste, AaB kan være modbydelige når det ruller for dem.

Comment

Har allerede fået de første takkebeskeder på SMS og FB fra FCK-venner. :O)

MvT
          Ditto. Det er det eneste negative ved det her...

Comment

Det burde næsten betyde genvalg til alle til næste kamp, tror dog Greve får sin plads tilbage

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Hvordan scorede Fester?
              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...alborg/5981126
              This is what you have been trained for, makes us proud!

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Ja, det er sgu det værste. Hellere Aab som mestre end Fck. Men et hold der er så afhængig af en spiller, RW, går det jo ikke
                Er så enig med dig, når jeg tænker med hjertet. Men med hjerne er det fint med FCK. Vi kommer ikke tilsat kunne hente FCK økonomisk uanset hvad. Om de får ekstra penge gør ingen forskel. Men en klub som AaB kan vi indhente, og i den kontekst er det fint for OB at placerer guldet på Østerbro.

MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Organisation? Tjek. Fight? Tjek. Udstråling? Tjek. Få fejl? Tjek. Flere af den slags udekampe, tak! Fremragende!

Minus: Alt for dårlige kontraer.

Men dejligt med den slags sejre!

MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Genial kamp. Fight, disciplin og effektivitet hele vejen rundt. Vi lukker totalt ned for deres offensive kræfter nærmest, og det er i virkeligheden kun til sidst i deres desperate pres AaB kommer frem til noget. Azer og Makrini er stærke på midten, Barrett er fejlfri, løber dedikeret både offensivt og defensivt, og var overraskende for mig, meget sikker i pasningerne. Her synes jeg han har haltet lidt de gange jeg har set ham.
                    Joan gør det også okay, men tvivler på genvalg. Han arbejder det han skal, men havde svært ved at sætte sig igennem offensivt.
                    Fantastisk sejr, hvor Lasse og Haddi for en gangs skyld viser de ikke er helt uduelige!

Comment

Er så enig med dig, når jeg tænker med hjertet. Men med hjerne er det fint med FCK. Vi kommer ikke tilsat kunne hente FCK økonomisk uanset hvad. Om de får ekstra penge gør ingen forskel. Men en klub som AaB kan vi indhente, og i den kontekst er det fint for OB at placerer guldet på Østerbro.

MvT
                      Har det på nøjagtig samme måde. Men Aab måtte gerne slutte foran FCM

Comment

Syntes nu stadig bare at Desler er spildt på den back selvom han gør det godt.
                        Men fedt for JBL. Nuj jeg under ham sådan en kamp og jeg håber virkelig at han får flere chancer

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Har det på nøjagtig samme måde. Men Aab måtte gerne slutte foran FCM
                          Det må de hjertens gerne.

MvT

Comment

MvT
                            God pointe Vil gøre det lidt lettere at udholde FCK-venners/kollegers skryderier - som kun vil vokse hvis de slår GF i morgen.

Comment

Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                              God pointe Vil gøre det lidt lettere at udholde FCK-venners/kollegers skryderier - som kun vil vokse hvis de slår GF i morgen.
                              Tak. Jeg har fin respekt for dem der af fantastisk ægte følelsesmæssig had ikke ønsker guld til Club De La Plastique. Men set fra et nøgtern OB-perspektiv er det ragende ligegyldigt om FCK tager guldet i år.

Desuden må det vel irritere dine FCK-bekendtskaber, hvis du giver dem ret og de ikke kan hidse dig op ;-)

MvT

Comment

Tak. Jeg har fin respekt for dem der af fantastisk ægte følelsesmæssig had ikke ønsker guld til Club De La Plastique. Men set fra et nøgtern OB-perspektiv er det ragende ligegyldigt om FCK tager guldet i år.

Desuden må det vel irritere dine FCK-bekendtskaber, hvis du giver dem ret og de ikke kan hidse dig op ;-)

MvT
                                Jeg hader FCK af hele mit stribede hjerte, men som dig har jeg erkendt, at vi ikke kommer til at indhente FCK hverken sportsligt eller økonomisk indenfor en overskuelig fremtid - om nogensinde - og derfor skal der faktisk ganske meget fra deres side til at hidse mig op. En slags fatalisme, vel. Dermed ikke sagt, at det ikke morer mig at drille dem, når tingene IKKE går deres vej...

Comment

Working...
                                X