Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: AaB - OB, 4/3 2016 kl 18.00
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHvordan scorede Fester?This is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJa, det er sgu det værste. Hellere Aab som mestre end Fck. Men et hold der er så afhængig af en spiller, RW, går det jo ikke
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Organisation? Tjek. Fight? Tjek. Udstråling? Tjek. Få fejl? Tjek. Flere af den slags udekampe, tak! Fremragende!
Minus: Alt for dårlige kontraer.
Men dejligt med den slags sejre!
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Genial kamp. Fight, disciplin og effektivitet hele vejen rundt. Vi lukker totalt ned for deres offensive kræfter nærmest, og det er i virkeligheden kun til sidst i deres desperate pres AaB kommer frem til noget. Azer og Makrini er stærke på midten, Barrett er fejlfri, løber dedikeret både offensivt og defensivt, og var overraskende for mig, meget sikker i pasningerne. Her synes jeg han har haltet lidt de gange jeg har set ham.
Joan gør det også okay, men tvivler på genvalg. Han arbejder det han skal, men havde svært ved at sætte sig igennem offensivt.
Fantastisk sejr, hvor Lasse og Haddi for en gangs skyld viser de ikke er helt uduelige!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægEr så enig med dig, når jeg tænker med hjertet. Men med hjerne er det fint med FCK. Vi kommer ikke tilsat kunne hente FCK økonomisk uanset hvad. Om de får ekstra penge gør ingen forskel. Men en klub som AaB kan vi indhente, og i den kontekst er det fint for OB at placerer guldet på Østerbro.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægEr så enig med dig, når jeg tænker med hjertet. Men med hjerne er det fint med FCK. Vi kommer ikke tilsat kunne hente FCK økonomisk uanset hvad. Om de får ekstra penge gør ingen forskel. Men en klub som AaB kan vi indhente, og i den kontekst er det fint for OB at placerer guldet på Østerbro.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægGod pointe Vil gøre det lidt lettere at udholde FCK-venners/kollegers skryderier - som kun vil vokse hvis de slår GF i morgen.
Desuden må det vel irritere dine FCK-bekendtskaber, hvis du giver dem ret og de ikke kan hidse dig op ;-)
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægTak. Jeg har fin respekt for dem der af fantastisk ægte følelsesmæssig had ikke ønsker guld til Club De La Plastique. Men set fra et nøgtern OB-perspektiv er det ragende ligegyldigt om FCK tager guldet i år.
Desuden må det vel irritere dine FCK-bekendtskaber, hvis du giver dem ret og de ikke kan hidse dig op ;-)
MvT
Comment
Comment