Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AaB - OB, 4/3 2016 kl 18.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd: AaB - OB, 4/3 2016 kl 18.00

    Startopstilling:

    ----------Grytebust

    Desler - HJ - Lasse - Barrett

    Joan - Makrini - Azer - Falk

    ---------Fester - AK

    #2
    Kep blev desværre klar, man kan så håbe at hans skade går op igen i starten af kampen.

    Comment


      #3
      Tager gerne 1 point med fra Nordjyske Arena. Vi skal i hvert fald på måltavlen for at få point.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Startopstilling:

        ----------Grytebust

        Desler - HJ - Lasse - Barrett

        Joan - Makrini - Azer - Falk

        ---------Fester - AK
        Det er sikkert helt god ikke at prøve en helt nye venstre side med JBL og Joan i sådan en svær kamp. Og det skulle give JBL sikkerhed med Falk og Falks hurtige tilbageløbe på sin side.
        Men ved nogen om Joan har spillet hk tidliger? Og er han ikke venstrebenet?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Jeg mener Joan er højrebenet.

          http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-bet25-ligaen/

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Det er sikkert helt god ikke at prøve en helt nye venstre side med JBL og Joan i sådan en svær kamp. Og det skulle give JBL sikkerhed med Falk og Falks hurtige tilbageløbe på sin side.
            Men ved nogen om Joan har spillet hk tidliger? Og er han ikke venstrebenet?
            Jo han er venstrebenet. Men Falk er jo også højre. Så det går måske lige op

            Comment


              #7
              Købet af Izunna liger en fuser. Jeg er hurtigt ude, og jeg håber, at jeg er for hurtigt ude.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                Købet af Izunna liger en fuser. Jeg er hurtigt ude, og jeg håber, at jeg er for hurtigt ude.
                DET tror jeg du er - manden mangler kampform og skal lige finde ind på holdet

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Startopstilling:

                  ----------Grytebust

                  Desler - HJ - Lasse - Barrett

                  Joan - Makrini - Azer - Falk

                  ---------Fester - AK
                  spændende at se hvad barrett kan - nu får han chancen så skal den gribes. Joan kender intet til ham det får vi så ændre på. Der skal nok scores mindst et par mål før vi har nogen mulighed for at få point med hjem

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    DET tror jeg du er - manden mangler kampform og skal lige finde ind på holdet
                    Lad os håbe, men jeg er i tvivl om, hvor han skal "finde ind". Han ser ikke ud til at passe sammen med MM.

                    Nå, til kampen. Jeg tror desværre, vi taber. Det er en tynd start-11'er.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                      Købet af Izunna liger en fuser. Jeg er hurtigt ude, og jeg håber, at jeg er for hurtigt ude.
                      Giv ham lidt tid. Tænk kun om El Makrinis første kampe for os. Der var også den en eller anden lidt utålmodig men El Makrini blev en af vores bedste hvis ikke DEN bedste spiller i efteråret.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                        Købet af Izunna liger en fuser. Jeg er hurtigt ude, og jeg håber, at jeg er for hurtigt ude.
                        Jeg ville nok lige klappe hesten lidt endnu, i hvert fald.

                        Men jeg medgiver dig da, at det er en lidt bekymrende start han har fået, og det med manglende kampform, køber jeg ikke helt. Han spillede trods alt i 11 kampe i efteråret.

                        Comment


                          #13
                          Den udebanetrøje der..... der er en særlig plads i helvede indrettet til den.

                          Comment


                            #14
                            Kom så. Uden Wurts er der en chance. Tag den
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Den udebanetrøje der..... der er en særlig plads i helvede indrettet til den.
                              Synes det er meget sejt med 10 målmandstrøjer
                              This is what you have been trained for, makes us proud!

                              Comment

                              Working...
                              X