Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Han er sgu fin, den mand. Jeg havde nok misset, at han alligevel er 28. Hans karriere i Norge har jo været lidt op og ned, og i Aalesund ville de fleste nok alligevel hellere have Lindegaard tilbage end Gryte, som jo er lokal dreng deroppe fra. Sådan er verden forunderlig. Jeg har en stor forståelse for, at en spiller på 28, der har sin karrieres største chance for at få en god kontrakt for gode præstationer naturligvis gerne vil gribe chancen for noget større, hvis den kommer. Hvis vi får ok penge for ham, så skal han bare have stor tak og lykke til. Han har satme været god for os.
    Og han skal jo altid være velkommen tilbage hvis det ikke går :)

    Men det bliver hårdt for defensiven hvis både Tingager og Gryte smutter inden for de næste 6-8 måneder. Begge har udløb i 2019 og ligner nogle der gerne vil videre.. Så har vi Tverskov som nok er så lidt værd at det er bedre at beholde ham indtil 2019 der kan danne duo sammen med KEP.
    Også spændende at se om Molberg kommer tilbage og om Anton Petersen er god nok til SL så vi har 4 at vælge imellem eller om vi skal ud og handle defensivt næste sommer

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tjek dette interview med Grytebust. Svært ikke at holde af den mand

    https://www.fyens.dk/sport/Tjek-vide...rtikel/3207207

    Han er sgu fin, den mand. Jeg havde nok misset, at han alligevel er 28. Hans karriere i Norge har jo været lidt op og ned, og i Aalesund ville de fleste nok alligevel hellere have Lindegaard tilbage end Gryte, som jo er lokal dreng deroppe fra. Sådan er verden forunderlig. Jeg har en stor forståelse for, at en spiller på 28, der har sin karrieres største chance for at få en god kontrakt for gode præstationer naturligvis gerne vil gribe chancen for noget større, hvis den kommer. Hvis vi får ok penge for ham, så skal han bare have stor tak og lykke til. Han har satme været god for os.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Tjek dette interview med Grytebust. Svært ikke at holde af den mand

    https://www.fyens.dk/sport/Tjek-vide...rtikel/3207207

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan huske at have hørt det et sted. Men ikke lige hvor. Tror den er god nok. Han ryger videre fra FCM til vinter
    Det lyder i hvert fald til at de har en aftale på plads pr. 1. Januar, 2018.

    https://www.google.dk/amp/amp.tipsbl...b-fra-1-januar

    Jeg havde nu gerne set ham som erstatning for Grytebust. Jeg synes han gjorde det godt i de kampe han fik for os. Han er naturligvis ingen Grytebust (endnu), men han gjorde det godt.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan huske at have hørt det et sted. Men ikke lige hvor. Tror den er god nok. Han ryger videre fra FCM til vinter
    Håber for ham selv han vægter spilletid frem for stor klub. Han er en dygtig målmand der snart skal til at spille fast 1.holds fodbold.

    Leave a comment:

Working...
X