Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg synes, det er meget sigende, du lister det gode ved Lasse Nielsen, men intet ved Jonasson... hvorfor mon? ;-)

    MvH ChrisOB
    Jeg synes nu Hallgrimur - som den flotte mand han er - ville pynte gevaldigt på bænken. Den skal han have.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Jeg synes nu Hallgrimur - som den flotte mand han er - ville pynte gevaldigt på bænken. Den skal han have.
      Lasse bliver højst sandsynligt ikke forlænget, så det er vel ikke utænkeligt at der kommer en ekstra ind. I så fald så måtte den mand meget gerne Pierre Kanstrup. Han bor jo allerede i byen, er gode venner med AK og har kompetencer som vi godt kunne bruge. Ham og KEP sammen ville sgu være stærkt. Så kan Hallgrimmur komme tilbage til hans Sønderjyske-rolle som brandslukker på de pladser hvor der måtte være brug for det.

      Comment


        En god målmand. Tak. Og så det hjælper det, han har et brugbart sprog.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg synes, det er meget sigende, du lister det gode ved Lasse Nielsen, men intet ved Jonasson... hvorfor mon? ;-)

          MvH ChrisOB
          Jeg listede da det gode op ved begge spillere... ,o)

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Klart + ved Grytebust i første kamp.

            Jeg skal bare lige være sikker: det ER tilladt at forsvare, også på høje bolde ind i feltet, i fodbold...ikke? Eller har jeg har helt galt fat i noget dér?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Klart + ved Grytebust i første kamp.

              Jeg skal bare lige være sikker: det ER tilladt at forsvare, også på høje bolde ind i feltet, i fodbold...ikke? Eller har jeg har helt galt fat i noget dér?
              Nej nej nej. Fodbold der foregår over 1œ meters højde er lige som stikbold. Undgå for alt i verden at blive ramt.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Og i hvilken narkorus var der én der tænkte: Ham dér? Ham gør jeg sgu til anfører!

                MvH ChrisOB
                Måske er det for at give holdets ringeste spiller selvtillid. Ari bar det jo sidst, og nu er der en endnu dårligere spiller på holdet i HJ.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Vores midterforsvar er slet ikke afstemt. Lasse kommer med meget energi vilje og fight. Hans største problem er st han alt for ofte oversatser langt fremme på banen, og så kommer de andre forsvare i ubalance. Han er stærk i hovedspillet, knap så god fremad banen, dårlig teknisk.
                  Halgrimur har bare ikke stabiliteten i sit spil, ofte kommer han til at se langsom og tung ud, og han taber mange dueller. Placeringsevnen hos de to er helt væk, og vores zoneforsvar ved standardsituationer er helt væk, og det er ufatteligt at Kent og co ikke kan ændre det.
                  I kampen igår så vi også hvor vigtig det er at vores to centrale midtbanespillere får fat i spillet og supplere hinanden, det sket ikke i førstehalvleg igår. Izu og Mo var alt for febrilske og fik ikke sat spillet. Izu forsøgte at sætte spillet op ved at gå ned for at bygge op fra eget felt, men det løste han ikke særlig godt, måske fordi Mo ikke formåede at hjælpe ham der. I anden halvleg var det Mo der startede spillet og her var Azer jo supergod til at indgå i opbygningen og dermed fik mere spil og kreativitet på holdet, plus at Desler og Greve fik sat mere damp på kedlerne. Det at vores centrale midt var dårlige i første halvleg satte jo også forsvaret under pres . Oliver Lund så ikke ud til at være helt klar han sejlede lidt rundt og blev meget udfordret.
                  Så snart den centrale midt får fat bliver det centrale forsvar også mere sikkert, det var 2 halvleg et godt bevis på.
                  Vores nye målmand gjorde det fint, når han er spillet rigtigt ind kommer der måske også mere ro i forsvaret . Der er vel ret beset kun Tingager som alternativt til de to centrale forsvarspladser, så de er ikke så meget at ændre, før til sommer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                    Vores midterforsvar er slet ikke afstemt. Lasse kommer med meget energi vilje og fight. Hans største problem er st han alt for ofte oversatser langt fremme på banen, og så kommer de andre forsvare i ubalance. Han er stærk i hovedspillet, knap så god fremad banen, dårlig teknisk.
                    Halgrimur har bare ikke stabiliteten i sit spil, ofte kommer han til at se langsom og tung ud, og han taber mange dueller. Placeringsevnen hos de to er helt væk, og vores zoneforsvar ved standardsituationer er helt væk, og det er ufatteligt at Kent og co ikke kan ændre det.
                    I kampen igår så vi også hvor vigtig det er at vores to centrale midtbanespillere får fat i spillet og supplere hinanden, det sket ikke i førstehalvleg igår. Izu og Mo var alt for febrilske og fik ikke sat spillet. Izu forsøgte at sætte spillet op ved at gå ned for at bygge op fra eget felt, men det løste han ikke særlig godt, måske fordi Mo ikke formåede at hjælpe ham der. I anden halvleg var det Mo der startede spillet og her var Azer jo supergod til at indgå i opbygningen og dermed fik mere spil og kreativitet på holdet, plus at Desler og Greve fik sat mere damp på kedlerne. Det at vores centrale midt var dårlige i første halvleg satte jo også forsvaret under pres . Oliver Lund så ikke ud til at være helt klar han sejlede lidt rundt og blev meget udfordret.
                    Så snart den centrale midt får fat bliver det centrale forsvar også mere sikkert, det var 2 halvleg et godt bevis på.
                    Vores nye målmand gjorde det fint, når han er spillet rigtigt ind kommer der måske også mere ro i forsvaret . Der er vel ret beset kun Tingager som alternativt til de to centrale forsvarspladser, så de er ikke så meget at ændre, før til sommer.
                    Det var fuldstændig til grin vi havde læst at de havde øvet sig på bolde op på Duncan. Nærmest samtlige bolde op på ham i 1. Halveg blev vundet af ham. Mange gange blev det farligt og de to midterforsvarer lignede seriespillere som de prøvede at dæmme op. Har sjældent været ude for noget så pinligt. Det bliver i den grad tiltrængt med KEP i næste sæson!!

                    Comment


                      Gode Bryster på ugens hold

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aen-19-runde-1

                      Comment


                        Jeg har også fornemmelsen af at vi snart kan slappe helt af på den post - som vi ikke har kunnet det siden Areks gode år.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Et angreb bestående af Duncan og Mor. Det lyder som en utroligt gusten ungdomsroman, eller starten på et virkelig kritisk opkald til Børne-Telefonen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Et angreb bestående af Duncan og Mor. Det lyder som en utroligt gusten ungdomsroman, eller starten på et virkelig kritisk opkald til Børne-Telefonen.
                            "Vis på dukken, hvor Duncan og Mor rørte ved dig".
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              "Vis på dukken, hvor Duncan og Mor rørte ved dig".
                              AADD! Du har jo en syg fantasi. SYG!

                              Comment


                                Grytebust har lært af AL

                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ers-lindegaard

                                Comment

                                Working...
                                X