PIS OS!!!..................... at det skal frem nu hvor al fokus ellers bør være på sæsonafslutningen og chancen for Bronze
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sten Grytebust
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af capone Se indlægVi skal jo bare være glade for at vi har spillere som større klubber er interesserede i.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægPIS OS!!!..................... at det skal frem nu hvor al fokus ellers bør være på sæsonafslutningen og chancen for Bronze
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Jeg ville ikke blive chokeret, hvis de ender med at hente Ryan. De mister med al sandsynlighed Ankersen til sommer, og så har de så hentet Varela ind, men han skal måske stadig have noget tid til at vænne sig til FCK og Superligaen, og de skal jo også have mere end én højre back, så en spiller som Ryan der beviseligt har et højt Superliganiveau, og som næppe koster det store med 1 år tilbage, ville da give fin mening, hvis jeg var FCK-manager
Comment
-
"Grytebust ønsker at fokusere på at gøre sæsonen færdig i OB, og vi har derfor ikke yderligere kommentarer på nuværende tidspunkt, skriver FCK i en kort meddelelse på sin hjemmeside."
Lidt af en kontrast til annonceringen af Falk i sin tid. Det synes jeg trods alt viser hvad Gryte er for en person, så respekt for det herfra. Det gør det så bare endnu mere bittert at miste ham til FCK, men fair nok at en målmand på 29 vælger pengene i det der måske bliver hans sidste store kontrakt.
Glæder mig til at se Oliver på kassen fra næste sæson.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Lytter ofte til Transfervinduet (BT podcast), og her går snakken i hvert fald på, at Varela er en mand, man tror utrolig meget på i København. Så kan godt tvivle på, at Ryan er interessant for FCK.Last edited by Sheed; 07-05-2019, 12:08.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
De skal jo stadig have mere end én højre back. Især hvis de skal spille gruppespil i Europa, så rammer de +50 kampe på en sæson.
Pt. har de jo kun 2 så gode højrebacks fordi a) de vidste at Ankersen skulle videre denne sommer og b) De formentlig regnede med, at Varela havde brug for tilvænningsperiode.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Selvfølgelig skal de det! Spørgsmålet er så, om det giver mening at sende en pæn lønpose i Ryans retning, hvis de åbenlyst har en anden, de satser mere på. Giver mere mening at holde en som Roerslev eller en anden på nogenlunde samme ancinnitetsniveau som back up.
Pt. har de jo kun 2 så gode højrebacks fordi a) de vidste at Ankersen skulle videre denne sommer og b) De formentlig regnede med, at Varela havde brug for tilvænningsperiode.
Jeg har i hvert fald hørt mere usandsynlige ting, end at FCK skulle hente en dygtig spiller i OB til en plads, hvor de allerede er godt besat. Jeg behøver jo ikke engang at kunne huske meget mere end en time tilbage for at finde et eksempel på dette.
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-en-storklub
Kaster lidt op i munden over vores sportsdirektør ...igen.....Last edited by Bossy; 07-05-2019, 12:35.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment