Oprindeligt indsendt af mckellberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sten Grytebust
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-en-storklub
Kaster lidt op i munden over vores sportsdirektør ...igen.....
Det er ærgerligt at vi ikke kunne finde noget sydpå for Gryte men der må vel ses at det er Gryte som taler ikke kun med men er den eneste som beslutter sig hvor han skriver under. Når jeg kigger på Jørgensen-transfer og Grubbe-rygter så er det ja åbenbart ikke så at andre klubber fra større ligaer kigger ikke til OB.
At beskrive Grytebust som succeshistorie i OB der har JH fuldstændigt ret.
Leave a comment:
-
Det er lidt uheldigt, at han ligefrem melder ud, at han er glad for at han skifter til FCK. Han burde ærgre sig over, at vi ikke kunne holde på ham, og så ellers sig held og lykke, farvel og tak.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ja der var kritik da han hentede Gryte, men den kritik kom jo i kølvandet på de ca 33 flopindkøb som var gået forud for det indkøb, og Koval stod lysende klar i hukommelsen hos alle.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sinus
Er det dig Jesper Hansen.
Ja der var kritik da han hentede Gryte, men den kritik kom jo i kølvandet på de ca 33 flopindkøb som var gået forud for det indkøb, og Koval stod lysende klar i hukommelsen hos alle.
Og nej man skal ikke være stolt og glad for vores største profil IGEN skifter GRATIS til
FCK, heller ikke selvom de spiller europæisk.. jamen er der da ingen i bestyrelsen som kan sætte en stopper for at den mand nogensinde udtaler sig igen, eller endnu bedre får smidt ham ud af min klub.Last edited by Magge; 07-05-2019, 13:12.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Ja, sådan fik jeg det også :-/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-en-storklub
Kaster lidt op i munden over vores sportsdirektør ...igen.....
Leave a comment:
-
....og en udtalelse jeg bare bliver træt af er, at man ikke kan give højere lønninger - bad business!
man hørte at OB var for nærige m.h.t. Falk, og sandsynligvis også med Grytebust.
Hvad betyder 500.000 når man har 30 mio i underskud (eller hvad det var)
man ville kunne tegne bedre kontrakter (bedre videresalgspotentiale) og få flere tilskuere og sælge mere merchandise.
bad business, og dårlig sportslig ledelse
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Kigger man over på venstre back, tror jeg nu de betaler pæne lønninger til både Boilesen og Bengtsson, og Ryan er langt bedre end en afdanket Bengtsson anno 2019. Hvis de kommer i CL-gruppespil kunne jeg sagtens se dem tage den luksus det er at have en dygtig højre back som backup, så man kan rotere uden at tabe for meget niveau i Suppen. Jeg synes heller ikke rigtigt, at det ligner, at Roerslev er klar til at tage en stor rolle her fra sommer af. 200 minutter i foråret hos Vendsyssel kan jeg i hvert fald ikke rigtigt se som et vidnesbyrd om, at han er klar til at gå ind og spille en del kampe for FCK.
Jeg har i hvert fald hørt mere usandsynlige ting, end at FCK skulle hente en dygtig spiller i OB til en plads, hvor de allerede er godt besat. Jeg behøver jo ikke engang at kunne huske meget mere end en time tilbage for at finde et eksempel på dette.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægGryte var altid loyal.
Vi spiller om bronze og Europaventyr.
Kan god se at det ville være godt at give Oliver mere erfaring og derned hår på brystet. Men synes situationen kræver at spille med det stærkeste hold.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlægSå må det blive bænk så Oliver kan få chancen
Vi spiller om bronze og Europaventyr.
Kan god se at det ville være godt at give Oliver mere erfaring og derned hår på brystet. Men synes situationen kræver at spille med det stærkeste hold.
Leave a comment:
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-en-storklub
Kaster lidt op i munden over vores sportsdirektør ...igen.....Last edited by Bossy; 07-05-2019, 12:35.
Leave a comment:
-
Selv om det var verdens mindst bevarede hemmelighed at Grytebust skal til FCK, er det stadig en skandale og Bad business at sende de bedste spillere til andre danske klubber.
OB skal hæve den måde man ser sig selv på
Leave a comment:
Leave a comment: