Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Jeg er lidt i tvivl om din pointe. Men vi er enige i at den statistik du linker til viser at vi er dem der har tilladt næstflest skud imod og dermed underbygger min påstand?
    Jeps, det handler jo bare om hvordan man ser på det :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Det var vel forhåbentlig bare et mareridt. Slap af nu og glædelig jul!
      I lige måde

      Men jeg drømte det sgu - og ja, det var en mareridtoverskrift. Og solgt til en sekundær klub. Husker derfor ikke navnet, men ikke nordisk. Polsk!?
      Last edited by Tåhyler; 24-12-2017, 13:53.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        I lige måde

        Men jeg drømte det sgu - og ja, det var en mareridtoverskrift. Og solgt til en sekundær klub. Husker derfor ikke navnet, men ikke nordisk. Polsk!?
        Men han bliver solgt. Også i dette vindue.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Men han bliver solgt. Også i dette vindue.
          Det håber jeg virkelig. Ikke fordi, at jeg utilfreds med ham, men fordi jeg ville hade, at endnu en profil forlod klubben uden at vi fik nogle penge ind den anden vej. I min bog er top 6-løbet kørt, så derfor giver det ikke meget mening, at holde på ham i et sporadisk håb om at blande sig med de bedste. Gryte har været os en fremragende keeper, men hvilken plads i nedrykningsspillet vi ender på er på sin vis ligegyldig - underforstået, at jeg ikke tror på, at vi rykker ned. Målsætningen er tabt, og mit (fortabte) ønske er, at vi skiller os af med den sportslige ledelse her i vinterpausen. I sidste sæson formåede vi ikke, at leve op til den udstikkede målsætning, og realiteterne er, at det ser særdeles vanskeligt ud i det kommende forår. Nu bør der vises rettidig omhu. Der skal ikke være tale om (endnu) en panikfyring, men bestyrelsens inkompetence bliver endnu mere understreget, hvis ikke man på nuværende tidspunkt har en back up-plan parat.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Men han bliver solgt. Også i dette vindue.
            Dette tvivler jeg på. Men hvis han ikke kan sælges næste sommer er JH bare en dårlig købmand uden forbindelser

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Det håber jeg virkelig. Ikke fordi, at jeg utilfreds med ham, men fordi jeg ville hade, at endnu en profil forlod klubben uden at vi fik nogle penge ind den anden vej. I min bog er top 6-løbet kørt, så derfor giver det ikke meget mening, at holde på ham i et sporadisk håb om at blande sig med de bedste. Gryte har været os en fremragende keeper, men hvilken plads i nedrykningsspillet vi ender på er på sin vis ligegyldig - underforstået, at jeg ikke tror på, at vi rykker ned. Målsætningen er tabt, og mit (fortabte) ønske er, at vi skiller os af med den sportslige ledelse her i vinterpausen. I sidste sæson formåede vi ikke, at leve op til den udstikkede målsætning, og realiteterne er, at det ser særdeles vanskeligt ud i det kommende forår. Nu bør der vises rettidig omhu. Der skal ikke være tale om (endnu) en panikfyring, men bestyrelsens inkompetence bliver endnu mere understreget, hvis ikke man på nuværende tidspunkt har en back up-plan parat.
              Er enig i din kritik til ledelsen men er uenig i flere andre point:
              - Vi ligger aktuelt 6 point fra plads 11, det betyder kun 6 point fra de nedrykningskampe. Og vi har en hård program i foråret så ser os ikke sikret fra de gyserkampe. Når det løber uheldig fir os kan det igså gå i en ondt retning. Så vil det være meget beroligende for mig at have Gryte i buret som stod og vil stå for mange point for os.
              - Succes er en vigtig faktor i en holds udvikling. Succes gør alle bedre og så må vi skabe så meget succes som muligt i foråret. Det gælder for mesterskabsslutspil lige så som for nedrykningsrunde. Og Gryte betyder faktisk "mere succes".
              - Vi har endnu kontrakt til sommer 2019 så er der mulighed for at sælge i sommer 2018. At JH skal forberede sigå og må handle internt rettidig for at undgå en Falk-sagen er klart. Men derfor nå må man ikke sælge allerede nu.
              For mig er det en afgørende faktor for foråret om vi holder fast i Gryte. Om det er for at holde fast til mindst i en chance for Top 6 eller om det går om at spille en hæderligt sæsonfinale i nedrykningsrunden (som omfatter ja også en chance for en europæisk eventyr). Ham giver i hvert fald en sikkerhed til holdet - især de unge i truppen - hvad de kan god bruge for at udvikle sig videre.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Det håber jeg virkelig. Ikke fordi, at jeg utilfreds med ham, men fordi jeg ville hade, at endnu en profil forlod klubben uden at vi fik nogle penge ind den anden vej. I min bog er top 6-løbet kørt, så derfor giver det ikke meget mening, at holde på ham i et sporadisk håb om at blande sig med de bedste. Gryte har været os en fremragende keeper, men hvilken plads i nedrykningsspillet vi ender på er på sin vis ligegyldig - underforstået, at jeg ikke tror på, at vi rykker ned. Målsætningen er tabt, og mit (fortabte) ønske er, at vi skiller os af med den sportslige ledelse her i vinterpausen. I sidste sæson formåede vi ikke, at leve op til den udstikkede målsætning, og realiteterne er, at det ser særdeles vanskeligt ud i det kommende forår. Nu bør der vises rettidig omhu. Der skal ikke være tale om (endnu) en panikfyring, men bestyrelsens inkompetence bliver endnu mere understreget, hvis ikke man på nuværende tidspunkt har en back up-plan parat.
                Jeg er enig i, at han bør blive solgt nu. Vi ved alle sammen godt, at han ryger senest om 1,5 år, og vi kan næsten lige så godt smede mens jernet er brandvarmt. Han er lige blevet årets målmand i rækken til trods for at spille på et hold i det bløde midterfelt, har kontrakt 1,5 år endnu og er inde omkring det norske landshold. Hvis man skal tjene gode penge på manden, så er det nu. Jeg er egentlig ok fortrøstningsfuld ved Thomas Mikkelsen i et halvt års tid, til man får en ny keeper til sommer (medmindre det, mod forventning, lykkes vores sportschef at finde en ny 1. keeper allerede i dette vindue).

                Thomas Mikkelsen er hverken markant ringere eller bedre end de andre målmænd fra holdene uden for slutsspillet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Jeg er enig i, at han bør blive solgt nu. Vi ved alle sammen godt, at han ryger senest om 1,5 år, og vi kan næsten lige så godt smede mens jernet er brandvarmt. Han er lige blevet årets målmand i rækken til trods for at spille på et hold i det bløde midterfelt, har kontrakt 1,5 år endnu og er inde omkring det norske landshold. Hvis man skal tjene gode penge på manden, så er det nu. Jeg er egentlig ok fortrøstningsfuld ved Thomas Mikkelsen i et halvt års tid, til man får en ny keeper til sommer (medmindre det, mod forventning, lykkes vores sportschef at finde en ny 1. keeper allerede i dette vindue).

                  Thomas Mikkelsen er hverken markant ringere eller bedre end de andre målmænd fra holdene uden for slutsspillet.
                  Hvis vi får et højt nok bud på Grytebust i dette transfervindue skal vi naturligvis sælge. Vi skal dog ikke underkende hvor vigtig en stærk keeper som Grytebust er for os og den fremgang vi trods alt har haft defensivt. Så hvis/når Gryte sælges skal der naturligvis hentes en stærk erstatning. Mit bud på en fremragende keeper som det må være muligt at hente er: Sebastian Mielitz fra SjE:
                  https://soenderjyske.dk/fodbold/spil...stian-mielitz/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Jeg er enig i, at han bør blive solgt nu. Vi ved alle sammen godt, at han ryger senest om 1,5 år, og vi kan næsten lige så godt smede mens jernet er brandvarmt. Han er lige blevet årets målmand i rækken til trods for at spille på et hold i det bløde midterfelt, har kontrakt 1,5 år endnu og er inde omkring det norske landshold. Hvis man skal tjene gode penge på manden, så er det nu. Jeg er egentlig ok fortrøstningsfuld ved Thomas Mikkelsen i et halvt års tid, til man får en ny keeper til sommer (medmindre det, mod forventning, lykkes vores sportschef at finde en ny 1. keeper allerede i dette vindue).

                    Thomas Mikkelsen er hverken markant ringere eller bedre end de andre målmænd fra holdene uden for slutsspillet.
                    Gyte, er forskellen på vores nuværende placering, og en 11. Plads. Vi kan hurtigt sætte det over styr med Mikkelsen. Ikke fordi han er ringe, men fordi Gyte fortjent er kåret som ligaens bedste keeper. Sælges Gyte, så skal vi minimum have 2 spillere til start 11 for at opveje det, ellers peger pilen kraftigt nedad.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Gyte, er forskellen på vores nuværende placering, og en 11. Plads. Vi kan hurtigt sætte det over styr med Mikkelsen. Ikke fordi han er ringe, men fordi Gyte fortjent er kåret som ligaens bedste keeper. Sælges Gyte, så skal vi minimum have 2 spillere til start 11 for at opveje det, ellers peger pilen kraftigt nedad.
                      Fuldstændig enig. Grytebust er den afgørende faktor for vores hidtil nok acceptabel stilling i rækken (at vi er ikke helt væk fra mesterskabsslutspillet og slutter ikke i nedrykningsfare igen). Ikke kun på grund af sin individuel klasse men også fordi ham er sådan en spiller som gør andre i holdet bedre - især i forsvarskæden. Han udstråler en sikkerhed som hjælper især de unge spiller der meget, det er jeg overbevist om.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Gryte ryger sgu ikke i det her vindue, med mindre der kommer et vanvidsbud på 25-30 mio. og det gør der næppe. :-) Men aldrig sig aldrig, vi har set vanvittige ting i ligaen. Sidst med Bassogog.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Gryte ryger sgu ikke i det her vindue, med mindre der kommer et vanvidsbud på 25-30 mio. og det gør der næppe. :-) Men aldrig sig aldrig, vi har set vanvittige ting i ligaen. Sidst med Bassogog.
                          Det tror jeg heller ikke, men ift. holdets cyklus og med tanke på hans nuværende markedsværdi, der næppe nogensinde kommer til at ramme et højere punkt i hans OB tid,, synes jeg at det vil være en fin timing.

                          Vi står trods alt over for et sommervindue, hvor vi meget vel kan risikere at miste Jönsson, Edmundsson og Tingager. Hvis vi så smider Gryte oveni hatten, er det vel noget der ligner 3½ spiller fra idealopstillingen som skal skiftes ud, det synes jeg vil være meget i ét vindue for en klub der prædiker kontinuitet i så høj grad. Et salg nu vil forhåbentlig kunne indbringe et så godt beløb, at man vil have gode forudsætninger for at kunne finde en kapabel keeper senest til sommeropstarten, og lige nu er jeg personligt mere optaget af, at vi skal stå stærkt der, end vi skal til det her forår som nok hverken bliver pokal eller hospital.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det tror jeg heller ikke, men ift. holdets cyklus og med tanke på hans nuværende markedsværdi, der næppe nogensinde kommer til at ramme et højere punkt i hans OB tid,, synes jeg at det vil være en fin timing.

                            Vi står trods alt over for et sommervindue, hvor vi meget vel kan risikere at miste Jönsson, Edmundsson og Tingager. Hvis vi så smider Gryte oveni hatten, er det vel noget der ligner 3½ spiller fra idealopstillingen som skal skiftes ud, det synes jeg vil være meget i ét vindue for en klub der prædiker kontinuitet i så høj grad. Et salg nu vil forhåbentlig kunne indbringe et så godt beløb, at man vil have gode forudsætninger for at kunne finde en kapabel keeper senest til sommeropstarten, og lige nu er jeg personligt mere optaget af, at vi skal stå stærkt der, end vi skal til det her forår som nok hverken bliver pokal eller hospital.
                            Syntes vi skal beholde Gryte mm der kommer et bud over 10 mill.

                            Men vi skal død og pine allerede begynde justeringen nu og ikke vente til de sidste 14 dage i Aug. Det vil da være hjernedødt at prædke kontinuitet i 2 år og så ikke tage udskiftningen løbende i en blød overgang

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det tror jeg heller ikke, men ift. holdets cyklus og med tanke på hans nuværende markedsværdi, der næppe nogensinde kommer til at ramme et højere punkt i hans OB tid,, synes jeg at det vil være en fin timing.

                              Vi står trods alt over for et sommervindue, hvor vi meget vel kan risikere at miste Jönsson, Edmundsson og Tingager. Hvis vi så smider Gryte oveni hatten, er det vel noget der ligner 3½ spiller fra idealopstillingen som skal skiftes ud, det synes jeg vil være meget i ét vindue for en klub der prædiker kontinuitet i så høj grad. Et salg nu vil forhåbentlig kunne indbringe et så godt beløb, at man vil have gode forudsætninger for at kunne finde en kapabel keeper senest til sommeropstarten, og lige nu er jeg personligt mere optaget af, at vi skal stå stærkt der, end vi skal til det her forår som nok hverken bliver pokal eller hospital.
                              Jeg er altså ikke bange for at miste Jønne og Joan. Joan er faldet meget i kvalitet og Jønne....tja han er Jønne og det er snart et år siden, at han viste noget i glimt

                              Comment


                                Jønne bliver ikke savnet, han blokere bare for bedre unge spillere! Der var engang han dog af og til scorerede nogle vigtige mål, men det er også længe siden.
                                Grytebust bør vi holde på et stykke tid, vi har et super målmandstalent og en god backup, så ville være optimalt om man kunne få budet talentet og bragt ham tættere på truppen inden et salg. Men der må være et press på JH om at hive nogle penge ind på spillersalg, vi skal nok af med nogle flere som Izunna for at kunne være sikker på at han kan sige nej til de frække lave bud der unægteligt kommer på Gryte i dette vindue!

                                Comment

                                Working...
                                X