Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Elsker Graulund. Han siger tingene som de er. Jönsson er bare ikke bedre end til 1. division. Han har også ret mht. Izunna - han spiller jo den forkerte plads.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
      Elsker Graulund. Han siger tingene som de er. Jönsson er bare ikke bedre end til 1. division. Han har også ret mht. Izunna - han spiller jo den forkerte plads.
      Det er så dejligt befriende at høre.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Ha ha , ja hold da kæft for et bla , bla , bla interview :-) .. så stor mangel på indsigt mht egne evner ..
        Selv kritik ville også være på sin plads. Håber han bruger det positivt

        Comment


          Hvis så bare de kunne styre deres kærlighed for dumme Zanka ...
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Elsker Graulund. Han siger tingene som de er. Jönsson er bare ikke bedre end til 1. division. Han har også ret mht. Izunna - han spiller jo den forkerte plads.
            Han spiller lige nøjagtig den plads vores unikum af en træner siger han skal spille.

            Comment


              En tynd kop the som forventet

              Comment


                Savner i Falk? Nej, vi har fået fuldgode erstatninger, det kan være, at det var gået endnu værre, hvis han havde været her.

                Festersens kommentar vil jeg lade stå for sig selv lidt...

                Comment


                  Hold kæft hvor tyndt ..

                  Kastede dog lidt op da JH kom på skærmen ...

                  Men fik dag med at Fester ikke mente vi savner Falk fordi der er kommet fuldgode erstatninger
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Spild af tid! Jeg har ventet 1,5 time på det indslag og så er der den sædvanlige jammerdal af TV3-"journalistik", der slutter af med Jesper Skrothandler der intet siger. Godnat.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      hold nu op - er det at gå i dybden med OBs krise??

                      Festersen mener bare det er et spørgsmål om stolpe ud - vi mangler held (og måske en smule selverkendelse....) Og falk - neeeej da HAM savner vi ikke - fuldgode erstatninger er der kommet ind.......

                      Comment


                        Jeg troede aldrig, at jeg skulle sige det her. Men jeg savner sgu Skulason! Jeg vil gerne sige undskyld for alle de grimme ting, jeg har sagt om ham. Fordi han kæmpede sgu røven ud af bukserne, og han sagde tingene ligeud!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Savner i Falk? Nej, vi har fået fuldgode erstatninger, det kan være, at det var gået endnu værre, hvis han havde været her.

                          Festersens kommentar vil jeg lade stå for sig selv lidt...
                          Hjernedød kommentar

                          Comment


                            dén kommentar er lige til Natholdet: "Vi har fået fuldgode erstatninger"
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hjernedød kommentar
                              de har nok været på kursus ved vores fuldgode kommunikationsafdeling.....

                              Comment


                                Man gider ikke bruge tv tid på OB. Det er da helt tydeligt.

                                Comment

                                Working...
                                X