Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Tja den 4. dårligste målmand i den noske liga, og folk her gå amok som om det er et scoop. Han kan næppe komme med den store selvtillid, og så får han ligaens dårligste midterforsvar foran sig. Håber godt nok han er tænkt som 2/3 målmand og at den rigtige kommer til sommer. Det vil nok stabilisere vores forsvar i åbn spil, at Izuna er kommet, men vi vil sandsynligvis stadig ligne hovedløse kaniner på dødbolde. SG har ikke vist i Norge, at han styre feltet for vildt, men vi må håbe jeg tager fejl.
    Ja, det er noget af et fald i 2015. I 2014 var han den bedste målmand på VG´s spillerbørs.

    Håber vi har styr på det og ikke bare slår til fordi det blinkede med "transferfri". Håber Lars Høgh har set ham spille og lavet "tommel op".

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg har ingen forhåbninger om at han bliver mega scoop. Men en stabil målmand der minimum har Falkes niveau der giver lidt ro i truppen er det man håbe og måske også forvente
      En stabil målmand med Falkes niveau , det giver stadig kun en middelmådig målmand ;-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Tja den 4. dårligste målmand i den noske liga, og folk her gå amok som om det er et scoop. Han kan næppe komme med den store selvtillid, og så får han ligaens dårligste midterforsvar foran sig. Håber godt nok han er tænkt som 2/3 målmand og at den rigtige kommer til sommer. Det vil nok stabilisere vores forsvar i åbn spil, at Izuna er kommet, men vi vil sandsynligvis stadig ligne hovedløse kaniner på dødbolde. SG har ikke vist i Norge, at han styre feltet for vildt, men vi må håbe jeg tager fejl.
        Aalesund havde især i sidste sæson et forsvar, der sejlede. Ganske som os i efteråret havde de adskillige kampe, hvor de blev skilt ad i første halvleg og var bagud med 2 eller 3 inden pausen, og de fik også grumme nederlag til hold som Sarpsborg og Haugesund, som de ellers har et større budget end - og tidligt i sæsonen løb de ind i store øretæver fra topholdene Rosenborg og Molde. På den måde kommer Sten til 'kendt land': et underpræsterende hold, set i forhold til økonomien.

        Jeg synes, du har en god pointe i, at vi ikke skal hype Sten for meget. Jeg tror heller ikke, at vi skal regne ham som frelseren. Han kan vise sig at være en god målmand eller ikke, men selv ikke den bedste målmand kan redde et dårligt forsvar. Det er nok primært i defensiven som helhed, at vi skal forbedre os. Men forhåbentlig hjælper det at have en målmand, som alle ved, at klubben rent faktisk satser på - og en målmand, som kan kommunikere med medspillerne. Det er også en målmand, der har været anfører; håber han kommer til at dirigere lidt mere med sit forsvar.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Det tror jeg ikke. Vi har kontrakt med Falke til 2017, med Grytebust til 2019. Ingen af begge er kommet som 3. valg. Så tænker vi går med Falke og Grytebust som 1./2. målmand i næste sæson og de kæmper om pladsen i start-11. Vi vil vel kun hente en ung talent ind eller Würtz fra U 19.
          Det tror jeg også godt vi kan regne med. Det bliver lidt spændende om Falke kan presse sig på efter sæson optakten 16/17. Han har imø ikke spillet sig af holdet på de 4 kampe han startede inde, men Grytebust har måske en fordel ved at han sikkert kommer til at afslutte denne sæson som 1. valg
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            En stabil målmand med Falkes niveau , det giver stadig kun en middelmådig målmand ;-)
            Jeg skrev også minimum som lidt indikerer at han gerne må være en anelse bedre.. Så burde vi have en Top 5 målmand

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Det tror jeg ikke. Vi har kontrakt med Falke til 2017, med Grytebust til 2019. Ingen af begge er kommet som 3. valg. Så tænker vi går med Falke og Grytebust som 1./2. målmand i næste sæson og de kæmper om pladsen i start-11. Vi vil vel kun hente en ung talent ind eller Würtz fra U 19.
              enig

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Tja den 4. dårligste målmand i den noske liga, og folk her gå amok som om det er et scoop. Han kan næppe komme med den store selvtillid, og så får han ligaens dårligste midterforsvar foran sig. Håber godt nok han er tænkt som 2/3 målmand og at den rigtige kommer til sommer. Det vil nok stabilisere vores forsvar i åbn spil, at Izuna er kommet, men vi vil sandsynligvis stadig ligne hovedløse kaniner på dødbolde. SG har ikke vist i Norge, at han styre feltet for vildt, men vi må håbe jeg tager fejl.
                Siden hvornår er en avis' karakterbørs blevet ophøjet til absolut sandhed?

                Comment


                  #53
                  Har siddet og kigget lidt på den dersens spillerbørs og piller vi de to bedste keepere ud, så er det tæt. Nummer 3 på listen har fået 141 point i alt i 27 kampe og Sten har fået 134 i 27 kampe. Det er ikke meget i forskel og som SU1978 er inde på, så er der jo en historie bagved sådan nogen tal. Hvad den så er her ved jeg ikke, men nogen herinde indikerer at Aalesunds forsvar er håbløst og det vil næppe hjælpe på karakteren til keeperen.

                  Nå, håber han er klar til fredag og gør det godt.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Siden hvornår er en avis' karakterbørs blevet ophøjet til absolut sandhed?
                    Jeg har i hvert fald ofte været meget uenige med diverse journalister om spillernes indsats... både når de roser folk jeg synes var middelmådige, og når de sviner folk jeg synes var glimrende. Det er jo subjektive vurderinger, som kan bruges til underholdning, men næppe alverden mere end det...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      En stabil målmand med Falkes niveau , det giver stadig kun en middelmådig målmand ;-)
                      Det er sjovt. 3½ kamp skulle der til, inden I fuldstændigt havde afdækket Falkes niveau i buret. Siden hans skade har det, hos en del herinde, været en etableret sandhed, at Falkesgaard ikke har et højt nok niveau. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om opfattelsen af ham som en middelmådig målmand bunder i en reel vurdering, eller om der i højere grad er tale om, at det passer godt ind i den kritiske indstilling til Jesper Hansen.
                      Jeg synes det er noget tyndt, at stemple ham som middelmådig efter 3½ kamp i en ny klub, bagved et forsvar som bestemt ikke holder særligt højt niveau. Se blot på El Makrini, som spillede temmeligt skidt de første mange kampe. Han begyndte vel ikke at vise sit reelle niveau før omkring 7-8 spillerunde. Eller Anders Lindegaard, som også begik nogle store fejl i de kampe han fik, inden Caroll blev hevet ind.
                      Jeg er helt enig i, at Falke begik nogle få store fejl i de første kampe - men giv nu manden en chance for at vise sit niveau, inden i dømmer ham.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                        Det er sjovt. 3½ kamp skulle der til, inden I fuldstændigt havde afdækket Falkes niveau i buret. Siden hans skade har det, hos en del herinde, været en etableret sandhed, at Falkesgaard ikke har et højt nok niveau. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om opfattelsen af ham som en middelmådig målmand bunder i en reel vurdering, eller om der i højere grad er tale om, at det passer godt ind i den kritiske indstilling til Jesper Hansen.
                        Jeg synes det er noget tyndt, at stemple ham som middelmådig efter 3½ kamp i en ny klub, bagved et forsvar som bestemt ikke holder særligt højt niveau. Se blot på El Makrini, som spillede temmeligt skidt de første mange kampe. Han begyndte vel ikke at vise sit reelle niveau før omkring 7-8 spillerunde. Eller Anders Lindegaard, som også begik nogle store fejl i de kampe han fik, inden Caroll blev hevet ind.
                        Jeg er helt enig i, at Falke begik nogle få store fejl i de første kampe - men giv nu manden en chance for at vise sit niveau, inden i dømmer ham.
                        Fuldstændigt enig. Det er absurd at dømme Falkesgaard ude allerede. Han viste rigtigt fine takter i min optik, men det er nok en markør for den generelle "glasset-halvt-tomt"-mentalitet, der er fremherskende herinde.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                          Det er sjovt. 3½ kamp skulle der til, inden I fuldstændigt havde afdækket Falkes niveau i buret. Siden hans skade har det, hos en del herinde, været en etableret sandhed, at Falkesgaard ikke har et højt nok niveau. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om opfattelsen af ham som en middelmådig målmand bunder i en reel vurdering, eller om der i højere grad er tale om, at det passer godt ind i den kritiske indstilling til Jesper Hansen.
                          Jeg synes det er noget tyndt, at stemple ham som middelmådig efter 3½ kamp i en ny klub, bagved et forsvar som bestemt ikke holder særligt højt niveau. Se blot på El Makrini, som spillede temmeligt skidt de første mange kampe. Han begyndte vel ikke at vise sit reelle niveau før omkring 7-8 spillerunde. Eller Anders Lindegaard, som også begik nogle store fejl i de kampe han fik, inden Caroll blev hevet ind.
                          Jeg er helt enig i, at Falke begik nogle få store fejl i de første kampe - men giv nu manden en chance for at vise sit niveau, inden i dømmer ham.
                          hans historik i BIF er jo heller ikke fremragende. Fair nok at han ikke slog Srephan Andersen af selvom han ikke var god i BIF men kom kun forbi Tørnæs grundet skade og blev hurtigt overhalet af LukasH og Manglende forlængelse til fordel for Toppel .... Ca. ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            hans historik i BIF er jo heller ikke fremragende. Fair nok at han ikke slog Srephan Andersen af selvom han ikke var god i BIF men kom kun forbi Tørnæs grundet skade og blev hurtigt overhalet af LukasH og Manglende forlængelse til fordel for Toppel .... Ca. ...
                            Det er simpelthen ikke rigtigt hvad du skriver...

                            For det første var han ungdomsmålmand, da Stephan Andersen var i BIF (og kun 19 år gammel).
                            Han fik en del ros i de kampe han fik. Han holdt (den langt mere erfarne) Tørnes på bænken, da sidstnævnte kom tilbage fra skade, og blev slået af af den nok bedste målmand i ligaen i de sidste seks-otte år (der nu står fast i Bundesligaen). Og han undlod at forlænge, fordi han i modsætning til Toppel ikke ville være 2. målmand.

                            Din karateristik får "glasset halvt tomt" til at lyde som uforbedrelig optimisme.

                            Om han er god nok til at blive førstemålmand, ved jeg ikke. det må tiden vise. Men han imponerede mig i de kampe han fik for Brøndby i sin tid. Som du selvfølgelig har set, siden du kan bedømme ham som du gør?
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                              Det er sjovt. 3½ kamp skulle der til, inden I fuldstændigt havde afdækket Falkes niveau i buret. Siden hans skade har det, hos en del herinde, været en etableret sandhed, at Falkesgaard ikke har et højt nok niveau. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om opfattelsen af ham som en middelmådig målmand bunder i en reel vurdering, eller om der i højere grad er tale om, at det passer godt ind i den kritiske indstilling til Jesper Hansen.
                              Jeg synes det er noget tyndt, at stemple ham som middelmådig efter 3½ kamp i en ny klub, bagved et forsvar som bestemt ikke holder særligt højt niveau. Se blot på El Makrini, som spillede temmeligt skidt de første mange kampe. Han begyndte vel ikke at vise sit reelle niveau før omkring 7-8 spillerunde. Eller Anders Lindegaard, som også begik nogle store fejl i de kampe han fik, inden Caroll blev hevet ind.
                              Jeg er helt enig i, at Falke begik nogle få store fejl i de første kampe - men giv nu manden en chance for at vise sit niveau, inden i dømmer ham.
                              Nu er vi jo så også nogen, der "dømmer" ham på, hvad han har vist i tidligere klubber. Og hvis du havde set et antal BIF-kampe gennem tiden, så var du nok ikke faldet i svime over Falkes niveau. Jeg er i hvert fald ikke. Habil målmand, jo. Klassemålmand, nej. Heller ikke i de 3½ kampe for OB.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Det er simpelthen ikke rigtigt hvad du skriver...

                                For det første var han ungdomsmålmand, da Stephan Andersen var i BIF (og kun 19 år gammel).
                                Han fik en del ros i de kampe han fik. Han holdt (den langt mere erfarne) Tørnes på bænken, da sidstnævnte kom tilbage fra skade, og blev slået af af den nok bedste målmand i ligaen i de sidste seks-otte år (der nu står fast i Bundesligaen). Og han undlod at forlænge, fordi han i modsætning til Toppel ikke ville være 2. målmand.

                                Din karateristik får "glasset halvt tomt" til at lyde som uforbedrelig optimisme.

                                Om han er god nok til at blive førstemålmand, ved jeg ikke. det må tiden vise. Men han imponerede mig i de kampe han fik for Brøndby i sin tid. Som du selvfølgelig har set, siden du kan bedømme ham som du gør?
                                Jeg kan læse, vi er meget uenige mht. Falke og hans tid og præstationer i BIF. Jeg syntes, han var middelmådig, omend ganske habil.
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X