Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny Målmand

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Så kommer det store spørgsmål om hvorfor der er gået så lang tid før han blev signet af os?
    Det lyder til han hat været transferfri siden 1/1 eller 31/1
    For at spare en halv eller halvanden måneds løn? :D

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Det vigtigste er at der er kommet en klar forbedring i forhold til den katastrofale fejlsatsning med Korval.

Da Koval blev lanceret frygtede jeg for at hans sprogevner ville blive et problem - og jeg fik ret. Denne mand, selv om han nok taler en mærkelig form for norsk (dialekten deroppe) får ikke de problemer. Godt
      Det kan du ikke slutte. Den simpleste forklaring er, at han har problemer, fordi han er en meget ringe målmand. De sproglige evner er trods alt sekundært til det. Han slår mig som en sympatisk fyr, men jeg erindrer ikke, at jeg har set en anden målmand på det her niveau lave så mange personlige fejl, der direkte er årsag til mål.

Comment

Så kommer det store spørgsmål om hvorfor der er gået så lang tid før han blev signet af os?
        Det lyder jo som om han har fået nogle tilbud. Han har vel bare testet markedet ift. hvor god en kontrakt han har kunne få og hvor han har kunne få den. Har måske lidt overvurderet sine muligheder - og nu var OB så den mest tiltalende af dem han havde.

Comment

Vi har vel ikke været hans 1.valg

Comment

Hold kæft det er vigtigt!!
            Jeg kender ikke manden, men alene det at han har været anfører og kåret som årets spiller i klubben, gør at han med sikkerhed er bedre end Koval og Tørnes. Det er titler de to keepere aldrig kommer i nærheden af for klubber på det her niveau. Dejligt problemet alligevel blev så indlysende at man måtte ty til den her løsning!

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Enig. Men mon ikke at Koval starter i målet da Sten umiddelbart ikke har haft nogen træningsopstart og skal bruge lidt tid
              Tjo, det afgør de næste 9 dage jo nok. Hvis Grytebust er på niveau eller ligner en bedre spiller i træningerne, står man vel med ham. Det er trods alt manden, som man har bundet sig til i 3½ år, og så er Kovals indbyrdes forståelse med defensiven, vel heller ikke bedre end som så. Med mindre at Grytebust ikke er i en tilstand, hvor han kan levere, håber jeg da, at man spiller med ham, i et forår som man på mange måder allerede har dedikeret til at skulle udvikle det man har i truppen, inden de sidste huller for alvor bliver lappet til sommer.

Står Grytebust imod AGF, vil han i så fald være den 6. keeper i målet i de seneste 20 Superligakampe! Det må da være en eller anden form for rekord...
              Last edited by Sheed; 17-02-2016, 12:59.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Hold kæft det er vigtigt!!
                Jeg kender ikke manden, men alene det at han har været anfører og kåret som årets spiller i klubben, gør at han med sikkerhed er bedre end Koval og Tørnes. Det er titler de to keepere aldrig kommer i nærheden af for klubber på det her niveau. Dejligt problemet alligevel blev så indlysende at man måtte ty til den her løsning!
                Sådan ville jeg også have sagt om Koval uden at have set ham. Udråbt til et kæmpe talent, som de store klubber var ude efter, og en del CL-kampe for en af de store klubber i Ukraine på CV'et. Vi har vel set, hvordan det er gået? ;-)

Men DEJLIGT med noget, der KUNNE ligne noget kvalitet - ikke mindst for ikke at gå foråret igennem med kun to kampklare målmænd.
                Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

velkommen til Sten! En spændende signing jeg tager ja-hatten på
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

JA, JA, JAAA! Endelig!
                    Velkommen Sten, så hjertelig velkommen!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Sådan ville jeg også have sagt om Koval uden at have set ham. Udråbt til et kæmpe talent, som de store klubber var ude efter, og en del CL-kampe for en af de store klubber i Ukraine på CV'et. Vi har vel set, hvordan det er gået? ;-)
                      Forskellen er gudskelov, at modsat Koval, så er Grytebust ikke en målmand med dalende niveau og selvtillid. Koval har åbenlyst nogle problemer i forhold til at præstere på det niveau han tidligere har gjort, og det er jo altid en skrøbelig størrelse at have med at gøre. Grytebust kommer fra en rigtigt solid sæson og er vel på det noget nær højeste niveau i hans karriere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Det lyder jo som om han har fået nogle tilbud. Han har vel bare testet markedet ift. hvor god en kontrakt han har kunne få og hvor han har kunne få den. Har måske lidt overvurderet sine muligheder - og nu var OB så den mest tiltalende af dem han havde.
                        Nu har VG ham så også kun som tiendebedste målmand i den forgangne sæson ...
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Nu har VG ham så også kun som tiendebedste målmand i den forgangne sæson ...
                          27 kampe , 3 cleansheet og lukket 51 mål ind .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg

Men DEJLIGT med noget, der KUNNE ligne noget kvalitet - ikke mindst for ikke at gå foråret igennem med kun to kampklare målmænd.
                            Han må have en eller anden dygtig bror ingen kender til. Det kan simpelthen ikke passe den mand har spillet cl-kampe uden at have været fuldstændig til grin!

Comment

Video fra 2014, der er også fra 2013 og 2012 på samme kanal

https://www.youtube.com/watch?v=YK9_JQDE3co

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                                Video fra 2014, der er også fra 2013 og 2012 på samme kanal

https://www.youtube.com/watch?v=YK9_JQDE3co
                                fin video, den viser så meget mere end vi er vant til i de seneste par sæsoner. Reaktionsstyrke, mod, god fysik. gode parader, godt greb om bolden, fin teknik o m :-), men det er selvf. "kun"en video af hans gode aktioner, men det der absolut lovende ud
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X