Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp 08-02-16: Djurgården - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg orker bare ikke at se HJ fucke op uge efter uge
    Det kan vi så godt være enige i er trættende, umiddelbart ligner Tingager bare ikke manden der løser det problem.
    Han ser simpelthen for tung ud ... er umiddelbart nem at sætte af.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Det kan vi så godt være enige i er trættende, umiddelbart ligner Tingager bare ikke manden der løser det problem.
      Han ser simpelthen for tung ud ... er umiddelbart nem at sætte af.
      Men behøver kæden virkelig at så så højt når vi både har Makrini og Izunna? Så er fart ligepludselig ikke så livsvigtigt..
      Men han kan da umuligt være lige så langsom som HJ

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Men behøver kæden virkelig at så så højt når vi både har Makrini og Izunna? Så er fart ligepludselig ikke så livsvigtigt..
        Men han kan da umuligt være lige så langsom som HJ
        I den ene situation handler det kun om at han er langsom i vendingen og ser ud til at være nem at gå forbi.
        Men det må jo også være forventet når han er så stor ... spørgsmålet er så om han kan opveje det med forudseenhed og udnyttelse af de fordele der er ved at være stor.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Slet ikke uenig.. Men kan vi ikke lige tage de EM penge med? Det gør ham jo praktisk talt gratis resten af kontrakt perioden..
          Men så ham også gerne på bænken. Så hellere at Tingager laver lidt fejl
          Det var mere et udtryk for præcis hvor meget, jeg ønsker at se Jonasson først:

          1) Bliver fuldstændigt strippet for dét anførerbind (Det tangerer nærmest hån imod både hvervet og de store legender/spillere, der har båret dét i klubben)
          2) Sendt ud på bænken.
          3) Solgt.

          Mindst 2 af de 3 ting ønsker jeg at se inden for det næste års tid, helst det næste halve. Ellers risikerer denne at sætte os tilbage i udvikling.
          Det kan ikke være rigtigt at vores anfører har så mange basaler mangler i placering og styring. Det skriger til himlen. Den fejl ved 1-0 målet er jo en fejl, man bare ikke må begå. Uanset om det så er en træningskamp. Og så er der jo den allerede nævnt præcedens med lige præcis dén fejl fra tidligere kampe. Taber modstanderen totalt af syne, lader denne løbe i ryggen på en fucking lang bold helt nede fra modstanderens banehalvdel og så et patetisk forsøg på at cleare bolden med hovedet.

          Jeg græmmes.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Det kan vi så godt være enige i er trættende, umiddelbart ligner Tingager bare ikke manden der løser det problem.
            Han ser simpelthen for tung ud ... er umiddelbart nem at sætte af.
            Næh, men så er det da i det mindste et nyt ansigt vi ser fucke op. Det må trods alt gavne Haddi ... LOL

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Det kan vi så godt være enige i er trættende, umiddelbart ligner Tingager bare ikke manden der løser det problem.
              Han ser simpelthen for tung ud ... er umiddelbart nem at sætte af.
              Det forstår jeg heller ikke meget af. HJ kan de fleste hurtige angribere lunte forbi, og Tingager blev netop vurderet af trænerstaben at have en fin fart.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Det forstår jeg heller ikke meget af. HJ kan de fleste hurtige angribere lunte forbi, og Tingager blev netop vurderet af trænerstaben at have en fin fart.
                Måske set i forhold til den størrelse han har ...
                Men fodskiftet ser godt nok ikke imponerende ud.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment

                Working...
                X