Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp 08-02-16: Djurgården - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det første mål er ene og alene HJ der endnu engang viser en af hans store svagheder
    Med HJ er vi forbi "ikke god nok". Han er jo decideret dårlig som forsvarsstyrmand.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #62
      https://www.youtube.com/watch?v=Gax-_Sx3VzY

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Med HJ er vi forbi "ikke god nok". Han er jo decideret dårlig som forsvarsstyrmand.

        MvH ChrisOB
        Ja, han kommer ikke til at blive savnet ved udløb. Kent må simpelthen se noget til træning og i omklædningsrummet, som man sjældent ser i kamp.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Med HJ er vi forbi "ikke god nok". Han er jo decideret dårlig som forsvarsstyrmand.

          MvH ChrisOB
          Ja det er han. Og jeg har tiltro til at JH og KN også kan se det.. Senest til sommer skal han være være degraderet til marginal spiller for at jeg tør drømme om Top 6 næste år

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Ja, han kommer ikke til at blive savnet ved udløb. Kent må simpelthen se noget til træning og i omklædningsrummet, som man sjældent ser i kamp.
            Jeps. En stor mangel af bedre

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Klart han fejler utilgiveligt, men Kent prædiker konstant pres på boldholder, og i den situation sover vi fandme i timen. Jeg husker tilbage på bif-kampen på hjemmebane hvor de de på samme måde hældte bolde ned i bagrummet, fordi vi ikke stod tæt nok på vores mænd højere oppe på banen. Andre hold har ligeledes haft succes med det. Får vi ikke det forbedret, så står vi ikke bedre end i efteråret, for vores midterforsvar er ikke stærkt nok til at håndtere de her bolde. Haddi viser det her, men det kunne ligeså godt have været Lasse, for hans timing i indgrebene er også elendige!
              Man kan ikke som hold presse i samtlige 90 min, det er simpelthen for hårdt. Kunsten er at finde ud af, hvornår man så skal gå i pres, og hvornår man lige træder lidt på bremsen. Okay, lige i den situation får forsvarsspilleren måske lige rigeligt meget tid og ro, men alle midtstoppere fra s.5 til suppen ved, at når der ikke er pres på boldholderen, og han lægger an til at aflevere, så falder du (medmindre du selvfølgeligt er Usain B), så det der ikke sker. Det er simpelthen for nemt. Puha. Normalt lægger jeg ikke ret meget i resultaterne fra træningskampe - men de defensive blundere giver lige rigeligt associationer til efteråret.

              Comment


                #67
                Lidt om træningskampen i morgen

                http://www.ob.dk/artikel/aergerrighe...udvikling.aspx

                Comment


                  #68
                  Aflevering fra modstandernes banehalvdel ned bag vores forsvar ... Så klassisk så det er til at tude over ....

                  men vi så hvorfor Falk ikke er blevet solgt til udlandet for det er da en kæmpechance at brænde .... Men godt at se at vi i det mindste skyder på mål udefra ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Man kan ikke som hold presse i samtlige 90 min, det er simpelthen for hårdt. Kunsten er at finde ud af, hvornår man så skal gå i pres, og hvornår man lige træder lidt på bremsen. Okay, lige i den situation får forsvarsspilleren måske lige rigeligt meget tid og ro, men alle midtstoppere fra s.5 til suppen ved, at når der ikke er pres på boldholderen, og han lægger an til at aflevere, så falder du (medmindre du selvfølgeligt er Usain B), så det der ikke sker. Det er simpelthen for nemt. Puha. Normalt lægger jeg ikke ret meget i resultaterne fra træningskampe - men de defensive blundere giver lige rigeligt associationer til efteråret.
                    Det er selvfølgelig også lige det at situationen resulterer i mål, der får mig til at rase lidt. Vi kan naturligvis ikke være lige aggressive hele tiden. Her synes jeg bare det er meget udtalt at hele holdet kigger fodbold, og bliver det for udtalt, så bliver vi bombet med bolde ned i rummet bag vores to langsomme og timingssvage centerforsvarere og det kommer til at koste. Den her situation skal selvfølgelig løses, men der kommer også momenter hvor boldene er endnu skarpere, og så bliver vi til grin igen. Jeg tager ligesom dig normalt heller ikke de her træningskampe så højtideligt, men når de får et mål som det her, hvor det ligesom i efteråret er personlige fejl på et pinligt niveau, der koster. Så får man bange anelser om at vi igen skal se kampe, hvor vi får røvfuld

                    Comment


                      #70
                      Lidt betragtninger efter de første træningskampe.Yao bliver et kæmpe aktiv for holdet, han skal simpelthen være på bænken i alle kampe i foråret, selvom han er tænkt som u19 spiller. Han vil være god at skifte ind sidst i kampene hvis der skal scores.
                      Hallgrímur bliver aldrig en kompetent midterback, han kommer næppe med til Islands slutkampene.
                      Frederik Tingager vil ret hurtigt spille sig på holdet i foråret. Forhåbentlig på bekostning af Hallgrímur, men det sker jo nok ikke.
                      Vores angribere er betænkelig ufarlige, håber hurtigt at de finder det sædvanlige niveau.
                      Jeg tror at Koval tager revanche, og vil stå meget bedre i foråret.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Lidt betragtninger efter de første træningskampe.Yao bliver et kæmpe aktiv for holdet, han skal simpelthen være på bænken i alle kampe i foråret, selvom han er tænkt som u19 spiller. Han vil være god at skifte ind sidst i kampene hvis der skal scores.
                        Hallgrímur bliver aldrig en kompetent midterback, han kommer næppe med til Islands slutkampene.
                        Frederik Tingager vil ret hurtigt spille sig på holdet i foråret. Forhåbentlig på bekostning af Hallgrímur, men det sker jo nok ikke.
                        Vores angribere er betænkelig ufarlige, håber hurtigt at de finder det sædvanlige niveau.
                        Jeg tror at Koval tager revanche, og vil stå meget bedre i foråret.
                        enig. Men det håber jeg nu at han gør.. Det giver ca 1 mill i OB's klubkasse og måske muligheden for at score lidt mønt på ham til sommer

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          enig. Men det håber jeg nu at han gør.. Det giver ca 1 mill i OB's klubkasse og måske muligheden for at score lidt mønt på ham til sommer
                          Riv kontrakten i stykker og send ham ned til hans sande niveau. Midten af 1. Division, toppen af 2...

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Riv kontrakten i stykker og send ham ned til hans sande niveau. Midten af 1. Division, toppen af 2...

                            MvH ChrisOB
                            Slet ikke uenig.. Men kan vi ikke lige tage de EM penge med? Det gør ham jo praktisk talt gratis resten af kontrakt perioden..
                            Men så ham også gerne på bænken. Så hellere at Tingager laver lidt fejl

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Slet ikke uenig.. Men kan vi ikke lige tage de EM penge med? Det gør ham jo praktisk talt gratis resten af kontrakt perioden..
                              Men så ham også gerne på bænken. Så hellere at Tingager laver lidt fejl
                              Tingager så nu bestemt ikke skarp ud mod Djurgården, han virker meget meget tung.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Tingager så nu bestemt ikke skarp ud mod Djurgården, han virker meget meget tung.
                                Jeg orker bare ikke at se HJ fucke op uge efter uge

                                Comment

                                Working...
                                X