Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp 08-02-16: Djurgården - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Lund brænder stor chancen. dog en ok redning.
    Desler og festersen ud... JJT og YAO ind

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
      Når en spiller er helt fri i feltet, som i situationen, så tænker jeg ikke vi kan lægge så meget af skylden hos Koval. Jeg så heller ikke målet ordenligt, men det ligner at både Tinager og LN bliver overspillet/overløbet.
      Præcis. Koval gør som han skal og han er ganske hurtigt ude ved bolden. Han er bare uheldig at han ikke får ordentligt træf på bolden og Djurgarden er heldig med at andenbolden ligger så gost til deres angriber..

      Comment


        #48
        YAO scorer med bliver efter min mening fejlagtigt domt offside

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
          Præcis. Koval gør som han skal og han er ganske hurtigt ude ved bolden. Han er bare uheldig at han ikke får ordentligt træf på bolden og Djurgarden er heldig med at andenbolden ligger så gost til deres angriber..
          Angriberen prikker den forbi Koval, intet heldigt i det :)
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Angriberen prikker den forbi Koval, intet heldigt i det :)
            Du har ret.. Har lige set ålet igen.. Flot af angriberen.
            http://www.fotbollskanalen.se/allsve...dar-malvakten/

            Comment


              #51
              Den svenske kommentator siger, at man har siddet og ventet på et mål til OB, og så scorer Djurgården. Har vi presset på, eller?

              Comment


                #52
                Hold kæft hvor er det også forkølet sparket af Skula

                Comment


                  #53
                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...re-i-testkamp/

                  Comment


                    #54
                    Så er kampen slut. Vi taber 2-0 til et effektivt Djurgarden mandskab. De score deres to mål på hurtige omstillinger hvor vi alle (kommentatoren og jeg) venter på OB mål. Syntes egentligt vi spiller ok bold. Vi skaber bare ikke meget på den sidste tredjedel.. Djurgarden skaber dog flere gode muligheder i anden halvleg, hvor Koval står rigtigt.
                    Konklusionen i dag må være at vi er for intetsigende i angrebet og for tunge i forsvaret. Midtbanen kæmper og spiller fint.

                    Truppen bliver nød til at bliver suppleret med en stor angriber til at tage slagsmålene og være lidt farlige på vores dødbolde. Tror Tingager kan blive en gevinst når han bliver spillet ordentligt ind.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Den svenske kommentator siger, at man har siddet og ventet på et mål til OB, og så scorer Djurgården. Har vi presset på, eller?
                      I perioder, ja. Jeg så egentlig kun brudstykker (men hørte med) og det er grundlæggende mit indtryk, at det var en lige kamp og ingen af holdene rigtigt fik det til at køre. De er så skarpe på to omstillinger, hvor de spiller bolden langt i dybden og straffer os for at være gået højt op med forsvaret. Det har vi jo set nogle gange i sæsonen.

                      Comment


                        #56
                        Den svenske kommentator skal have ros for at vide rigtig meget om vores hold. Det var jeg imponeret over.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #57
                          Højdepunkterne viser en del flere forsøg fra OB end fra DIF: http://www.fotbollskanalen.se/allsve...-forsta-seger/
                          Ud fra det, ser det da ikke helt skidt ud offensivt. De mangler bare lige at ramme målet lidt mere.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                            Højdepunkterne viser en del flere forsøg fra OB end fra DIF: http://www.fotbollskanalen.se/allsve...-forsta-seger/
                            Ud fra det, ser det da ikke helt skidt ud offensivt. De mangler bare lige at ramme målet lidt mere.
                            Det første mål de får er fandme ringe. En forsvarsspiller der ikke har en modspiller omkring sig i 10 meters omkreds får god tid til at slå en dyb bold, og der ved vi jo at forsvaret er sårbare af helvede til. Det andet mål er lidt mere tilfældigt, selvom forsvaret heller ikke er helt uskyldig der.
                            Ellers ser det godt nok ud offensivt. Vi har stadig 3 uger til at blive skarpere, men der er mange chanceskabende angreb og så er det godt at se vi får skudt lidt udefra. Selvom ingen af dem går i kassen, er det en af de ting jeg savner lidt fra OB!

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Det første mål de får er fandme ringe. En forsvarsspiller der ikke har en modspiller omkring sig i 10 meters omkreds får god tid til at slå en dyb bold, og der ved vi jo at forsvaret er sårbare af helvede til. Det andet mål er lidt mere tilfældigt, selvom forsvaret heller ikke er helt uskyldig der.
                              Ellers ser det godt nok ud offensivt. Vi har stadig 3 uger til at blive skarpere, men der er mange chanceskabende angreb og så er det godt at se vi får skudt lidt udefra. Selvom ingen af dem går i kassen, er det en af de ting jeg savner lidt fra OB!
                              Det første mål er ene og alene HJ der endnu engang viser en af hans store svagheder

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det første mål er ene og alene HJ der endnu engang viser en af hans store svagheder
                                Klart han fejler utilgiveligt, men Kent prædiker konstant pres på boldholder, og i den situation sover vi fandme i timen. Jeg husker tilbage på bif-kampen på hjemmebane hvor de de på samme måde hældte bolde ned i bagrummet, fordi vi ikke stod tæt nok på vores mænd højere oppe på banen. Andre hold har ligeledes haft succes med det. Får vi ikke det forbedret, så står vi ikke bedre end i efteråret, for vores midterforsvar er ikke stærkt nok til at håndtere de her bolde. Haddi viser det her, men det kunne ligeså godt have været Lasse, for hans timing i indgrebene er også elendige!

                                Comment

                                Working...
                                X