Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Darko Bodul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg er nødt til lige at høre hvad folk har imod Darko.

    Nej, Darko er ikke nogen god angriber eller angriber i det hele, dertil tager han alt for få løb i feltet.

    Darko kommer ikke til at redde os i den næste sæson med mål. Men at han alligevel er så elendig har jeg svært ved at se.

    En skrev, at "han ikke kan tæmme en badebold" efter Hobro-kampen. Jeg så ham ellers have 0 boldtab i løbet af kampen og gjorde det enkelt med sikre afleveringer. En spiller som Spelmann, hvis førsteberøinger hopper 5 meter væk fra ham, ham kan man da om nogen beskylde for "ikke at kunne tæmme en badebold"!

    Hvis nogen skal have høvl efter Hobro-kampen, er det i min optik de fejl der giver Hobro mål - Toppel der dropper på en spids afslutning og Kasper Larsen der forsømmer at begå frispark på Quincy.

    Resten af holdet havde farlige boldtab, der gav Hobro de omstillinger de levede på. Jeg talte ingen af disse fra Darko.

    Han var ikke en farlig angriber, men han gjorde i det mindste ikke Hobro farligere - ligesom resten af holdet!!!
    Næ men nu er darko jo med som angriber....og det vigtigste parameter du bliver målt på her er mål. Så kan han have en nok så lækker og kælen boldbehandling det ændre ikke ved slutresultatet. At han så ikke ligefrem virker alt for ivrig på at løbe efter bolden gør ikke helhedsindtrykket bedre. I mine øjne virker han simpelthen for doven....og det slipper du afsted med hvis du laver målene.....det gør darko ikke så derfor

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Næ men nu er darko jo med som angriber....og det vigtigste parameter du bliver målt på her er mål. Så kan han have en nok så lækker og kælen boldbehandling det ændre ikke ved slutresultatet. At han så ikke ligefrem virker alt for ivrig på at løbe efter bolden gør ikke helhedsindtrykket bedre. I mine øjne virker han simpelthen for doven....og det slipper du afsted med hvis du laver målene.....det gør darko ikke så derfor
      Kan ikke siges mere klart.
      Nu går fremad

      Comment


        #48
        I sidste minut af første halvleg har han bolden nede ved hjørneflaget, hvor han efter at køre bolden lidt rundt om sig selv et par gange, spiller en meget svag aflevering LIGE i fødderne på en Hobro-mand. Der skal han i stedet smide et indlæg ind i feltet, hvor der efterhånden var samlet en del OB-folk, for at forfølge en sidste chance inden halvleg.

        Sådan en situation kan virkelig få mit pis i kog, og for mig er det Darko i en nøddeskal. AAALT for indirekte. Og så kan det godt være, at han bare ikke er den type spiller, men det kan vi jo ikke rigtigt bruge til noget. Der skal bare findes noget andet.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
          I sidste minut af første halvleg har han bolden nede ved hjørneflaget, hvor han efter at køre bolden lidt rundt om sig selv et par gange, spiller en meget svag aflevering LIGE i fødderne på en Hobro-mand. Der skal han i stedet smide et indlæg ind i feltet, hvor der efterhånden var samlet en del OB-folk, for at forfølge en sidste chance inden halvleg.

          Sådan en situation kan virkelig få mit pis i kog, og for mig er det Darko i en nøddeskal. AAALT for indirekte. Og så kan det godt være, at han bare ikke er den type spiller, men det kan vi jo ikke rigtigt bruge til noget. Der skal bare findes noget andet.
          Og så kan han starte med at tabe 5 kg og blive top-fit. Han er alt for langsom og han er ikke en gang kropsstærk som kompensation.

          Jeg forstår ikke ,at man ikke kører "DDR"-stil på ham. Hans mentalitet synes at være lidt nonchalant. Måske skulle man mandsopdække ham med en fysisk træner, som river ham rundt på å-stierne med interval træning af hårdeste skuffe. Se videoerne med ham igen og læg mærke til, hvilken lethed han bevæger sig med der, i forhold til nu. Så meget ældre er han ikke blevet - manden er simpelthen ikke i topform!

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
            I sidste minut af første halvleg har han bolden nede ved hjørneflaget, hvor han efter at køre bolden lidt rundt om sig selv et par gange, spiller en meget svag aflevering LIGE i fødderne på en Hobro-mand. Der skal han i stedet smide et indlæg ind i feltet, hvor der efterhånden var samlet en del OB-folk, for at forfølge en sidste chance inden halvleg.

            Sådan en situation kan virkelig få mit pis i kog, og for mig er det Darko i en nøddeskal. AAALT for indirekte. Og så kan det godt være, at han bare ikke er den type spiller, men det kan vi jo ikke rigtigt bruge til noget. Der skal bare findes noget andet.
            Lige præcis det moment fik mit pis i kog, han laller tilbage til trods for der kun er få striber hjemme, der var han ved at sælge holdet i et kontrastød der kunne have givet 0-2 ved halvleg.

            Derudover så er der INTET presspil i ham, når han skal presse modstanderne så har han mere travlt med at pege andre OB spillere hen og dække andre op - og hans pres er jo intet pres overhovedet.

            Derudover er jeg enig i at han ikke virker fit overhovedet, han er simpelthen for (selv)fed og doven

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Og så kan han starte med at tabe 5 kg og blive top-fit. Han er alt for langsom og han er ikke en gang kropsstærk som kompensation.

              Jeg forstår ikke ,at man ikke kører "DDR"-stil på ham. Hans mentalitet synes at være lidt nonchalant. Måske skulle man mandsopdække ham med en fysisk træner, som river ham rundt på å-stierne med interval træning af hårdeste skuffe. Se videoerne med ham igen og læg mærke til, hvilken lethed han bevæger sig med der, i forhold til nu. Så meget ældre er han ikke blevet - manden er simpelthen ikke i topform!
              jods en god omgang DDR style strækmarch til hele holdet. Det må da kunne motivere dem.........i/a
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jods en god omgang DDR style strækmarch til hele holdet. Det må da kunne motivere dem.........i/a
                hehe - jeg tror bare at man skal indse, at folk har forskellige mentaliteter. Det er netop ikke hele holdet - men netop Darko jeg henviser til. Jeg arbejder selv med mennesker, som jeg forsøger at få til at præstere bedst muligt. Nogen skal stryges med hårene andre imod og andre noget helt tredje, fjerde, femte, osv.. Jeg er ikke helt sikker på, at TB har de menneskelige og sociale kompetencer til at gennemskue det.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  hehe - jeg tror bare at man skal indse, at folk har forskellige mentaliteter. Det er netop ikke hele holdet - men netop Darko jeg henviser til. Jeg arbejder selv med mennesker, som jeg forsøger at få til at præstere bedst muligt. Nogen skal stryges med hårene andre imod og andre noget helt tredje, fjerde, femte, osv.. Jeg er ikke helt sikker på, at TB har de menneskelige og sociale kompetencer til at gennemskue det.
                  will sie nicht arbeiten....dann haben wir andere metoden eller nowt
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Jeg er nødt til lige at høre hvad folk har imod Darko.

                    Nej, Darko er ikke nogen god angriber eller angriber i det hele, dertil tager han alt for få løb i feltet.

                    Darko kommer ikke til at redde os i den næste sæson med mål. Men at han alligevel er så elendig har jeg svært ved at se.

                    En skrev, at "han ikke kan tæmme en badebold" efter Hobro-kampen. Jeg så ham ellers have 0 boldtab i løbet af kampen og gjorde det enkelt med sikre afleveringer. En spiller som Spelmann, hvis førsteberøinger hopper 5 meter væk fra ham, ham kan man da om nogen beskylde for "ikke at kunne tæmme en badebold"!

                    Hvis nogen skal have høvl efter Hobro-kampen, er det i min optik de fejl der giver Hobro mål - Toppel der dropper på en spids afslutning og Kasper Larsen der forsømmer at begå frispark på Quincy.

                    Resten af holdet havde farlige boldtab, der gav Hobro de omstillinger de levede på. Jeg talte ingen af disse fra Darko.

                    Han var ikke en farlig angriber, men han gjorde i det mindste ikke Hobro farligere - ligesom resten af holdet!!!
                    Det var mig der skrev "badebold"-kommentaren. Der var mindst to momenter i kampen, hvor han modtager bolden i en relativt farlig position, men ikke kunne "førsteberøre" den i den rigtige retning. Bl.a. spiller Falk ham på et tidspunkt fri i feltet mellem to forsvarsspillere, med frit udsyn til mål, men han taber bolden på sin førsteberøring, og det bliver ikke engang lidt farligt. Det er ikke godt nok.

                    Det er ok at misse en førsteberøring nogle gange, når man ligger og lurer på kanten og i feltet. Problemet med Bodul er at han misser alt for mange, i forhold til at han skulle forestille at være teknisk god og lukrere på sin teknik og driblekunst, frem for hurtighed og styrke.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #55
                      Bodul er sløv, han har intet at byde ind med! Han er langsom, trækker sig i mange dueller og så kan manden bare ikke scorer mål.

                      Comment


                        #56
                        Helt berettiget kritik af Bodul der kommer, han kom til kort mod Hobro, og det er bare ikke godt nok...

                        Taber løbeduellerne og nærkampene, tæmmer bolden som en rod i græsplænen, lad attitude når noget kikser, og en mand som ham burde være den sidste der står og gestikulerer, men den kommer desværre tit ret hurtigt...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Helt berettiget kritik af Bodul der kommer, han kom til kort mod Hobro, og det er bare ikke godt nok...

                          Taber løbeduellerne og nærkampene, tæmmer bolden som en rod i græsplænen, lad attitude når noget kikser, og en mand som ham burde være den sidste der står og gestikulerer, men den kommer desværre tit ret hurtigt...

                          Comment


                            #58
                            Nu bliver det lidt mærkeligt, fordi jeg skal forsvare Darko Bodul, som jeg synes har vist meget lidt i OB. Men en angriber skal altså have nogle bolde at arbejde med og løb omkring sig - og det er svært, når spillet bliver så stereotypt som i søndags. 'OB er Gud' havde en fin pointe i en anden tråd om at vi stadig er dårlige til at spille imod 'mindre' hold, der pakker sig. Det er så absolut heller ikke Darkos spidskompetence; han har hverken kropsstyrke eller eksplosive løb til at komme fri.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Nu bliver det lidt mærkeligt, fordi jeg skal forsvare Darko Bodul, som jeg synes har vist meget lidt i OB. Men en angriber skal altså have nogle bolde at arbejde med og løb omkring sig - og det er svært, når spillet bliver så stereotypt som i søndags. 'OB er Gud' havde en fin pointe i en anden tråd om at vi stadig er dårlige til at spille imod 'mindre' hold, der pakker sig. Det er så absolut heller ikke Darkos spidskompetence; han har hverken kropsstyrke eller eksplosive løb til at komme fri.
                              Jeg har også selv forsvaret Bodul, fordi hvis man har set ham til træning kan man se hvilke kvaliteter han har, men desværre kan han ikke kunne omsætte det til kamp. Jeg var dog meget skuffet over ham i søndags. Selvom jeg langt fra altid er enig med Esben Hansen, så synes jeg han havde ret i hans påstand om, at Bodul i mange situationer simpelthen ikke var klar eller ikke dygtig nok til at forudse spillet. Flere gange kunne han har fået en helt fri chance, hvis han havde taget et simpelt løb, som selv ungdomsspiller ville have kunne forudset ville give en stor chance. Der var i hvert fald 3 situationer, hvor han ville være kommet til en 100 % chance med det rigtige løb, desværre stod han helt stille i alle 3 situationer.

                              Comment


                                #60
                                http://www.bold.dk/nyt/troels-b-for-...yrde-paa-bodul

                                Egentligt sympatisk nok, at han tager presset fra Bodul og lægger det over på JH - jeg synes at der er ved at blive trukket lidt streger op mellem træner og direktør!

                                "men der er i hvert fald ingen grund til at forsinke den sag."
                                Last edited by claudes1; 23-07-2014, 07:35.

                                Comment

                                Working...
                                X