Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Darko Bodul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Har jeg også. Men næste spørgsmål er vel om han kan få mere andre steder..
    Jeg tvivler

    hvad forestiller vi os han tjener? han er vel en af de dyrere herre i truppen - så selv med en sådan nedgang i løn vil han tjene en pæn hyre. Men kan selvfølgelig også være han indstiller karrieren

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      hvad forestiller vi os han tjener? han er vel en af de dyrere herre i truppen - så selv med en sådan nedgang i løn vil han tjene en pæn hyre. Men kan selvfølgelig også være han indstiller karrieren
      Man har da før hørt 200-250.000/måned her på forum

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Man har da før hørt 200-250.000/måned her på forum
        Har hørt det ligger på ca 240.000 .

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
          Har hørt det ligger på ca 240.000 .
          Så skal han nok også gå 50-60% ned i løn for at få en ny kontrakt

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
            Han er ubrugelig. Det er min umiddelbare analyse. Han kan dårligt holde i en bold, taber alle hovedstødsdueller og har ingen fart. Vores andre angribere har anvendelige spidskompetencer, som kan parres. Bodul har fin teknik på nogle punkter, men så stopper det også der.

            Kan vi dog bare få læsset ham, Vadocz og Jesper C ud, så må der være lønkroner til at styrke defensiven og købe endnu en angriber.
            Jeg var tæt på selv at skrive herinde efter kampen, men jeg besluttede mig for at lade være, fordi jeg har taget en beslutning om, at jeg vil forsøge ikke at kritisere OB-spillere offentligt.

            Når det så er sagt, så er jeg nødt til at kommentere på det her, fordi jeg stod med lige netop den følelse efter kampen i går, som beskrives fuldstændig perfekt med ordet "ubrugelig". Og det er desværre ikke første gang, jeg har stået med den følelse efter en Bodul-præstation. Jeg glæder mig usandsynligt meget, til vi får Kadrii tilbage igen!

            Jeg synes, du rammer fuldstændig rigtigt. Ubrugelig. Punktum.

            Comment


              #36
              Det er sgu også ved at være lidt mærkeligt. Han ser skarp ud til træning, topscorer i træningskampe denne vinter og så spiller han igen igen dårligt når det endelig tæller noget.

              Man kan ikke rigtig sige noget til han fik startpladsen denne gang, men det er for underligt han ikke snart for det til at fungere bare lidt bedre.

              Comment


                #37
                1. halveg var til nøds acceptabel fra Boduls side, og 2. halveg hvor OB i store perioder var under massivt pres forsvinder han ud af kampen. Han kommer klart til kort mod et velorganiseret forsvar der tillige er hurtige og hovedspilstærke og det vil for mig være mere overraskende hvis han magtede at udfordre deres 4 mand med hans lidt tunge antrit og manglende styrke med hovedet. Jeg synes ikke vi skal give en fældende dom på første kamp i dette år, lad os vente med det indtil OB magter at være spilstyrende i længere tid af kampen end der var tilfældet mod FCM
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Som flere påpeger så er han ikke god i luftrummet, men nu spillede vi altså en kamp der bestod af 90% lange bolde fra vores side, så inden jeg begynder at smider de helt slemme gloser afsted vil jeg gerne se ham når vi rammer en bane og et vejr der gør at vi kan spille lidt mere rundt.

                  Comment


                    #39
                    Så kender vi Bodul igen, første trænings/venskabskamp og så laver han to mål idag.
                    Som jeg har nævnt flere gange i denne tråd ser han super skarp ud de gange jeg har set ham til træning, og topscorer i træningskampene i vinter. Hvad sker der så for skarpe Bodul i foråret 2014.. Ikke en skid.. 2 mål i 12 kampe (god nok kun 6 at dem han spiller mere end 10 minutter).

                    Sæsonen er lige slut, bang.. To kasser! For helvede det irriterende han ikke kan når det gælder.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                      Så kender vi Bodul igen, første trænings/venskabskamp og så laver han to mål idag.
                      Som jeg har nævnt flere gange i denne tråd ser han super skarp ud de gange jeg har set ham til træning, og topscorer i træningskampene i vinter. Hvad sker der så for skarpe Bodul i foråret 2014.. Ikke en skid.. 2 mål i 12 kampe (god nok kun 6 at dem han spiller mere end 10 minutter).

                      Sæsonen er lige slut, bang.. To kasser! For helvede det irriterende han ikke kan når det gælder.
                      syntes det virker som om at tempoet i spillet er afgørende her. Og derfor præsterer han åbenbart ikke i gældende kampe fordi der er mere tænding på.
                      I norge ville han sikkert score 15 mål på en sæson

                      Comment


                        #41
                        Det er nu Darko brager igennem med masser af mål. Ingen konkurrence eller en anden på bænken som kan erstatte ham. TB og resten af holdet er tvunget til at have tillid til ham. Det kunne godt gå hen og blive en succes.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          Det er nu Darko brager igennem med masser af mål. Ingen konkurrence eller en anden på bænken som kan erstatte ham. TB og resten af holdet er tvunget til at have tillid til ham. Det kunne godt gå hen og blive en succes.
                          vi kan da håbe på du har ret, og jeg har faktisk også tænkt tanken. Bodul har den sidste mulighed nu når der ikke konkurrence fra bænken. Håbet er lysegrønt, men tvivlen nager
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Jeg kan huske en kommentar fra mig efter en af Boduls første kampe for OB: Hvis dette er niveauet hos Bodul, så skal Skoubo da ikke vide sig for sikker på en plads i angrebet.

                            Kvaliteten har stort set manglet lige siden...jeg har svært ved at se det ske, at Bodul lige pludselig ud af det blå skulle begynde at blomstre op
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Jeg kan huske en kommentar fra mig efter en af Boduls første kampe for OB: Hvis dette er niveauet hos Bodul, så skal Skoubo da ikke vide sig for sikker på en plads i angrebet.

                              Kvaliteten har stort set manglet lige siden...jeg har svært ved at se det ske, at Bodul lige pludselig ud af det blå skulle begynde at blomstre op
                              helt enig - han har haft rigeligt med muligheder og tid - hvorfor skulle det lige pludselig ændre sig nu?

                              Comment


                                #45
                                Jeg er nødt til lige at høre hvad folk har imod Darko.

                                Nej, Darko er ikke nogen god angriber eller angriber i det hele, dertil tager han alt for få løb i feltet.

                                Darko kommer ikke til at redde os i den næste sæson med mål. Men at han alligevel er så elendig har jeg svært ved at se.

                                En skrev, at "han ikke kan tæmme en badebold" efter Hobro-kampen. Jeg så ham ellers have 0 boldtab i løbet af kampen og gjorde det enkelt med sikre afleveringer. En spiller som Spelmann, hvis førsteberøinger hopper 5 meter væk fra ham, ham kan man da om nogen beskylde for "ikke at kunne tæmme en badebold"!

                                Hvis nogen skal have høvl efter Hobro-kampen, er det i min optik de fejl der giver Hobro mål - Toppel der dropper på en spids afslutning og Kasper Larsen der forsømmer at begå frispark på Quincy.

                                Resten af holdet havde farlige boldtab, der gav Hobro de omstillinger de levede på. Jeg talte ingen af disse fra Darko.

                                Han var ikke en farlig angriber, men han gjorde i det mindste ikke Hobro farligere - ligesom resten af holdet!!!

                                Comment

                                Working...
                                X