Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Så før da du ville ha mig til at overveje mine kriterier, på baggrund af at Superliga.dk havde givet ham den (og et link til en side, hvor han ikke blev noteret for assist) der havde du dette her, du skriver til mig nu i baghovedet? Eller nu hvor dit argument faldt til jorden, så er der "pludselig" tale om en pointe om subjektive vurderinger?

    Tyndt. Men enig i at vi skal være enige i at være uenige.

    MvH ChrisOB
    Tillad mig i øvrigt lige at nævne, at Falk ifølge det officielle Superliga.dk er noteret for 7 assists nu, hvorimod han på superstats.dk er noteret for 6.

    Argumentet vil tilsyneladende ikke dø.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Tillad mig i øvrigt lige at nævne, at Falk ifølge det officielle Superliga.dk er noteret for 7 assists nu, hvorimod han på superstats.dk er noteret for 6.

      Argumentet vil tilsyneladende ikke dø.
      Og jeg henviser til samme side, hvor du aller nederst kan se, at han kun er noteret for 6, mens der længere oppe står 7 ud for hans billede, så jeg kan kun konstatere, at Superliga.DK må lide lidt af skizofreni.

      :-)

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Jeg glemte en smiley i mit indlæg, bare hvis du skulle være af den opfatning, at jeg var seriøs
        Bare rolig mester, det var bestemt ikke min opfattelse. :-)

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Og jeg henviser til samme side, hvor du aller nederst kan se, at han kun er noteret for 6, mens der længere oppe står 7 ud for hans billede, så jeg kan kun konstatere, at Superliga.DK må lide lidt af skizofreni.

          :-)

          MvH ChrisOB
          Aller nederst står der da 7 - hvis man klikker på assist under 'toplister'?

          http://www.superliga.dk/liga

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Aller nederst står der da 7 - hvis man klikker på assist under 'toplister'?

            http://www.superliga.dk/liga
            Gå ind på Rasmus Falks profil inde under OB, trup, der står 7 lige under hans billede, mens der står 6 nederst hvor der står "turnerings oversigt" Der står 20 kampe, 6 assists.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Transfermarkt angiver Rasmus Falks assist-tal som 9 i ligaen, inkl. 1 mod AaB senest.

              http://www.transfermarkt.co.uk/rasmu.../spieler/89200

              Comment

              Working...
              X