Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jamen han er da et talent som blegnede her. Det er han jo langt fra den første det er overgået.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      hele 66% valgte ikke overraskende Joan som bedste spiller i 2.bundesliga i runde 2..
      Please tag dit Joan korstog over i offtopic som vi andre gør med tidligere spillere

      Comment


        Ja tak. Gider ikke høre mere om ham nu. Han er væk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Please tag dit Joan korstog over i offtopic som vi andre gør med tidligere spillere
          ..var ikke lige klar over at en sådan tråd fandtes, my bad:) Synes nu ellers at have læst på hovedforum, som er det eneste forum, som jeg ellers har postet i og fulgt med i, hvordan det går tidligere OB-spillere, bl.a. Tingager. Men ingen skade sket jeg poster i off-topic fremover:) Ellers besynderligt, at du lige måtte tjekke og forulempes i forbifarten i en tråd, som jo temmelig klart omhandler Joan

          Man kunne jo f.eks, springe over, hvis man ikke fandt tråden interessant eller vedkommende..

          Comment


            Vi har haft en lille snak med Joan omkring hans første tid i Bielefeld, og om han stadig følger OB. Det er nok mere interessant for nogen end for andre ;-)

            http://obstruktion.dk/edmundsson-foe...tadig-ob-taet/

            Comment


              Han læser simpelthen med på forummet, er jeg egentlig ret overrasket over.
              Dejligt at vide han har fået en god start i det tyske.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Han læser simpelthen med på forummet, er jeg egentlig ret overrasket over.
                Dejligt at vide han har fået en god start i det tyske.
                Det tror jeg seriøst at de fleste gør. Nogle mere end andre. Og nok mest når det går godt. Det er den menneskelige natur at være nysgerrige om hvad andre syntes om en og dens arbejde.

                Men....

                Makitabel = Joan

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det tror jeg seriøst at de fleste gør. Nogle mere end andre. Og nok mest når det går godt. Det er den menneskelige natur at være nysgerrige om hvad andre syntes om en og dens arbejde.

                  Men....

                  Makitabel = Joan
                  Det er jo det jeg siger!
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    Befriende ærlig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Befriende ærlig
                      Ja, han virker som en ærlig og ligefrem fyr, ham Joan. Håber det bedste for hans karriere.

                      Comment


                        Rigtigt godt interview! Giver i hvert fald mig et lidt mere sympatisk og menneskeligt billede af Joan, end jeg måske lige umiddelbart havde i forvejen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Rigtigt godt interview! Giver i hvert fald mig et lidt mere sympatisk og menneskeligt billede af Joan, end jeg måske lige umiddelbart havde i forvejen.
                          Jeg skal være den første til at indrømme, at da jeg fulgte Joan 'på afstand', var jeg måske ikke den store fan af ham. Men efter vi snakkede med ham nogle gange, både med mikrofonen tændt og slukket, ændrede jeg fuldstændigt syn på ham. Han er en utrolig flink og sympatisk mand. Han er meget ærlig, også omkring de ting, han selv kunne have gjort anderledes.
                          Han er meget ked af den måde, hans tid i klubben sluttede på, men selv i den periode hvor han ikke var i truppen, var han en af de første på træningsbanen.
                          Han har aldrig talt grimt om OB, og han mener det 100%, når han siger, at han ønsker klubben det bedste.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Jeg skal være den første til at indrømme, at da jeg fulgte Joan 'på afstand', var jeg måske ikke den store fan af ham. Men efter vi snakkede med ham nogle gange, både med mikrofonen tændt og slukket, ændrede jeg fuldstændigt syn på ham. Han er en utrolig flink og sympatisk mand. Han er meget ærlig, også omkring de ting, han selv kunne have gjort anderledes.
                            Han er meget ked af den måde, hans tid i klubben sluttede på, men selv i den periode hvor han ikke var i truppen, var han en af de første på træningsbanen.
                            Han har aldrig talt grimt om OB, og han mener det 100%, når han siger, at han ønsker klubben det bedste.
                            Meget sympatisk, helt sikkert ... og fedt at se at folk her bemærker det :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det tror jeg seriøst at de fleste gør. Nogle mere end andre. Og nok mest når det går godt. Det er den menneskelige natur at være nysgerrige om hvad andre syntes om en og dens arbejde.

                              Men....

                              Makitabel = Joan
                              ja simpelten Jeg kommenterer i kamptråde LIVE, mens jeg løber rundt på grønsværen, for jeg er hurtigere end min egen skygge.
                              I dette klip, så giver jeg den endnu et nøk! Jeg brillerer på banen, verfer Randers-spilleren væk, hamrer bolden fra 40 meter op i krydset, alt mens jeg nu også er TV-kommentator og husker at rose mig selv og sige tingene lige ud: Jeg siger: OBs med afstand bedste offensivspiller i efteråret (..og alle ved jo at jeg bare var endnu bedre i foråret og reddede røv for OB med mine mål, da de sædvanligere kegler oppe foran ikke kunne, så endnu en sæson i landets bedste række blev en realitet), og vent nu! Jeg er ikke færdig endnu med at multitaske! Jeg kommenterede også ivrigt her på forum kamptråden Randers vs. OB LIVE!

                              https://www.dailymotion.com/video/x5ckev0

                              Eller kunne forklaringen måske være at omverdenen, ikke kun Makitabel, vitterligt så Jóan Símun Edmundsson som OBs med afstand bedste offensive kort, havd synes du selv?

                              Det komiske her er vel at du var træt af at høre om mig, og bad mig om at skrive om mig selv i en anden tråd end tråden der hedder mit navn, hvorefter jeg nu så mig nødsaget at kommentere dit udbrud i min tråd.. Er du lidt lun på mig, eller hvad?

                              Comment

                              Working...
                              X