Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Klar melding, må man sige: du/I får mere ud af spillerne end langt de fleste 'faste' journalister - godt arbejde og tak.
    Ud fra hans præstationer virker det også logisk. Han havde helt afgørende aktioner i foråret, hvor man tænkte, at han var et kæmpe scoop. Der er sikkert både noget mentalt og formmæssigt over de udsving. Nu tænker jeg nok mere, at han er lidt svær at blive klog på, så håber han klør på og får løsnet lidt op for det talent, som han helt klart har.
    Enig. Dejligt med nogle konkrete svar. Men sådan er det måske når en fan stiller spørgsmål istedet for en journalist der har 12 min til at lave en gang clickbait..

    Nu venter vi bare på en god lang samtale med Jesper Hansen også

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Hvilket er fint. Han kom jo også fra Vejle, og får sikkert ikke så meget i løn. Hvilket han heller ikke er værd, så det må blive adios og tillykke til Randers eller Viborg med ham.
      Den holdning fatter jeg ærligt talt ikke en pløk af.

      Jeg synes, at Joan var rigtigt god og vigtig for os i sidste sæson. Han var holdets topscorer, på trods af at han ofte spillede på kanten, og han lavede nogle rigtigt vigtige mål for os i svære situationer i den sæson, bl.a. da han sætte os igang med et drømmehug i forårets første kamp mod Randers, så vi fik det rygstød og den positive start vi havde brug for, eller da han brød dødvandet og scorede til 1-0 i sæsonens måske vigtigste kamp i Århus, hvor uafgjort eller et nederlag havde gjort det meget svært at undgå en af de nederste fire pladser.

      I denne har han ikke været ligeså god nej, hvilket jeg tror bl.a. også skyldes, at han ikke har fået lov at spille en af de forreste pladser, hvor han har kunne bevæge sig mere frit og bruge sin evner som dybdeløber og ved at true forsvaret direkte. Alligevel er det ham der har bragt os foran i to ud af de seks sejre vi har fået i efteråret, og han har bevist, at han er en spiller der kan afgøre kampe og få ting til at ske, når det er svært og kampene er låste. Sådan nogle typer synes jeg ikke, at vi bare kan tillade os at smide væk, uden at have en god tro på, at vi kan finde noget bedre. Til sammenligning har Helenius to mål været en 1-3 reducering og en scoring til 2-0 der i den grad lignede i selvmål. Han har slet ikke vist, at han kan afgøre kampe for os, og han får givetvis noget nær det dobbelte af, hvad Joan får i løn.

      Jeg græder ikke snot, hvis Joan stopper til sommer, men hvis han ikke skal fortsætte og ikke har gjort sig fortjent til en lønforhøjelse ift. den sikkert ret gennemsnitlige løn han får sammenlignet med resten af truppen, så forventer jeg, at det er fordi, at man kan hive noget ind som vi kan have klare forhåbninger til har større kvalitet. Og det vil jeg gerne have lov at se, før jeg tror på det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Hvilket er fint. Han kom jo også fra Vejle, og får sikkert ikke så meget i løn. Hvilket han heller ikke er værd, så det må blive adios og tillykke til Randers eller Viborg med ham.
        Nu viste ham ja også rigtig gode takter sjdste forår. Dertid var ham rigtig god men fald tilbage derefter desværre. Måske det var en fejl at klippe håret. Med håret tabte ham også farlighed og kreativitet.
        Men hvad jeg helt sikker ikke vil savne hvis ham rykker videre er den film ham viser igen og igen. Det er meget usmageligt.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Den holdning fatter jeg ærligt talt ikke en pløk af.

          Jeg synes, at Joan var rigtigt god og vigtig for os i sidste sæson. Han var holdets topscorer, på trods af at han ofte spillede på kanten, og han lavede nogle rigtigt vigtige mål for os i svære situationer i den sæson, bl.a. da han sætte os igang med et drømmehug i forårets første kamp mod Randers, så vi fik det rygstød og den positive start vi havde brug for, eller da han brød dødvandet og scorede til 1-0 i sæsonens måske vigtigste kamp i Århus, hvor uafgjort eller et nederlag havde gjort det meget svært at undgå en af de nederste fire pladser.

          I denne har han ikke været ligeså god nej, hvilket jeg tror bl.a. også skyldes, at han ikke har fået lov at spille en af de forreste pladser, hvor han har kunne bevæge sig mere frit og bruge sin evner som dybdeløber og ved at true forsvaret direkte. Alligevel er det ham der har bragt os foran i to ud af de seks sejre vi har fået i efteråret, og han har bevist, at han er en spiller der kan afgøre kampe og få ting til at ske, når det er svært og kampene er låste. Sådan nogle typer synes jeg ikke, at vi bare kan tillade os at smide væk, uden at have en god tro på, at vi kan finde noget bedre. Til sammenligning har Helenius to mål været en 1-3 reducering og en scoring til 2-0 der i den grad lignede i selvmål. Han har slet ikke vist, at han kan afgøre kampe for os, og han får givetvis noget nær det dobbelte af, hvad Joan får i løn.

          Jeg græder ikke snot, hvis Joan stopper til sommer, men hvis han ikke skal fortsætte og ikke har gjort sig fortjent til en lønforhøjelse ift. den sikkert ret gennemsnitlige løn han får sammenlignet med resten af truppen, så forventer jeg, at det er fordi, at man kan hive noget ind som vi kan have klare forhåbninger til har større kvalitet. Og det vil jeg gerne have lov at se, før jeg tror på det.
          100% enig i det hele. Edmunsson har vist kvaliteter, selv i de knapt så stærke perioder, og matchafgørende kvalitet i angrebet er en dyrebar ting.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Den holdning fatter jeg ærligt talt ikke en pløk af.

            Jeg synes, at Joan var rigtigt god og vigtig for os i sidste sæson. Han var holdets topscorer, på trods af at han ofte spillede på kanten, og han lavede nogle rigtigt vigtige mål for os i svære situationer i den sæson, bl.a. da han sætte os igang med et drømmehug i forårets første kamp mod Randers, så vi fik det rygstød og den positive start vi havde brug for, eller da han brød dødvandet og scorede til 1-0 i sæsonens måske vigtigste kamp i Århus, hvor uafgjort eller et nederlag havde gjort det meget svært at undgå en af de nederste fire pladser.

            I denne har han ikke været ligeså god nej, hvilket jeg tror bl.a. også skyldes, at han ikke har fået lov at spille en af de forreste pladser, hvor han har kunne bevæge sig mere frit og bruge sin evner som dybdeløber og ved at true forsvaret direkte. Alligevel er det ham der har bragt os foran i to ud af de seks sejre vi har fået i efteråret, og han har bevist, at han er en spiller der kan afgøre kampe og få ting til at ske, når det er svært og kampene er låste. Sådan nogle typer synes jeg ikke, at vi bare kan tillade os at smide væk, uden at have en god tro på, at vi kan finde noget bedre. Til sammenligning har Helenius to mål været en 1-3 reducering og en scoring til 2-0 der i den grad lignede i selvmål. Han har slet ikke vist, at han kan afgøre kampe for os, og han får givetvis noget nær det dobbelte af, hvad Joan får i løn.

            Jeg græder ikke snot, hvis Joan stopper til sommer, men hvis han ikke skal fortsætte og ikke har gjort sig fortjent til en lønforhøjelse ift. den sikkert ret gennemsnitlige løn han får sammenlignet med resten af truppen, så forventer jeg, at det er fordi, at man kan hive noget ind som vi kan have klare forhåbninger til har større kvalitet. Og det vil jeg gerne have lov at se, før jeg tror på det.
            Det er fair. Jeg er ikke faldet på halen over ham, og argumentationen med, at han scorede flotte mål hist og her, synes jeg ikke kan bruges helt. Rasmus Jønsson (var han ikke topscorer sidste år egentlig?) har også scoret en række flotte og vigtige mål, men jeg må indrømme at jeg også gerne ser ham hen hvor peberet gror.

            Jeg brokker mig ikke hvis Joan bliver, hvis han er tiltænkt en rolle som indskifter f.eks. Jeg mener, han er self god nok til at være i truppen, men jeg vil hellere se en anden inde omkring holdet.

            Comment


              HVIS han skal blive, skal det være med den klausul at for hvert filmforsøg koster det en månedsløn. Så sølle adfærd forventer jeg mig af Ronaldo-typer, ikke af en OB’er.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                ja den er soleklar. Joan vil have mere i løn og det vil JH ikke give da han ikke har præsteret over en længere periode..
                Noter lige at jeg er enig med JH :-)

                Er jeg ved at have udlignet den øl jeg skylder dig ?
                Min påstand om at Joan kun præsterer over middel 1/4 af kampene middel 1/2 og ringe 1/4 står jeg jo stadig ved ;-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  HVIS han skal blive, skal det være med den klausul at for hvert filmforsøg koster det en månedsløn. Så sølle adfærd forventer jeg mig af Ronaldo-typer, ikke af en OB’er.

                  Ha ha ja det ville sgu være en fed klausul ��
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Det er fair. Jeg er ikke faldet på halen over ham, og argumentationen med, at han scorede flotte mål hist og her, synes jeg ikke kan bruges helt. Rasmus Jønsson (var han ikke topscorer sidste år egentlig?) har også scoret en række flotte og vigtige mål, men jeg må indrømme at jeg også gerne ser ham hen hvor peberet gror.

                    Jeg brokker mig ikke hvis Joan bliver, hvis han er tiltænkt en rolle som indskifter f.eks. Jeg mener, han er self god nok til at være i truppen, men jeg vil hellere se en anden inde omkring holdet.
                    Helt enig .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Noter lige at jeg er enig med JH :-)

                      Er jeg ved at have udlignet den øl jeg skylder dig ?
                      Min påstand om at Joan kun præsterer over middel 1/4 af kampene middel 1/2 og ringe 1/4 står jeg jo stadig ved ;-)
                      Tænker at jeg stadig har en bundsjat tilgode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Den holdning fatter jeg ærligt talt ikke en pløk af.

                        Jeg synes, at Joan var rigtigt god og vigtig for os i sidste sæson. Han var holdets topscorer, på trods af at han ofte spillede på kanten, og han lavede nogle rigtigt vigtige mål for os i svære situationer i den sæson, bl.a. da han sætte os igang med et drømmehug i forårets første kamp mod Randers, så vi fik det rygstød og den positive start vi havde brug for, eller da han brød dødvandet og scorede til 1-0 i sæsonens måske vigtigste kamp i Århus, hvor uafgjort eller et nederlag havde gjort det meget svært at undgå en af de nederste fire pladser.

                        I denne har han ikke været ligeså god nej, hvilket jeg tror bl.a. også skyldes, at han ikke har fået lov at spille en af de forreste pladser, hvor han har kunne bevæge sig mere frit og bruge sin evner som dybdeløber og ved at true forsvaret direkte. Alligevel er det ham der har bragt os foran i to ud af de seks sejre vi har fået i efteråret, og han har bevist, at han er en spiller der kan afgøre kampe og få ting til at ske, når det er svært og kampene er låste. Sådan nogle typer synes jeg ikke, at vi bare kan tillade os at smide væk, uden at have en god tro på, at vi kan finde noget bedre. Til sammenligning har Helenius to mål været en 1-3 reducering og en scoring til 2-0 der i den grad lignede i selvmål. Han har slet ikke vist, at han kan afgøre kampe for os, og han får givetvis noget nær det dobbelte af, hvad Joan får i løn.

                        Jeg græder ikke snot, hvis Joan stopper til sommer, men hvis han ikke skal fortsætte og ikke har gjort sig fortjent til en lønforhøjelse ift. den sikkert ret gennemsnitlige løn han får sammenlignet med resten af truppen, så forventer jeg, at det er fordi, at man kan hive noget ind som vi kan have klare forhåbninger til har større kvalitet. Og det vil jeg gerne have lov at se, før jeg tror på det.
                        Jeg har det egentlig meget ligesom mckellberg.

                        Han scorede rigtigt nok nogle flotte og vigtige mål sidste forår, men spillemæssigt imponerede han mig aldrig for alvor. Tror lidt de enkeltpræstationer forblænder lidt og det mere er hans sande niveau vi ser nu. I mine øjne er han i bedste fald en middelmådig superligaspiller.

                        Man kan så sige, at vi godt kan bruge middelmådige spillere i vores situation. For den rette pris er jeg heller ikke imod en forlængelse, men jeg tror han ville kræve en af de større lønposter i vores trup. Og bare fordi andre, der præsterer mindre får mere behøver man ikke gøre det samme med ham.

                        Og jeg mener egentlig han også har fået chancer i angrebet i denne sæson og bare ikke grebet dem. Var jeg træner havde Festersen nok fået noget spilletid på bekostning af ham i denne sæson. Men det er også fordi jeg grundlæggende bedre kan lide ham som spillertype.
                        Last edited by Agbre; 23-01-2018, 10:09.

                        Comment


                          Meget må stå og falde med det forår han præsterer nu her. Jeg vil klart sige at vi kan finde bedre spillere end Joan, hvis han præsterer som i efteråret. Omvendt var han en stor profil i sidste sæson. Det virker som om at han er en spiller, hvor rytmen skal være på plads. I efteråret bøvlede han med skader i starten, og kom aldrig rigtig igang. Sidste år var han ikke skadet, og viste stærke takter. Derfor vil en god opstart nu her, måske betyde at vi ser en markant stærkere Joan. Han har også en del at bevise, for vi forlænger ikke med ham, hvis niveauet ikke hæves, og så kan han pludselig se langt efter en bedre kontrakt, hvilket han sagtens kunne have været på vej til, hvis han fortsatte takterne fra sidste sæson. Såfremt vinduet er slut for os, er det helt essentielt at Joan i hvert fald finder sit gamle niveau, for han var altså rigtig stærk sidste forår, og har både teknik, skudstyrke og farlighed til at gøre os mere giftige end vi har vist os frem hidtil i sæsonen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Jeg har det egentlig meget ligesom mckellberg.

                            Han scorede rigtigt nok nogle flotte og vigtige mål sidste forår, men spillemæssigt imponerede han mig aldrig for alvor. Tror lidt de enkeltpræstationer forblænder lidt og det mere er hans sande niveau vi ser nu. I mine øjne er han i bedste fald en middelmådig superligaspiller.

                            Man kan så sige, at vi godt kan bruge middelmådige spillere i vores situation. For den rette pris er jeg heller ikke imod en forlængelse, men jeg tror han ville kræve en af de større lønposter i vores trup. Og bare fordi andre, der præsterer mindre får mere behøver man ikke gøre det samme med ham.

                            Og jeg mener egentlig han også har fået chancer i angrebet i denne sæson og bare ikke grebet dem. Var jeg træner havde Festersen nok fået noget spilletid på bekostning af ham i denne sæson. Men det er også fordi jeg grundlæggende bedre kan lide ham som spillertype.
                            Lige præcis, og en klub i vores forfatning, kan naturligvis ikke kræve bedre spillere end Joan som breddespiller. Han ville trods alt gå ind i starteren på flere andre hold i Suppen, og umiddelbart er vores niveau ikke til, at en spiller som ham ikke kan figurere i truppen.

                            Det skal blot være til den rette pris, som du også nævner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Jeg har det egentlig meget ligesom mckellberg.

                              Han scorede rigtigt nok nogle flotte og vigtige mål sidste forår, men spillemæssigt imponerede han mig aldrig for alvor. Tror lidt de enkeltpræstationer forblænder lidt og det mere er hans sande niveau vi ser nu. I mine øjne er han i bedste fald en middelmådig superligaspiller.

                              Man kan så sige, at vi godt kan bruge middelmådige spillere i vores situation. For den rette pris er jeg heller ikke imod en forlængelse, men jeg tror han ville kræve en af de større lønposter i vores trup. Og bare fordi andre, der præsterer mindre får mere behøver man ikke gøre det samme med ham.

                              Og jeg mener egentlig han også har fået chancer i angrebet i denne sæson og bare ikke grebet dem. Var jeg træner havde Festersen nok fået noget spilletid på bekostning af ham i denne sæson. Men det er også fordi jeg grundlæggende bedre kan lide ham som spillertype.

                              Syntes eksembelvis han spillede ringe i Aalborg men scorede 2 mål .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Syntes eksembelvis han spillede ringe i Aalborg men scorede 2 mål .
                                Og hold nu kæft, hvor har OB bare brug for spillere der kan lave mål, også når de ikke spiller godt. Kig på spillere som Helenius, AK, Greve og Jönsson, det er i den grad typer der må betegnes som medgangsspillere og som kan være meget meget langt fra at få ting til at ske rent offensivt, når spillet ikke kører. Og det er ret tit at spillet ikke kører i OB, skulle jeg hilse at sige.

                                Joan har scoret eller assisteret 26% af alle vores mål det sidste 1½ år, han har afgjort en række kampe, og han leverer altid en fighter indsats, modsat visse andre. Det er naivt at tro, at truppen ikke mister noget åbenlys kvalitet og killerinstinkt, som man ikke bare lige erstatter så let som ingenting.

                                Comment

                                Working...
                                X