Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
    forhåbentlig tænkt, og aflønnet, som udviklingsspiller ...vi har 2-3 angribere - festersen og AK, og Greve.... så vi klarer os nok, selvom Zohore sælges..
    Bestemt ikke. Han er købt som vores nye venstrekant der til sommer skal kæmpe mod Yao om pladsen

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Bestemt ikke. Han er købt som vores nye venstrekant der til sommer skal kæmpe mod Yao om pladsen
      *suk* (my humble opinion, og jeg har før taget fejl ;-) ... )

      Comment


        #18
        I modsætning til Kryger og Mikkelsen som også er hentet i 1. Div, så synes jeg ham her har forudsætningerne til at få succes i superligaen, fordi han har den her gode teknik og fart, som gør han har den x-factor ethvert hold har brug for. Om han så formår at få talentet indfriet på højeste niveau, er lidt et sats. Nu har han, hvis Falk bliver et halvt år til at blive spillet ind og vurderet og så må vi se om vi skal finde noget bedre til sommer. I hvert fald altid spændende med de her typer spillere, og han ønskes i hvert fald velkommen herfra. Jeg tror han bliver god når han får bedre spillere omkring sig.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Bestemt ikke. Han er købt som vores nye venstrekant der til sommer skal kæmpe mod Yao om pladsen
          Det er jeg også overbevist om. Foråret kan så ende med at fortælle, om det er en for tynd besætning.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det er jeg også overbevist om. Foråret kan så ende med at fortælle, om det er en for tynd besætning.
            Hvilket er perfekt. Det er godt at tage nogle chance her i foråret, og så kan vi kigge på det igen til sommer. Chancen er værd at tage.. Han virker spændende. Bliver godt at følge alle de nye.. Og gamle selvfølgelig.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det er jeg også overbevist om. Foråret kan så ende med at fortælle, om det er en for tynd besætning.
              Hvis han er købt som 1.valg til venstre kant, så ser jeg ingen grund til at give plads til Fal$k... Desler skal jo gerne sidde tungt på modsatte side med Lund bag sig, og ElMak + Izunna på CM. Og så er Fester og AK47 jo oplagt i front, da de begge er langt mere målfarlige, end vores FCK'er...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Bestemt ikke. Han er købt som vores nye venstrekant der til sommer skal kæmpe mod Yao om pladsen
                Well, vi har ikke set nogen af dem i kamp endnu, og begge skal lige ind i truppen. Det er vel en signing som siger, at vi stadig har en økonomi at tænke på, som gør at vi ikke kan hente spillere fra højere lag til alle pladser.

                Velkommen til Jóan. (som vel nærmest udtales 'Jørn'?? - og må være ca. samme navn)

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Mine 5 cent.

                  Lidt en pølsemandens Falk, og det menes positivt.

                  En teknisk rigtigt dygtig spiller med bolden på fødderne med sine besnærende driblinger. En spiller der gerne vil udfordre og som gerne vil trække ind centralt og gå med i hurtige kombinationer. Han skyder en ganske fin fart, og så har han lært at lave mål i Vejle, hvad han øjensynligt har haft problemer med førhen.

                  Han har været lidt nat og dag i de kampe, jeg har set ham i. I nogle har han været meget dominerende, hele tiden søgt spillet og været klart en af de bedste på banen. I nogle har han været totalt usynlig, er ikke lykkedes med noget som helst, og set lidt lad ud på bedste Emil Larsen-manér.

                  En spiller jeg helt klart godt kan se nogle perspektiver i, men som måske også kan risikere, at tingene bliver for svære i Superligaen, og så er han nok ikke den bedste i modgang.

                  En vel relativt low risk/high reward spiller, som en klub som OB skal forsøge sig med en gang i mellem. Helt klart bedre end folk som Kryger og Mikkelsen, som vi ved er leverpostej.
                  Fedt indspark. Nu skal man ikke lægge for meget i en youtube video - men jeg bemærkede da at Thygesen, og ham den anden sagde: "Vi ved jo hvad han kan, men han skal bare gøre det oftere" Den slags kræver selvtillid, men det kan også komme i takt med man får bedre medspillere, omkring sig.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Well, vi har ikke set nogen af dem i kamp endnu, og begge skal lige ind i truppen. Det er vel en signing som siger, at vi stadig har en økonomi at tænke på, som gør at vi ikke kan hente spillere fra højere lag til alle pladser.

                    Velkommen til Jóan. (som vel nærmest udtales 'Jørn'?? - og må være ca. samme navn)
                    Enig. Vi kan hente profiler.. Bare ikke kun profiler.
                    Men der er nu stadig en logik i denne signing og kontrakt længde..
                    Det kan man ikke påstå omkring mange andre de senere år der kom fra 1.div

                    Comment


                      #25
                      Det dur bare ikke. Jeg sagde i Krystalkugle transferquizzen, at vi ikke hentede nogen i 1. division - gå væk

                      Nej velkommen til. Jeg kender ham kun fra det der "berømte" mål der allerede er linket til. Som andre siger, så dyr kan han ikke have været.

                      Han har en god alder for et gennembrud.

                      Vi var ved at være for tynde, noget skulle ind og jeg vil hellere ham her end Fellah, der var min mavefornemmelse rigtig skidt, her er jeg oppe på neutral mavefornemmelse.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                        Fedt indspark. Nu skal man ikke lægge for meget i en youtube video - men jeg bemærkede da at Thygesen, og ham den anden sagde: "Vi ved jo hvad han kan, men han skal bare gøre det oftere" Den slags kræver selvtillid, men det kan også komme i takt med man får bedre medspillere, omkring sig.
                        Det samme jeg selv bed mærke i. Mon ikke bedre medspillere vil skabe baggrund for mere af den slags. Vi håber i hvert fald. :-)

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Det dur bare ikke. Jeg sagde i Krystalkugle transferquizzen, at vi ikke hentede nogen i 1. division - gå væk

                          Nej velkommen til. Jeg kender ham kun fra det der "berømte" mål der allerede er linket til. Som andre siger, så dyr kan han ikke have været.

                          Han har en god alder for et gennembrud.

                          Vi var ved at være for tynde, noget skulle ind og jeg vil hellere ham her end Fellah, der var min mavefornemmelse rigtig skidt, her er jeg oppe på neutral mavefornemmelse.

                          Comment


                            #28
                            Vejles fans virker ret kede af at miste Edmundsson.

                            Tjek Vejle Boldklubs Facebookside. Der er nogle få bitre udmeldinger og temmelig mange positive ytringer om ham.

                            https://da-dk.facebook.com/VejleBoldklub

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Vejles fans virker ret kede af at miste Edmundsson.

                              Tjek Vejle Boldklubs Facebookside. Der er nogle få bitre udmeldinger og temmelig mange positive ytringer om ham.

                              https://da-dk.facebook.com/VejleBoldklub
                              Jo jo. Jeg har også lige sendt en sms til min vb ven for at høre. Mener bestemt at han har nævnt ham i positive vendinger før

                              Comment


                                #30
                                Steen Thycosen

                                Vejle sportschef, Steen Thycosen, siger, at klubben er blevet godt betalt for spilleren.
                                - Der har været ført fair forhandlinger med OB, hvor vi er blevet enige om en pris og er mødtes på et for os fornuftigt beløb.
                                - Vi er kede af at miste Jóan Símun Edmundsson til OB, men det er en del af det at være sportschef i en 1. divisionsklub, at man sender spillere videre i systemet.
                                - Vi er som klub stolte over, at vi har været med til at gøre en spiller attraktiv for en klub i den bedste danske fodboldrække, siger Steen Thychosen.

                                Comment

                                Working...
                                X