Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HB Køge - OB Livestreames på TV2 Fyn.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
    Tv2/Fyn, som er en regional tv-station (ikke lokal), dækker nu faktisk en del 'små' arrangementer, der har en mindre gruppe fynboeres store interesse, på deres egen kanal.

Men enig, deres sportsdækning kunne sagtens opimeres.
    Præcis. Nu ser jeg ikke meget Tv2/Fyn, da jeg ikke har noget tv-signal, men hele grundlaget for deres eksistens er jo netop dækningen af de lokale arrangementer, og som public service skal de også dække nicheområder, som ikke lige har flertallets interesse. Jeg har dog bidt mærke i at deres rapportager fra f.eks. Tinderbox og Eventyrløbet har været af ret høj kvalitet...
    Mht. sport, så kan jeg forestille mig, at rettighedspriserne har stor betydning for, at de ikke viser mere sport, end de gør. Når de viser mål fra superligakampene, har jeg lagt mærke til, at det ofte er optaget med deres eget kamera, som de har opstillet på stadion :D

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
      Præcis. Nu ser jeg ikke meget Tv2/Fyn, da jeg ikke har noget tv-signal, men hele grundlaget for deres eksistens er jo netop dækningen af de lokale arrangementer, og som public service skal de også dække nicheområder, som ikke lige har flertallets interesse. Jeg har dog bidt mærke i at deres rapportager fra f.eks. Tinderbox og Eventyrløbet har været af ret høj kvalitet...
      Mht. sport, så kan jeg forestille mig, at rettighedspriserne har stor betydning for, at de ikke viser mere sport, end de gør. Når de viser mål fra superligakampene, har jeg lagt mærke til, at det ofte er optaget med deres eget kamera, som de har opstillet på stadion :D
      Nu handler det jo ikke om at sende live fra sportsarrangementer, men at afdække historier hos de større sportslige flagskibe man har i regionen, sådan som Fyens Stiftstidende generelt er ganske gode til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Nu handler det jo ikke om at sende live fra sportsarrangementer, men at afdække historier hos de større sportslige flagskibe man har i regionen, sådan som Fyens Stiftstidende generelt er ganske gode til.
        Arh, det har du sikkert en pointe i.

Comment

De links der er herinde samt på tv2fyns egen hjemmeside, der er kampen ikke på programmet - kun nyhederne fra kl. 12.30.

Er det bare mig der fumler rundt og ikke kan finde det, eller viser de ikke kampen alligevel?

Comment

Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
            De links der er herinde samt på tv2fyns egen hjemmeside, der er kampen ikke på programmet - kun nyhederne fra kl. 12.30.

Er det bare mig der fumler rundt og ikke kan finde det, eller viser de ikke kampen alligevel?
            Den kommer kun som livestream på nettet, nok derfor at den ikke figurerer i nogen programoversigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Den kommer kun som livestream på nettet, nok derfor at den ikke figurerer i nogen programoversigt.
              De har lige opdateret med det direkte stream på deres forside :)

Comment

Det var måske en idé at rose dem på deres Facebook-side, så de ved, at vi er glade for initiativet. :-)
                Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!

Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

Comment

Hvis folk ikke har set det er opstillingen lagt op på ob.dk
                  http://www.ob.dk/artikel/opstillingen-mod-hb-koege.aspx
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

Comment

25. Maksym Koval

24. Oliver Lund – 3. Frederik Tingager – 5. Lasse Nielsen – 20. Jacob Barrett

19. Mikkel Desler – 18. Azer Busuladzic – 8. Mohamed El-Makrini – 9. Rasmus Falk

28. Anders K. Jacobsen – 10. Rasmus Festersen

Bænken:
                    6. Mohammed Diarra
                    11. Lucas Jensen
                    14. Jens Jakob Thomasen
                    15. Izunna Uzochukwu
                    21. Mathias Greve
                    26. Yao
                    27. Casper Radza
                    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                    Kristian Morre

Comment

Der er god fart på til at starte med, ikke meget holden på bolden.

Comment

Nogen der har et direkte link til streamet, jeg kan ikke finde det på linket på første side?

Comment

Ah. Fandt det!

http://www.tv2fyn.dk/ - hvis andre ikke kan se det.

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Nogen der har et direkte link til streamet, jeg kan ikke finde det på linket på første side?
                            http://www.tv2fyn.dk/

Scroll lidt ned på siden - der er det direkte på siden.

Comment

På min skærm er der intet???

Comment

Tak

Comment

Working...
                                X