Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er både pinligt og kvalmende, at man som fan kan have et bedre billede af truppens formåen end træneren og klubbens sportslige ledelse.
    Men det skriger jo til himlen om niveauet på sportsdirektøren! For det billede du satte op var jo satme næsten den generelle holdning blandt fans! Jeg synes vi har fejlet bigtime på alle parameter i klubben, både internt og fanpleje og ALT hvad der har med mit elskede OB at gøre. Vi agere som en klub spiller midt i første division :(.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det er både pinligt og kvalmende, at man som fan kan have et bedre billede af truppens formåen end træneren og klubbens sportslige ledelse.
      Ja det er i den grad pinligt og kvalmende. Du har jo, punkt for punkt, ramt selve virkeligheden, som den er.

      På forkant, ikke bagklog.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det er både pinligt og kvalmende, at man som fan kan have et bedre billede af truppens formåen end træneren og klubbens sportslige ledelse.
        Satme en flot analyse set i bakspejlet! Den rammer jo 100 procent, og desværre var vi mange, som kunne se samme udvikling. Det efterlader to scenarier, som faktisk er lige uhyggelige.

        1. En gruppe fodboldfans kender deres klub og fodboldstrategi bedre end den profesionelle sportsdirektør, som har været i gamet i over tyve år.

        2. Jesper Hansen har ikke haft råd til andet end dette skrabede hold af divisionsspillere og udenlandske lykkeriddere. Det er i sig selv ikke en undskyldning for den manglende succes, da en bedre sportsdirektør godt ville kunne have sammensat en slagkraftig trup i den tid, hvor JH har været her og med samme budget. Det uhyggelige i det tilfælde er, at den eneste løsning er en ny og klart bedre sportsdirektør, som får samme skrabede budget at arbejde med, fordi Thorborg har fået noget nyt legetøj, som er sjovere end OB.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          Det bedste jeg har set fra Greve, det er når han har spillet foran Lund i højresiden... Billig baggrund måske, men jeg synes deres præstation i Vejle var super god, og de fungerer bare godt sammen i den side... I Vejle kastede det også to Greve assists af sig, hvor han i begge tilfælde netop får bolden af Lund... og Lund der i øvrigt også selv fik en assist også...

          Kunne godt tænke mig at se lidt mere til den konstellation end vi har gjort...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment

          Working...
          X