Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Casper Radza
Collapse
X
-
ydmyg er han da og det er yderst sympatisk. Jeg kan dog godt blive lidt bekymret over at han tilsyneladende er klart 3. valg i fht. vores "dynamiske duo" der spiller når de ikke er skadede. ANYWAYS tiden vil vise om talentet bærer igennem, og om han forlænges og forfremmes til 2. keeper inden længeOprindeligt indsendt af Studenten Se indlægDejlig indstilling til tingene. Bliver spaendende at foelge hans fortsatte udvikling.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
er det ikke lidt tidligt? han er lige blevet rykket op i sommers, giv ham nu lige tid til at vende sig til det højere niveau han er kommet op påOprindeligt indsendt af manner Se indlægydmyg er han da og det er yderst sympatisk. Jeg kan dog godt blive lidt bekymret over at han tilsyneladende er klart 3. valg i fht. vores "dynamiske duo" der spiller når de ikke er skadede. ANYWAYS tiden vil vise om talentet bærer igennem, og om han forlænges og forfremmes til 2. keeper inden længe
Comment
-
Skulle vi ikke lige lade ham spille en kamp for klubben, før han er førstevalg?Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægVigtigt!!
Få ham nu smidt ind i start-11 og lade Toppel+JC agere backup
http://www.bold.dk/nyt/OB-forlaenger...ndsholdskeeper
Comment
-
Der er vel ingen grund til at tegne en fem-årig, hvis han ikke kan spille sig på førsteholdet? En målmand der ikke spiller, er i forvejen ikke noget værd, så man ville ikke tjene på ham alligevel. Derudover er det vel meget sundt at man ikke bare kan sidde på sin røv og være sikret i fem år. Jeg synes det er fint, at man skal vise noget før man får en lang kontrakt. Så meget burde vi have lært af N'Koum og Timmi Who.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægLækkert nok, men hvorfor kun en 2 årig forlængelse. Han burde have en langvarig forlængelse hvis det er meningen han skal være førstevalget i OB"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment

Comment