Jeg foretrækker danske spillere..Er ligeglad med unge mænd fra fremmede lande. De vil altid demonstrere hvor sygt fodbold er blevet. Jeg tror det langsomt signer hen. Råddent.
Jeg foretrækker danske spillere..Er ligeglad med unge mænd fra fremmede lande. De vil altid demonstrere hvor sygt fodbold er blevet. Jeg tror det langsomt signer hen. Råddent.
Det mest opsigtsvækkende i en temmelig begivenhedsløs første halvleg var vel at vores afrikaner (eller mere korrekt vel: med afrikanske rødder) spillede med bare arme og bare ben!!!
Yao spillede da først i 2. halvleg, så vidt jeg har forstået?
Det mest opsigtsvækkende i en temmelig begivenhedsløs første halvleg var vel at vores afrikaner (eller mere korrekt vel: med afrikanske rødder) spillede med bare arme og bare ben!!!
Hvordan er det nu, "vi" plejer at sige, når resultatet i en træningskamp ikke lige flasker sig, som man måske ville forvente?
Noget i stil med: "Skidt pyt - det er jo bare en træningskamp, og vi har en tung opstart". Dvs. træningskampens resultat er uden den store betydning.
NÅR OB så vinder en træningskamp, så er det et vigtigt resultat, der viser at OB er på rette vej :D
Nej, alt kan ske. Men det vi har indtil videre er, at han er på U19, træner med ligatruppen en gang imellem, men skulle være klar til at rykke op til sommer. Men muligvis om det ikke kan ske før. Det må tiden og transfervinduet vise.
Tror lige så meget det er noget man skriver for at fjerne presset..
Leave a comment: