Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp: Helsingør - Odense BK.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægMåske noget i den her stil:
Koval
Lund - Hallgrimur - Tingager - Ari
Desler - El Makrini - Izzunna - Greve
Zohore - Festersen
Alternativer: AK47, JJT, Lasse, Magnus P., Azer, , Falkesgaard, Barrett,
Yao, Lucas J., Radza.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægUmiddelbart håber jeg ikke at startopstillingen fra hverken 1 eller 2 halvleg bliver bare i nærheden af vores start 11´er mod GF den 26.
Men derfor vil man da helst ikke tabe til Horsens.
Koval
Lund - Hallgrimur - Tingager - Ari
Desler - El Makrini - Izzunna - Greve
Zohore - Festersen
Alternativer: AK47, JJT, Lasse, Magnus P., Azer, , Falkesgaard, Barrett,
Yao, Lucas J., Radza.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvis man skal tror Resultat.dk, så hed målscoreren til 1-0 "Frilober" ... det lyder mere som en beskrivelse af målet :D.
Leave a comment:
-
Umiddelbart håber jeg ikke at startopstillingen fra hverken 1 eller 2 halvleg bliver bare i nærheden af vores start 11´er mod GF den 26.
Men derfor vil man da helst ikke tabe til Horsens.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægslut - taber 1-2.
Leave a comment:
-
-
Odense_Boldklub @Odense_Boldklub 2 minfor 2 minutter siden 82. Stor mulighed til først Falk dernæst Aasgaard men fortsat 2-1 til Horsens. #obdk
Leave a comment:
-
Odense_Boldklub @Odense_Boldklub 3 min.3 minutter siden 70. stadig 2-1 til Horsens og langt mellem målchancerne. #obdk
Odense_Boldklub @Odense_Boldklub 3 min.3 minutter siden
72. Høgstad ind for AK. #obdk
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægOdense_Boldklub @Odense_Boldklub 7 min.7 minutter siden 62. Horsens scorer til 2-1 efter omstilling. #obdk
Leave a comment:
-
Odense_Boldklub @Odense_Boldklub 7 min.7 minutter siden 62. Horsens scorer til 2-1 efter omstilling. #obdk
Leave a comment:
-
Diarra med endnu et langskud... Det er mig en gåde, hvorfor han aldrig har fået den chance på den centrale midtbane, når han nu i sin tid blev sammenlignet med P. Viera....
Og når mad læser her, undrer det mig endnu mere, at han har skulle spille i forsvaret :
http://www.ob.dk/artikel/ob-henter-m...-frankrig.aspxLast edited by MESSI_FAN; 24-01-2016, 13:05.
Leave a comment:
Leave a comment: