Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp: Helsingør - Odense BK.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Onkel Riffel
    replied
    Der er lagt en håndfuld billeder, og lidt kommentarer op på Skygger over Ådalens Facebookside, hvis nogle var interesserede.

https://www.facebook.com/SkyggerOverAdalen/

Leave a comment:

• René
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg foretrækker danske spillere..Er ligeglad med unge mænd fra fremmede lande. De vil altid demonstrere hvor sygt fodbold er blevet. Jeg tror det langsomt signer hen. Råddent.
    For meget snaps i går?

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Jeg foretrækker danske spillere..Er ligeglad med unge mænd fra fremmede lande. De vil altid demonstrere hvor sygt fodbold er blevet. Jeg tror det langsomt signer hen. Råddent.

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Ooookay. Troede vi snakkede om Yao eller Momo. Men Egypten er selvfølgelig også en slags Afrika

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
    Har Makrini ikke marokkanske rødder? (derfor min parentes) Det var tihvertifald ham der i første halvleg optrådte som viking!
    Nåh okay

Leave a comment:

• BLS
    replied
    Har Makrini ikke marokkanske rødder? (derfor min parentes) Det var tihvertifald ham der i første halvleg optrådte som viking!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Yao spillede da først i 2. halvleg, så vidt jeg har forstået?
    Hmmm. Ja det er da også korrekt..

BLS?

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Det mest opsigtsvækkende i en temmelig begivenhedsløs første halvleg var vel at vores afrikaner (eller mere korrekt vel: med afrikanske rødder) spillede med bare arme og bare ben!!!
    Yao spillede da først i 2. halvleg, så vidt jeg har forstået?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Det mest opsigtsvækkende i en temmelig begivenhedsløs første halvleg var vel at vores afrikaner (eller mere korrekt vel: med afrikanske rødder) spillede med bare arme og bare ben!!!
    Elsker ham allerede

Leave a comment:

• andlox
    replied
    En ægte viking!

Leave a comment:

• BLS
    replied
    Last edited by BLS; 22-01-2016, 18:13.

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 1 minfor 1 minut siden Slut i Hornbæk. OB og Helsingør spiller 1-1.
    0 retweets 1 like
    Hvordan er det nu, "vi" plejer at sige, når resultatet i en træningskamp ikke lige flasker sig, som man måske ville forvente?
    Noget i stil med: "Skidt pyt - det er jo bare en træningskamp, og vi har en tung opstart". Dvs. træningskampens resultat er uden den store betydning.

NÅR OB så vinder en træningskamp, så er det et vigtigt resultat, der viser at OB er på rette vej :D

Nå men...1-1 - over and out ;-)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 1 minfor 1 minut siden Slut i Hornbæk. OB og Helsingør spiller 1-1.
    0 retweets 1 like
    Tja. Havde forventet en sejr. But what the hell

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
    Nej, alt kan ske. Men det vi har indtil videre er, at han er på U19, træner med ligatruppen en gang imellem, men skulle være klar til at rykke op til sommer. Men muligvis om det ikke kan ske før. Det må tiden og transfervinduet vise.
    Tror lige så meget det er noget man skriver for at fjerne presset..

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    0 retweets 1 like

Leave a comment:

Working...
X