Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp: Helsingør - Odense BK.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træningskamp: Helsingør - Odense BK.

    Jeg synes det ville give god mening at have en tråd for denne træningskamp.

    Det giver anledning til to spørgsmål fra mig;

    1) Er der nogen her på forum som skal hen og se kampen, og som har mulighed for at skrive et par indlæg i løbet af kampen?

    2) Hvor kan man følge kampen? Hverken Livescore eller Resultat har den på programmet. De har samtlige andre danske klubbers venskabskampe, men ikke vores.

    #2
    Jeg tager turen til Hornbæk i dag. Hvis det ikke er alt for dødskoldt og irriterende, så kunne der godt komme lidt opdateringer på Twitter (@rberntsen). Har tidligere mødt Leif Rasmussen fra Fyens til de her træningskampe på Sjælland, hvor han var flittig på Twitter.
    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

    Comment


      #3
      Super. Tak for tilbagemeldingen. Du må gerne lige holde os opdateret herinde, hvis du langer lidt lækkerier ud på twitter. Jeg holder også øje med Leif, om han skulle være til stede.

      Comment


        #4
        Livescore har den også på programmet: http://www.livescore.com/soccer/intl...-ob/1-2153563/

        Men mon ikke OB kommer med lidt opdateringer på Twitter? Det plejer de.

        Comment


          #5
          OB plejer ofres selv at live opdatere på deres Twitter også til trænings kampe

          Comment


            #6
            Start 11

            Maksym Koval - Oliver Lund, Hasan Kurucay, Frederik Tingager, Jacob Barrett - Rasmus Falk, Mohamed El Makrini, Azer Busuladzic, Anders Thomsen - Mads Aasgaard, Rasmus Festersen.

            Comment


              #7
              Helsingør-OB stadig 0-0 efter 24 min.. Fynboer harmløse. Nok 11 nye på banen efter pausen.#sportfyn

              Comment


                #8
                Lange Frederik Tingager omhyggelig og sikker i fremstillet. Kurucay har tabt hovedet en enkelt gang.#sportfyn

                Comment


                  #9
                  Mads Aasgaard har brændt stor chance for OB.#sportfyn

                  Comment


                    #10
                    Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 2 minfor 2 minutter siden 0-0 ved pausen. Helsingør bedst i begyndelsen men vi har haft overtaget i den sidste halvdel. http://fb.me/4FyVb0rmj
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      2. halvleg:

                      Radza, Lucas, Lasse, Magnus, Ari - Yao, JJ, Momo, Marloth - AK, Raben.

                      Comment


                        #12
                        Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 17 sekfor 17 sekunder siden 70. Yao knalder den ind til 1-0. http://fb.me/7xiDasjXk
                        0 retweets 0 likes


                        Yao
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Odense_Boldklub@Odense_Boldklub 13s
                          75. 1-1 frisparksmål af Helsingør.
                          0 retweets0 likes



                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            God start

                            Comment


                              #15
                              Glæder mig sgu til at se Yao til sommer. Håber det er et guldæg vi har fundet i ham!

                              Comment

                              Working...
                              X