Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yao Dieudonne på kontrakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg synes han fremstår som fysisk stærk. Han/OB må også passe på ikke at spolere hans eksplosivitet og antrit ved at øge muskelmassen på ham. Jeg tror det er taktiske relationer der indtil videre har holdt ham fra en startplads
    Det er klart at hurtigheden selvfølgelig ikke skal tages fra ham, men lige et par kilo ekstra synes jeg nu ikke ville skade. Jeg er dog enig i at det er de taktiske relationer, som er hans største udfordring

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Om Yao går hele vejen er vi ikke nogen der ved, men jeg er glad for vi forlænger med ham, han er hurtig og direkte, dehh har vi ikke for meget af i truppen.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Der er nogle taktiske relationer som lige mangler for alvor at sidde der, men ellers har han alle forudsætninger for at blive rigtig rigtig god. Han er hurtig, dribler godt, sparker fint og så kæmper han og har den glød som skal til. Lidt flere timer i fitnesslokalet ville heller ikke gøre noget
    Jeg synes han fremstår som fysisk stærk. Han/OB må også passe på ikke at spolere hans eksplosivitet og antrit ved at øge muskelmassen på ham. Jeg tror det er taktiske relationer der indtil videre har holdt ham fra en startplads

    Leave a comment:


  • Hustler
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Dagens bedste nyhed
    Ja det er bare så flot at vi sikre os endnu en kontrakt med en middelmådig spiller som aldrig vil kunne begå sig på er højere niveau end 1.division. Hvor er det dog efterhånden pinligt at man skal juble når en spiller der ikke har været i nærheden af 1. Holdet får forlænget sin kontrakt - magen til taber kulter skal man lede længe efter. Odense Boldklub fra Odense stadion er en klub i forfald - stakkels os der følger den derned.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Dagens bedste nyhed

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det glæder mig umiddelbart også. Jeg synes nu stadig, at jeg har tilgode at se ham give prøver på det talent i kampe. Til hans forsvar skal jo selvsagt også siges, at arbejdsbetingelserne har været grotesk dårlige.
    Der er nogle taktiske relationer som lige mangler for alvor at sidde der, men ellers har han alle forudsætninger for at blive rigtig rigtig god. Han er hurtig, dribler godt, sparker fint og så kæmper han og har den glød som skal til. Lidt flere timer i fitnesslokalet ville heller ikke gøre noget

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Han laver en Miti!

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Det glæder mig umiddelbart også. Jeg synes nu stadig, at jeg har tilgode at se ham give prøver på det talent i kampe. Til hans forsvar skal jo selvsagt også siges, at arbejdsbetingelserne har været grotesk dårlige.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Han laver en Miti!
    Dejlige minder.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Han bliver pisse i god i 1. Division ;-)
    Han laver en Miti!

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Klasse:
    http://www.ob.dk/artikel/ob-forlaenger-med-yao.aspx

    Yao i OB til 2019. Jeg glæder mig til at se ham udvikle sig. Det kan godt gå hen og blive rigtig, rigtig godt.
    Jeg fatter ikke, at han ikke har fået flere chancer fra start, med den elendig form alle vores angribere har vist i denne sæson.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Han bliver pisse i god i 1. Division ;-)

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Rigtig god nyhed.
    Og rigtig god indstilling af Yao:
    "Jeg er rigtig glad for at fortsatte eventyret her i OB. Jeg er meget stolt af, at klubben viser mig tillid, så jeg ser frem til at kunne give lidt tilbage og kæmpe for trøjen. Odense er en god by med nogle rare mennesker, så jeg er rigtig glad for at være her, og jeg føler mig hjemme i OB. Det vil jeg gerne sige tak for. Jeg skulle lige vænne mig til måden, vi spiller fodbold på, men nu kan jeg se, at jeg har udviklet mig. Især taktisk og kendskabet til mine holdkammerater. Der er stadig meget, jeg skal lære, men jeg nyder at spille fodbold her i OB."
    Fed instilling, som fan der lapper man det i sig. Glæder mig så meget til at se mere til ham!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Rigtig god nyhed.
    Og rigtig god indstilling af Yao:
    "Jeg er rigtig glad for at fortsatte eventyret her i OB. Jeg er meget stolt af, at klubben viser mig tillid, så jeg ser frem til at kunne give lidt tilbage og kæmpe for trøjen. Odense er en god by med nogle rare mennesker, så jeg er rigtig glad for at være her, og jeg føler mig hjemme i OB. Det vil jeg gerne sige tak for. Jeg skulle lige vænne mig til måden, vi spiller fodbold på, men nu kan jeg se, at jeg har udviklet mig. Især taktisk og kendskabet til mine holdkammerater. Der er stadig meget, jeg skal lære, men jeg nyder at spille fodbold her i OB."

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Klasse:
    http://www.ob.dk/artikel/ob-forlaenger-med-yao.aspx

    Yao i OB til 2019. Jeg glæder mig til at se ham udvikle sig. Det kan godt gå hen og blive rigtig, rigtig godt.
    Fantastisk! Og endda rettidigt.. Han bliver så spændende at følge.

    Leave a comment:

Working...
X