Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yao Dieudonne på kontrakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Det er altid svært at sige. Nogle 1.divisions-spillere banker kasser ind på samlebånd, men kan ikke slå igennem på Superliga-niveau, mens andre ikke scorer så mange mål, men har nogle spidskompetencer, som gør dem mere tilpassede til Superligaen.
    Vi har stadig kontrakt med ham 1 år når han vender tilbage. Så får vi at se. Men frygter lidt at han ikke passer så godt ind i Kents system

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Yao scorer for 2. Kamp i træk i Vendsyssel..

    Lugter det af et gennembrud snart?
    Det er altid svært at sige. Nogle 1.divisions-spillere banker kasser ind på samlebånd, men kan ikke slå igennem på Superliga-niveau, mens andre ikke scorer så mange mål, men har nogle spidskompetencer, som gør dem mere tilpassede til Superligaen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Så lige nedtakten, hvor han blev rost for sin udvikling på Vendsyssel-holdet. Han er begyndt at løbe rigtigt for sine medspillere og det gør ham hele tiden farlig med hans fart. Sådan udtrykte Jesper Thygesen det. Jeg så ikke kampen, men det er da positivt at han igen starter inde, dog han har været i kulden længe.
    Vi må håbe at han fortsætter udviklingen og vender tilbage som en angriber vi kan bruge.. Eller at han er blevet penge værd og vi kan sælge ham

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Så lige nedtakten, hvor han blev rost for sin udvikling på Vendsyssel-holdet. Han er begyndt at løbe rigtigt for sine medspillere og det gør ham hele tiden farlig med hans fart. Sådan udtrykte Jesper Thygesen det. Jeg så ikke kampen, men det er da positivt at han igen starter inde, dog han har været i kulden længe.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Se Yao’s mål her

    https://ekstrabladet.dk/sport/tv3spo...cle6913306.ece

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Yao scorer for 2. Kamp i træk i Vendsyssel..

    Lugter det af et gennembrud snart?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Nogen der ved hvordan han klarer den i Vendsyssel ?
    Han scorede i 1.kamp
    ellers har han været ude af truppen eller på bænken. Han har ikke fået mange minutter desværre..
    Vi må håbe det ændrer sig for ellers er det jo spild af tid for os og ham at komme der op

    Leave a comment:


  • Morre
    replied
    Nogen der ved hvordan han klarer den i Vendsyssel ?

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Har han ikke kun kontrakt et halvt år endnu, når han kommer retur i sommeren 18?
    1 år.

    https://www.transfermarkt.com/yao-di...spieler/418513

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Har han ikke kun kontrakt et halvt år endnu, når han kommer retur i sommeren 18?

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Der er mange der er blevet bedre af at forlade OB.
    Fint hvis han kan få noget selvtillid og en masse spilletid i første division, så kan han komme tilbage og tage kampen op i OB angrebet når lejeperioden slutter.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Der er mange der er blevet bedre af at forlade OB.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Vores unge talent, som røg til italien blev der lavet klausul på. Ikke på yao så vidt jeg ved.
    Jo, my bad. Det er ham jeg tænkte på. Beklager

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Ja, med mindre han blomstre så meget, at Vendsyssel indfrier hans frikøbsklausul, som blev lavet i forbindelse med lejeaftalen.
    nu lyder det ikke på de andre som om der er en frikøbsklausul - og hvis der var tyder det vel bare for alvor på at man i OB ikke rigtigt tror på yao og bare vil have ham sendt videre i systemet.

    Uanset hvad så mener jeg det her var en af de bedre ting der kom ud af vinduet, enten snakker vi en ung, lovende spiller der pt er langt fra spilletid der kommer ud og får noget "hår på brystet" som så kan vende tilbage om et år og hjælpe os videre. Eller også har vi at gøre med en spiller man reelt ikke regner med at komme til at bruge - og som man så derfor lige så godt at sende videre, for at spare lidt kr og også for yaos egen skyld.

    Overordnet mener jeg det netop overståede transfer vindue har været en mindre katastrofe - men lige den her beslutning mener jeg så giver ret god mening.

    Så held og lykke til Yao - fortsæt de gode takter og spark så mange mål i kassen du kan komme til.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Vores unge talent, som røg til italien blev der lavet klausul på. Ikke på yao så vidt jeg ved.
    Også sådan jeg husker det

    Leave a comment:

Working...
X