Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yao Dieudonne på kontrakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...marc-dal-hende

    Nyt fra Yao der bliver den nye Marc Dal Hende
    Forlæng omgående med den mand

    Comment


      Pinligt at han var eneste spiller der ikke blev sunget til Vejle under opvarmningen !!!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
        Pinligt at han var eneste spiller der ikke blev sunget til Vejle under opvarmningen !!!!
        Enig, det var sløjt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Forlæng omgående med den mand
          Come on. Et forsøg er ikke det samme som at lykkes. Synes i høj grad Khadri- omskolingen til venstre back siger alt. Nogen kan ikke lære at tænke som en back. Det skaber masser af uro så. Og må opgives.
          Vi må vel indtil videre tro på at JM har set nok til at kunne tro på det. Sandsynligvis er det en JH økonomisk kalkyle og hans handleevne, der gør det nødvendigt. Kunne selvfølgelig også være for at signalisere mindre desperation....
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Syntes nu det er et gratis forsøg. Vi kan ikke bruge ham til andet og hænger alligevel på ham indtil sommer 2019.
            Så kan man lige så godt prøve en Hail Mary. For det er hvad det er ift hans fremtid i OB

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Come on. Et forsøg er ikke det samme som at lykkes. Synes i høj grad Khadri- omskolingen til venstre back siger alt. Nogen kan ikke lære at tænke som en back. Det skaber masser af uro så. Og må opgives.
              Vi må vel indtil videre tro på at JM har set nok til at kunne tro på det. Sandsynligvis er det en JH økonomisk kalkyle og hans handleevne, der gør det nødvendigt. Kunne selvfølgelig også være for at signalisere mindre desperation....
              Kadrii spillede da udmærket, det var bare kæmpe spild af talent at placere ham som backup.

              Mht Yao, jeg så en del træninger den vinter han kom til klubben. Han var blandt de bedste til hver træning, men samtidig manglede han næsten alt taktisk. Det vil jeg tro er grunden at han ikke er slået igennem endnu, men talentet er der

              Comment


                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                Kadrii spillede da udmærket, det var bare kæmpe spild af talent at placere ham som backup.

                Mht Yao, jeg så en del træninger den vinter han kom til klubben. Han var blandt de bedste til hver træning, men samtidig manglede han næsten alt taktisk. Det vil jeg tro er grunden at han ikke er slået igennem endnu, men talentet er der
                Meget enig, og tænk hvis back projektet lykkes, når nu Barret har udløb næste sommer. Der er ikke tvivl om, at Yao har megen arbejdsvilje og ønske om at lykkes. Håber så meget.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                  Kadrii spillede da udmærket, det var bare kæmpe spild af talent at placere ham som backup.

                  Mht Yao, jeg så en del træninger den vinter han kom til klubben. Han var blandt de bedste til hver træning, men samtidig manglede han næsten alt taktisk. Det vil jeg tro er grunden at han ikke er slået igennem endnu, men talentet er der
                  Kadri havde som jeg så præcis samme problem som du beskriver at du har set hos Yao - han havde (har) gode evner men havde vanskeligt ved at tilegne sig det ret komplicerede taktiske, som kræves af en back. Derfor fortsatte han med at lave alvorlige fejl i hele back-perioden - som han i parentes måtte påtage sig, fordi der ikke var indkøbt en erstatning for Chris Sørensen og en eller anden skulle jo spille pladsen. Kadri var oprindeligt angriber (AB?) og selv om vi også i denne periode havde angriberproblemer blev han ikke afprøvet ordentligt der. Det skete først EFTER det mislykkede backår (eller var det kun et halvt). Og så gik det hurtigt for den unge mand. Indtil skaderne.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Kadri havde som jeg så præcis samme problem som du beskriver at du har set hos Yao - han havde (har) gode evner men havde vanskeligt ved at tilegne sig det ret komplicerede taktiske, som kræves af en back. Derfor fortsatte han med at lave alvorlige fejl i hele back-perioden - som han i parentes måtte påtage sig, fordi der ikke var indkøbt en erstatning for Chris Sørensen og en eller anden skulle jo spille pladsen. Kadri var oprindeligt angriber (AB?) og selv om vi også i denne periode havde angriberproblemer blev han ikke afprøvet ordentligt der. Det skete først EFTER det mislykkede backår (eller var det kun et halvt). Og så gik det hurtigt for den unge mand. Indtil skaderne.
                    Egentlig synes jeg det er en gammel hest at trække af stalden igen med Kadrii på vb, men sammenligningen med Yao er ok. Imø er det et gratis forsøg med Yao, men det mener jeg ikke nødvendigvis det var i Kadriis tilfælde. Der var vel ikke andre og bedre muligheder, og TB var sikkert tvunget til at vælge mellem pest og kolera, forstået på den måde at truppen var som den var dengang, og at Kadrii selvf. ville være savnet i angrebet, men at hans fysik, tempo sat sammen med hans løbepensum og energi i spillet kunne have givet os den tids Marc Dal Hende. Det vardog ret hurtigt tydeligt at der Kadriis mind-set ikke var til vb. Han tænkte åbenlyst, og helt naturligt, som den skolede offensive spiller han er. Yaos situation er ikke den samme når vi har JBL som jo sidder tungt på pladsen pt., når han ikke er skadet.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment

                    Working...
                    X