Oprindeligt indsendt af hestbjerg94
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Yao Dieudonne på kontrakt
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægForlæng omgående med den mand
Vi må vel indtil videre tro på at JM har set nok til at kunne tro på det. Sandsynligvis er det en JH økonomisk kalkyle og hans handleevne, der gør det nødvendigt. Kunne selvfølgelig også være for at signalisere mindre desperation....Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægCome on. Et forsøg er ikke det samme som at lykkes. Synes i høj grad Khadri- omskolingen til venstre back siger alt. Nogen kan ikke lære at tænke som en back. Det skaber masser af uro så. Og må opgives.
Vi må vel indtil videre tro på at JM har set nok til at kunne tro på det. Sandsynligvis er det en JH økonomisk kalkyle og hans handleevne, der gør det nødvendigt. Kunne selvfølgelig også være for at signalisere mindre desperation....
Mht Yao, jeg så en del træninger den vinter han kom til klubben. Han var blandt de bedste til hver træning, men samtidig manglede han næsten alt taktisk. Det vil jeg tro er grunden at han ikke er slået igennem endnu, men talentet er der
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægKadrii spillede da udmærket, det var bare kæmpe spild af talent at placere ham som backup.
Mht Yao, jeg så en del træninger den vinter han kom til klubben. Han var blandt de bedste til hver træning, men samtidig manglede han næsten alt taktisk. Det vil jeg tro er grunden at han ikke er slået igennem endnu, men talentet er der
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægKadrii spillede da udmærket, det var bare kæmpe spild af talent at placere ham som backup.
Mht Yao, jeg så en del træninger den vinter han kom til klubben. Han var blandt de bedste til hver træning, men samtidig manglede han næsten alt taktisk. Det vil jeg tro er grunden at han ikke er slået igennem endnu, men talentet er derGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægKadri havde som jeg så præcis samme problem som du beskriver at du har set hos Yao - han havde (har) gode evner men havde vanskeligt ved at tilegne sig det ret komplicerede taktiske, som kræves af en back. Derfor fortsatte han med at lave alvorlige fejl i hele back-perioden - som han i parentes måtte påtage sig, fordi der ikke var indkøbt en erstatning for Chris Sørensen og en eller anden skulle jo spille pladsen. Kadri var oprindeligt angriber (AB?) og selv om vi også i denne periode havde angriberproblemer blev han ikke afprøvet ordentligt der. Det skete først EFTER det mislykkede backår (eller var det kun et halvt). Og så gik det hurtigt for den unge mand. Indtil skaderne.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment