Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yao Dieudonne på kontrakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Fra FS

    http://www.fyens.dk/sport/OB-Sikken-...rtikel/2930079


    OB's nye spillere Yao Dieudonne fra Elfenbenskysten lod sit venstreben lyne i den kolde luft i Hornbæk, men OB spillede kun 1-1 mod Helsingør.

    FODBOLD: Der er ingen tvivl om, at 19-årige Yao Dieudonne kan blive en ny guldfugl i stedet for Rasmus Falk, hvis han får den rigtige pleje.

    Comment


      #62
      så forstår jeg ikke 1,5 års kontrakt hvis han kan blive en guldfugl ?

      er det ikke lidt optimistisk ?

      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Fra FS

      http://www.fyens.dk/sport/OB-Sikken-...rtikel/2930079


      OB's nye spillere Yao Dieudonne fra Elfenbenskysten lod sit venstreben lyne i den kolde luft i Hornbæk, men OB spillede kun 1-1 mod Helsingør.

      FODBOLD: Der er ingen tvivl om, at 19-årige Yao Dieudonne kan blive en ny guldfugl i stedet for Rasmus Falk, hvis han får den rigtige pleje.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
        så forstår jeg ikke 1,5 års kontrakt hvis han kan blive en guldfugl ?

        er det ikke lidt optimistisk ?
        Tjooe. Men sådan er journalister jo. Tror gerne at OB ville undgå endnu en "N'Koum" men 1/2 år på U19 og 1 år i truppen er ikke meget..
        Mon ikke at man forsyner ham med en større og længere kontrakt til sommer hvis man kan se at han er en stjerne i svøb

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tjooe. Men sådan er journalister jo. Tror gerne at OB ville undgå endnu en "N'Koum" men 1/2 år på U19 og 1 år i truppen er ikke meget..
          Mon ikke at man forsyner ham med en større og længere kontrakt til sommer hvis man kan se at han er en stjerne i svøb
          selvf. gør OB det..

          http://www.fyens.dk/sport/OB-Sikken-...rtikel/2930079
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #65
            KN forventer Yao kan komme i spil ligatrup i foråret

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-at-bruge-yao/

            Comment


              #66
              Er der nogen, der har set Yao spille på det seneste? Jeg får det nogenlunde til at han har sat 7-8 kasser til sammen på U-19 og reserveholdet. Er han tæt på ligaholdet?

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Er der nogen, der har set Yao spille på det seneste? Jeg får det nogenlunde til at han har sat 7-8 kasser til sammen på U-19 og reserveholdet. Er han tæt på ligaholdet?
                Jeg tror seriøst at de har kæmpe forventninger til ham, men vil også give ham den tid det kræver at få fodfæste i klubben og i DK..
                Så selvom han måske er tæt på holdet vælger man måske at spare ham for presset..
                Men hvem ved hvad der kan ske i 33.spillerunde hvis vi ikke kan nå noget.....

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg tror seriøst at de har kæmpe forventninger til ham, men vil også give ham den tid det kræver at få fodfæste i klubben og i DK..
                  Så selvom han måske er tæt på holdet vælger man måske at spare ham for presset..
                  Men hvem ved hvad der kan ske i 33.spillerunde hvis vi ikke kan nå noget.....
                  Jeg tror du har ret, og jeg synes det er en rigtigt god tilgang til tingene at lade ham glide ind stille og roligt, og starte med at give ham nogle succesoplevelser, i stedet for at smide ham direkte for løverne og risikere at give ham et indtryk af, at Europa er en for stor mundfuld. Det har helt sikkert været fristende at sætte ham i spil, med det relativt pauvre firepower vi har på bænken offensivt med Edmundsson ude, for han har da i hvert fald vist i Reserveligaen, at han kan score mål mod folk på noget nær Superliga-niveau, men jeg tror at man har villet holde sig til den plan man meldte ud i vinters med, at han skulle bruge foråret som U19-spiller, og så sluse ham ind i seniortruppen til sommer, og respekt for det.
                  Last edited by Sheed; 05-05-2016, 22:08.

                  Comment


                    #69
                    Få nu lavet en lidt længere kontrakt please.....
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Jeg tror du har ret, og jeg synes det er en rigtigt god tilgang til tingene at lade ham glide ind stille og roligt, og starte med at give ham nogle succesoplevelser, i stedet for at smide ham direkte for løverne og risikere at give ham et indtryk af, at Europa er en for stor mundfuld. Det har helt sikkert været fristende at sætte ham i spil, med det relativt pauvre firepower vi har på bænken offensivt med Edmundsson ude, for han har da i hvert fald vist i Reserveligaen, at han kan score mål mod folk på noget nær Superliga-niveau, men jeg tror at man har villet holde sig til den plan man meldte ud i vinters med, at han skulle bruge foråret som U19-spiller, og så sluse ham ind i seniortruppen til sommer, og respekt for det.
                      Men i den forbindelse har Kent Nielsen jo også sagt, at man slet ikke ville være nervøs for at bringe ham i spil på ligaholdet såfremt, der skulle komme skader - som nu.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Få nu lavet en lidt længere kontrakt please.....
                        nu har jeg ikke set ham på reserveholdet.....meeeen tror du ikke lige vi skal ham prøvet af på superliaholdet inden vi forlænger med 4 år? Der er vel også en grund til de generelt ser ud til at være blevet lidt mere forsigtige med de længere kontrakter. Gør han det godt de første par måneder skulle der være tid nok til at strikke en aftale sammen inden 1 januar når han frit vil kunne forhandle

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          nu har jeg ikke set ham på reserveholdet.....meeeen tror du ikke lige vi skal ham prøvet af på superliaholdet inden vi forlænger med 4 år? Der er vel også en grund til de generelt ser ud til at være blevet lidt mere forsigtige med de længere kontrakter. Gør han det godt de første par måneder skulle der være tid nok til at strikke en aftale sammen inden 1 januar når han frit vil kunne forhandle
                          Jeg sidder og tænker det samme, han er helt sikkert talentfuld, men en ting er u19, en anden ting er reserveholdet og en helt 3. ting er SL-holdet. Vi må endelig passe på med ikke at have alt for store forventninger til ham, vi risikere at han havner i samme skuffe som Diarra
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #73
                            Se denne video med Yao. En rigtig fornuftig ung knægt. Ser sig selv som kant eller evt angriber

                            http://www.ob.dk/artikel/yao-vil-kaempe-og-laere.aspx

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Se denne video med Yao. En rigtig fornuftig ung knægt. Ser sig selv som kant eller evt angriber

                              http://www.ob.dk/artikel/yao-vil-kaempe-og-laere.aspx
                              og med en god potion ydmyghed også. håber han slår til.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #75
                                Yao får KÆMPE ros af Festersen

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ysik-i-truppen

                                Comment

                                Working...
                                X