Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Emil Petersen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men synes det er helt sympatisk og mere ærlig end at tale om "nye udfordringer" eller "ambitioner"."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægHvorfor er nyheden slettet fra bold.dk?
Kenneth Emil Peterse @kennethemilp 2 tfor 2 timer siden
@clausjen Du skriver forsørge min familie i artiklen?
Claus Jensen @clausjen 2 tfor 2 timer siden
@kennethemilp Har været tilbage til råbånd og lægger med fladt. Var en forkert sammenskrivning af ord. Har rettet artikel + tilføjet nuancer
Claus Jensen @clausjen 1 tfor 1 time siden
@kennethemilp Bringer selvfølgelig en rettelse i morgendagens avis også. Tag en våd søndagsberlinger med i stedet og stik mig et par med den
Kenneth Emil Peterse @kennethemilp 1 tfor 1 time siden
@clausjen Tak, tager en telefonbog med til frokost, så kan du ringe til alle dem der læser papirudgaven og som ik er på Twitter! #skadensket
Claus Jensen @clausjen 56 min.56 minutter siden
Der røg en finke af panden, da jeg skrev, at bold.dk digtede. Beklager til @JesperHelmin og teamet. De har citeret os korrekt.
Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDeres forsvar så alvorligt meget ringere ud uden ham, så vi krydser fingre. (Og glæder os til han kommer i de "rigtige" striber )
Würtz har karantæne, dog. Og det er næsten lige så vigtigt.
Så fjern du bare de citationstegn
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment