Så burde der måske stadig være plads til et midtforsvarsindkøb til sommer når JH nu nævner de vil have 4 stk.. Og LN ikke forlænges..
Med mindre at man tæller Magnus P med selvfølgelig..
Så burde der måske stadig være plads til et midtforsvarsindkøb til sommer når JH nu nævner de vil have 4 stk.. Og LN ikke forlænges..
Med mindre at man tæller Magnus P med selvfølgelig..
forlænges der ikke med LN vil jeg også regne kraftigt med der hentes en mere....
Jeg tror sgu AaB fryser ham ude, ligesom de gjorde med AK, så de kan få nogle penge..
Giver ingen mening; han har været en fast del af et velfungerende hold; han er loyal til det sidste. Hvorfor skulle de dog gøre det? Han bliver i Aalborg indtil sommer.
Jeg tror sgu AaB fryser ham ude, ligesom de gjorde med AK, så de kan få nogle penge..
Det tror jeg bestemt ikke. Han har været en af deres bedste i efteråret, og de har unge spillere rundt om ham, som får brug for ham i foråret hvis der skal medaljer på bordet.
Giver ingen mening; han har været en fast del af et velfungerende hold; han er loyal til det sidste. Hvorfor skulle de dog gøre det? Han bliver i Aalborg indtil sommer.
Det sker ikke. Det er en helt anden situation. For det første er de med i guldkampen, og for det andet har de ikke i mine øjne direkte afløsere af samme karat, som det jo viste sig de havde ved AK. KEP er en nøglefigur i deres bagerste kæde, så han ryger ikke på sidelinjen
Jeg tror da også jeg gerne ville afslutte fornuftigt, og lige nuppe en medalje mere, måske af guld, inden jeg daffede af...
Mvh
MaxHH
Guldchancen vil enhver naturligvis forfølge, og det vil jo også stille KEP i dårligt lys i fht. fans når han meget firkantet har meldt ud at "uanset hvad spiller jeg foråret i AaB".
Comment