Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Emil Petersen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægAha. Det var en sjov definition på en klovn. Og så undrer folk sig over at mange har et negativt syn på Forum...
Kan du ikke berige os alle sammen med dit høje niveau, og så forklare, hvordan man definerer "klovn"?Last edited by SU1978; 16-05-2018, 12:37.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægVi kan jo ikke alle være det store orakel, hvis holdning er umådelig vigtig for os alle..
Men definerer du ikke lige ordet klovn?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægfantastisk niveau, blive bare ved. Du kan sikkert finde flere ting at skyde mig skoene. Siden du selv skriver herinde, må det jo være fordi, du selv synes, din mening er utrolig vigtig eller hvordan?
Men definerer du ikke lige ordet klovn?
Og nej, jeg finder ikke min mening vigtigere end andres.
En klovn er jo som udgangspunkt én der optræder i cirkus, men når man bruger det som en nedsættende bemærkning om et andet menneske er det, som jeg erfarer det, som regel ikke fordi disse har svært ved at styre deres spændingsniveau. Det plejer snarere at handle om at de skulle være uintelligente og måske endda usympatiske. Men hvis din definition af folk du kalder klovne er folk der ikke kan styre deres spændingsniveau i en fodboldkamp, så fair nok. Så bruger vi nok bare ordet forskelligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægHan havde ikke behøvet at graduere kunderne på den måde. Istedet skulle han være glad for, at flere end vanligt valgte at bruge tid og penge, på at støtte OBs miserable forestilling.
Når krybben er tom....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSorry, er vi ikke ude i her, at ALT der kommer fra ALLE i OB er lort, fordi man - med rette - er sur over en skidt afslutning på en frustrerende sæson?
Når krybben er tom....817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægHan definerede ikke hvad en klovn er. Læs ordentligt efter inden du kommer for godt i gang. :)
Ergo er det kun indirekte at han definerer ordet klovn. Beklager min svage formulering.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHelt smart er det ikke nej. Og når man nu ved at han læser med herinde specielt når hans egen tråd er hot topic kunne man passende opfordrer ham til at komme med en udspecificering på Twitter
Helt fair og ærlig udtalelse og meget respektfuldt at sige ekstra undskyld til de som er “ekstra trofaste”.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægEller folk kan lære at læse/lytte? Der er så mange muligheder.
Helt fair og ærlig udtalelse og meget respektfuldt at sige ekstra undskyld til de som er “ekstra trofaste”.
Jeg har intet imod han takker de faste men jeg havde nok valgt en anden formulering som: Jeg vil gerne takke alle fans der er kommet for at se os spille. Specielt dem har været der i tykt,tyndt,kulde og regn.
Det siger det samme. Bare på en helt anden måde.
Men jeg gider ikke at diskuttere det mere da det faktisk ikke stødte mig på nogen måde eller bragte mit pis i kog. Jeg er stadig Pro KEP.
Jeg syntes bare stadig at hans formulering var uheldig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
🤣😂🤣"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment