Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    KEP - forum elsker dig!

    ;-)

    MvH ChrisOB
    Og han hader sikkert os. Nu er vi bare vendekåber

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Og han hader sikkert os. Nu er vi bare vendekåber
      Tja, kritikken af ham i sidste sæson var jo berettiget. Han spillede vitterligt ikke godt - det erkendte han da også selv i Stemmer Fra Ådalen. Mon ikke bare han er glad for at have modbevist kritikerne? :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Tja, kritikken af ham i sidste sæson var jo berettiget. Han spillede vitterligt ikke godt - det erkendte han da også selv i Stemmer Fra Ådalen. Mon ikke bare han er glad for at have modbevist kritikerne? :)
        Tjo. Men generelt er hans udtalelser ikke positive om forum. Tænker man bliver pænt indebrændt af at skulle læse alt muligt lort om sig selv herinde uden at kunne forsvare sig.
        Heller ikke da Tingager nævnte at han(KEP) måske var vores nye yndling.. Det havde han ikke meget tilovers for...

        Det klip kan du finde i en af de tidlige julekalender afsnit..

        Jeg blev sådan lidt “Fuck dig” lige da jeg hørte det men da jeg havde sundet mig kunne jeg sagtens følge ham lidt med alt det lort han har slulle ligge øjne til herinde.. For der er ikke en post i hans egen tråd der ikke bliver læst.. Tror jeg nu generelt at der er mange spillere der gør. De indrømmer det bare ikke..

        Jeg er ikke en af dem der røg 100% på KEP hadebølgen sidste sæson og svinede ham til. Jeg kunne godt se det ikke var helt godt og han fik også en kritisk kommentar til tider. Men har hele tiden troet på mulighed for bedre tider når han havde fundet sin plads i OB.. Så jeg er kun gået fra “smålunken” til “mancrush”..
        Et mancrush på personligheden og ærligheden som virkelig pynter i OB og ikke er set siden Helveg tiden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tjo. Men generelt er hans udtalelser ikke positive om forum. Tænker man bliver pænt indebrændt af at skulle læse alt muligt lort om sig selv herinde uden at kunne forsvare sig.
          Heller ikke da Tingager nævnte at han(KEP) måske var vores nye yndling.. Det havde han ikke meget tilovers for...

          Det klip kan du finde i en af de tidlige julekalender afsnit..

          Jeg blev sådan lidt “Fuck dig” lige da jeg hørte det men da jeg havde sundet mig kunne jeg sagtens følge ham lidt med alt det lort han har slulle ligge øjne til herinde.. For der er ikke en post i hans egen tråd der ikke bliver læst.. Tror jeg nu generelt at der er mange spillere der gør. De indrømmer det bare ikke..

          Jeg er ikke en af dem der røg 100% på KEP hadebølgen sidste sæson og svinede ham til. Jeg kunne godt se det ikke var helt godt og han fik også en kritisk kommentar til tider. Men har hele tiden troet på mulighed for bedre tider når han havde fundet sin plads i OB.. Så jeg er kun gået fra “smålunken” til “mancrush”..
          Et mancrush på personligheden og ærligheden som virkelig pynter i OB og ikke er set siden Helveg tiden
          Jeg er meget enig med dig egentlig. Det er jo ikke just altid lige nuanceret hvad der bliver skrevet herinde, men med frygt for at lyde som ChrisOB, så er det også sådan det skal være - en kanal hvor frustrationer bliver luftet i kampens hede. Men hvis man sorterer lidt i debatten, så synes jeg nu, at der også reelt er mange nuancerede indspark i debatten. Men for de fleste mennesker fylder én sviner mere end tyve komplimenter. Og så er det jo nok meget naturligt, hvis han er lidt bitter over måden han følte sig behandlet på. Uanset, at han næppe selv vil indrømme, at de svinere betyder noget.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Jeg er meget enig med dig egentlig. Det er jo ikke just altid lige nuanceret hvad der bliver skrevet herinde, men med frygt for at lyde som ChrisOB, så er det også sådan det skal være - en kanal hvor frustrationer bliver luftet i kampens hede. Men hvis man sorterer lidt i debatten, så synes jeg nu, at der også reelt er mange nuancerede indspark i debatten. Men for de fleste mennesker fylder én sviner mere end tyve komplimenter. Og så er det jo nok meget naturligt, hvis han er lidt bitter over måden han følte sig behandlet på. Uanset, at han næppe selv vil indrømme, at de svinere betyder noget.
            Præcis

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Jeg er meget enig med dig egentlig. Det er jo ikke just altid lige nuanceret hvad der bliver skrevet herinde, men med frygt for at lyde som ChrisOB, så er det også sådan det skal være - en kanal hvor frustrationer bliver luftet i kampens hede. Men hvis man sorterer lidt i debatten, så synes jeg nu, at der også reelt er mange nuancerede indspark i debatten. Men for de fleste mennesker fylder én sviner mere end tyve komplimenter. Og så er det jo nok meget naturligt, hvis han er lidt bitter over måden han følte sig behandlet på. Uanset, at han næppe selv vil indrømme, at de svinere betyder noget.
              Jeg tror umiddelbart også at når KEP siger sådan er det sagt med et glimt i øjet. Tror da han synes der er meget negativt herinde, og har han da en pointe i (ligesom alle andre steder på nettet). Men tror nu også det var lidt overdrivelse fremmer forståelsen, og at lige præcis KEP kan tilgive en overreaktion i kampens hede.

              Comment


                KEP mener, det har været en god træningslejr, og nu glæder han sig til at spille om point.

                http://obstruktion.dk/kep-glaeder-os-spille-point/

                Comment


                  KEP om første år i OB:
                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...toerste-nedtur
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Forfriskende selverkendelse - det er også vindermentalitet at vende en nedtur til et plus - og KEP optræder mere og mere som den lederfigur en person med et anførerbind nærmest er forpligtiget til at være.

                    Han kan sgu være stolt af sig selv - han har fået sin egen "Dommerne vs KEP" sang og viser overskud af en kaliber som er beundringsværdig.

                    Elsker når nogen rejser sig sådan og viser nosser i stedet for at lukke sig inde i sig selv. Det kunne flere danske fodboldspillere lære noget af...

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Forfriskende selverkendelse - det er også vindermentalitet at vende en nedtur til et plus - og KEP optræder mere og mere som den lederfigur en person med et anførerbind nærmest er forpligtiget til at være.

                      Han kan sgu være stolt af sig selv - han har fået sin egen "Dommerne vs KEP" sang og viser overskud af en kaliber som er beundringsværdig.

                      Elsker når nogen rejser sig sådan og viser nosser i stedet for at lukke sig inde i sig selv. Det kunne flere danske fodboldspillere lære noget af...

                      MvH ChrisOB
                      Helt og aldeles enig .. fedt når nogle arbejder sig op .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Forfriskende selverkendelse - det er også vindermentalitet at vende en nedtur til et plus - og KEP optræder mere og mere som den lederfigur en person med et anførerbind nærmest er forpligtiget til at være.

                        Han kan sgu være stolt af sig selv - han har fået sin egen "Dommerne vs KEP" sang og viser overskud af en kaliber som er beundringsværdig.

                        Elsker når nogen rejser sig sådan og viser nosser i stedet for at lukke sig inde i sig selv. Det kunne flere danske fodboldspillere lære noget af...

                        MvH ChrisOB
                        Enig. Han burde nok ikke have været udnævnt som anfører fra starten (omend jeg ikke helt ved hvilke bedre bud vi havde), men nu er han en glimrende anfører og der er på nuværende tidspunkt ikke tvivl om at han er den rigtige i den rolle.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Enig. Han burde nok ikke have været udnævnt som anfører fra starten (omend jeg ikke helt ved hvilke bedre bud vi havde), men nu er han en glimrende anfører og der er på nuværende tidspunkt ikke tvivl om at han er den rigtige i den rolle.
                          Bortset fra de hjerneblødninger han får undervejs. Han har bestemt nogle gode betragtninger og mange gode indstiller, men der har godt nok været mange tåbeligheder.

                          Comment


                            KEPs dage som fanfavorit slutter nogenlunde samtidigt med at Gryte forlader klubben..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                              KEPs dage som fanfavorit slutter nogenlunde samtidigt med at Gryte forlader klubben..
                              I forhold til at Lasse Nielsen var elsket på trods, så kan jeg godt se KEP stadig være det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                                KEPs dage som fanfavorit slutter nogenlunde samtidigt med at Gryte forlader klubben..
                                Hvorfor? KEP er vel ikke kun fanfavorit pga hans fodboldmæssige niveau, men i lige så høj grad hans personlighed?

                                Comment

                                Working...
                                X